Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Home, power... jo m'en sé d'una que va desesperada per pillar el que sigui.En cas de necessitat ja parlariem
Aixo va nomes pel power o tu pot demanar cualsevol altre?
Cita de: CudiSBD en 23 de Agost de 2005, 17:26:54 pmAixo va nomes pel power o tu pot demanar cualsevol altre? Tu ets molt jovenet... has d'aprendre a guanyar-te les garrofes encara
Qui ta dit que ho deia per mi? Era per abansar-li la feiana al Mutio...
jaja el cudi,cudi... treu el tema de la furgoneta del birrero k vam veure un parell de k??
Mutio jo ten puc presentar una k esta molt bona!I lo millor esk te la meva edat
, i l'altre noia amb parella...
bua! akella furgo semblava la casa del somnis... el birrero, casat i tan cremat... mare de deu que avar es el tiu
Sí sí i a la segona part, el Sabadell Power es va menjar un penal claríssim al pansobao, que jo estava a dos pams i va ser de manual d'arbitratge. Però al final...vem guanyar Però el més important és que va haver-hi bon ambient i fair play
he tingut que posarme al dia jejejeje i rapid eh!!!
Hola Manel! We have now arrived back in Bristol and we are still so happy to have visited Sabadell and met you and the other supporters of CE Sabadell. Thank you so much for arranging this special game and inviting us to visit the Nova Creu Alta, you have a fantastic stadium. We will get our photographs on the internet soon and I will send you a link - although the fotos on the Sabadell forum are fantastic. I hope this will be a lasting friendship between "arlequinado" in Sabadell and in Bristol. Please pass on my best wishes and thanks to everyone who played. Muchos Gracias! Andy