Gràcies per refrescar-me la memòria a tots plegats, i per ajudar-me a ratificar la meva impressió inicial: aquest consell d'administració de cara al soci, per no oferir-li, no li va proporcionar ni un trist partit de presentació de pre-temporada. Si no arriba a ser per la Copa Catalunya el soci i seguidor del Sabadell no veu al seu equip a casa fins que no s'hagués iniciat la lliga...
De vegades em pregunto molt seriosament, com s'ho hagués montat aquest consell d'administració si hagués tingut la massa social d'un Figueres en el seu moment, d'un Gavà o de fet, de gairebé el 70% dels clubs amb els que competim... Tinc la sensació de que les entrades no baixarien cada diumenge de 50 euros! Tot així insisteixo, paguem el carnet dels més cars del grup, per no dir el més car, a banda de tenir entrades a general a 15 euros... I en aquest mercat d'hivern no hem fitxat per exemple, cap davanter perquè el nostre estimat secretari tècnic ens diu que en tota la Península no n'hi havia cap que millorès els que ja tenim... Lo dit, ens han vist la cara i això no ve d'ara, sinó que ja ve de molt lluny i un ja comença a tenir-ne els ... plens! Com molt bé dieu alguns de vosaltres que se n'ha fet dels diners que es tenien per dur a terme el fitxatge del Xavi Moro? Si sense fitxar a gairebé ningú, estem posant jornades econòmiques amb el Benidorm, si ens haguessin gastat aquests diners que hagués passat???
En fi, no negaré que segur que en aquest consell hi ha gent molt vàlida i que està deixant's-hi moltes hores al club, però darrerament està donant pals de cec i prenen decisions que esperem, no haguem de lamentar a final de temporada.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA:
SANTA, PATIDORA, FIDEL, MARAVELLOSA, EXEMPLAR I UNICA AFICIO!!!!!