Autor Tema: Es busca BAIXISTA URGENT per a conjunt!!  (Llegit 1132 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Es busca BAIXISTA URGENT per a conjunt!!
« el: 13 de Febrer de 2008, 20:54:21 pm »
Som un conjunt de rock  :musics que cantem en anglès, format per un cantant, dos guitarristes i un servidor a la bateria. Ens diem OVERGROWN. Necessitem amb URGÈNCIA un BAIXISTA per donar alegria a les nostres cançons!! Si entre els Foreros hi ha algú que sàpiga tocar l'instrument i estigui interessat en tocar amb nosaltres, si un plau que contacti amb mi mitjançant un missatge privat en aquest Fòrum. Merci  :xin-xin!!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
Re: Es busca BAIXISTA URGENT per a conjunt!!
« Respondre #1 el: 13 de Febrer de 2008, 21:20:51 pm »
Segurament tots els foreros saben tocar "l'instrument" Jordi, però no sé si seria gaire vistós, i encara més tots cinc a la vegada  :laugh:  :xin-xin
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 14 de Febrer de 2008, 16:58:12 pm »
Osia!! Grup de rock en anglès!!! Toqueu per algun lloc? M'agradaria veureu's! Conec a uns quants baixistes, ja els hi comentaré però m'agradaria escoltar-vos!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #3 el: 15 de Febrer de 2008, 15:04:34 pm »
Osia!! Grup de rock en anglès!!! Toqueu per algun lloc? M'agradaria veureu's! Conec a uns quants baixistes, ja els hi comentaré però m'agradaria escoltar-vos!
Doncs mira, nosaltres assagem dimarts i dijous de 8 a 9 i pico del vespre. Si aquest horari és compatible amb el teu, podríem quedar algun dia i ens veus/escoltes! De moment encara no toquem enlloc, perquè tot just estem començant a assajar un parell de cançons per fer una maqueta (a veure, que tindrà més de dues cançons, és clar!  :angel: :laugh:). Tu mateix, i merci per l'interès!! :xin-xin

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #4 el: 15 de Febrer de 2008, 15:05:49 pm »
Segurament tots els foreros saben tocar "l'instrument" Jordi, però no sé si seria gaire vistós, i encara més tots cinc a la vegada  :laugh:  :xin-xin
Home, si et refereixes als altres "baixos"... :laugh: