Autor Tema: TOQUE A DIRECTIVA I JUGADORS  (Llegit 1168 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

arlequinat_1990

• Visitant
TOQUE A DIRECTIVA I JUGADORS
« el: 18 de Febrer de 2008, 03:40:21 am »
Pues aixo si al any vinent no volem veure un altre cop futbol de Tercera Divisio pues els jugadors que es possin les piles jo vull que es deixin la pell sobre el terreny de joc i que se jugui millor el proxim partit contra al Benidorm  ara venen dos partits molt dificil al cas de no guanyar entrarien el Nervis a aficionats a jugadors i a directiva i no vull pensar un altre drama com el de fas dos anys i demano un esforç a tots als aficionats  i que es donin cita diumenge contra al Benidorm sigui jornada economica o no ja ho se que es un altre cagada de la dirfectiva pero ya al que ya el jugadors no tenen cap culpa hu sigui TOTS A LA CREU ALTA

DIRECTIVA 0= 0 :****

Desconnectat XIXARELU

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
Re: TOQUE A DIRECTIVA I JUGADORS
« Respondre #1 el: 18 de Febrer de 2008, 07:49:58 am »
em sapmgreu po no pensu el mateix jo veig jugadors molt vells i molt mercenari suelto sobre la directiva em reservo el dret  dopinar, don no ni ha no en raja.   ,MENYS PESSETERUS I MOLT MES SENTIMENTS

VISCA EL SABADELL

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 18 de Febrer de 2008, 12:14:49 pm »
em sapmgreu po no pensu el mateix jo veig jugadors molt vells i molt mercenari suelto sobre la directiva em reservo el dret  dopinar, don no ni ha no en raja.   ,MENYS PESSETERUS I MOLT MES SENTIMENTS

VISCA EL SABADELL

Y yo veo mucho forero recién llegado que sólo intenta desestabilizar. Tenemos los mismos "peseteros" que el año pasado y ascendimos. Estamos en una categoría más elevada y por eso nos cuesta más, la culpa no la debemos encontrar ni en los jugadores ni en el entrenador, son los mismos del año pasado.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 18 de Febrer de 2008, 12:35:40 pm »

VISCA EL SABADELL

Y yo veo mucho forero recién llegado que sólo intenta desestabilizar. Tenemos los mismos "peseteros" que el año pasado y ascendimos. Estamos en una categoría más elevada y por eso nos cuesta más, la culpa no la debemos encontrar ni en los jugadores ni en el entrenador, son los mismos del año pasado.

peseteros? tenemos casi el mismo ekipo k en tercera, no hemos fichado en invierno... no hay ekipo para estar arriba, pero si hay para estar trankilos, y seguro k si ahora ganamos 2 seguidos muxos cambiaran de opinion.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat XIXARELU

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #4 el: 18 de Febrer de 2008, 12:40:04 pm »
PUES ENCARA PITJOR DOS ANYS ROBAN I PERDENT I DEIXANT ESCAPAR JOIES DEL PLANTER

VISCA EL SABADELL

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 18 de Febrer de 2008, 12:56:20 pm »

VISCA EL SABADELL

2 anys roban i perdent? tampoc comparis l'any k es va baixar a tercera amb akest any
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #6 el: 18 de Febrer de 2008, 13:00:52 pm »

VISCA EL SABADELL

Si de veritat es un aficionat del Sabadell...segur que l'any passat al juny no deies això de peseteros, o si?
Deixant escapar joies del planter? Com ara qui?
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #7 el: 18 de Febrer de 2008, 13:06:54 pm »
Ostres, comparar la plantilla actual amb la de fa 2 anys em sembla una impressicio buscada amb certa malicia.

Ja ens hauria agradat fa 6 mesos gaudir del pressupost de fa 2 anys per reforçar un equip voluntarios com l'actual.

Crec que als jugadors actuals se'ls pot aribar a  acusar de moltes coses, pero de pesseteros i ganduls...

Els que si que si demanaria a la plantilla actual es que tragues l'esperit de lluita i es deixessin la pell sobre el camp cada partit. Si hi ha una plantilla preparada per patir i treure'ns del pou es aquesta.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #8 el: 18 de Febrer de 2008, 13:27:30 pm »

VISCA EL SABADELL

Bueno es nota massa que ets un nanu del "B" que no van voler pujar al primer equip i ara parles amb rencor amic, prenem-nos las cosetes mes serias per que si alguna cosa te aquest equip es jugadors implicats  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #9 el: 18 de Febrer de 2008, 13:30:41 pm »

VISCA EL SABADELL

Bueno es nota massa que ets un nanu del "B" que no van voler pujar al primer equip i ara parles amb rencor amic, prenem-nos las cosetes mes serias per que si alguna cosa te aquest equip es jugadors implicats  :xin-xin
se nota un poco bastante que es uno del B, no se tiene que venir aqui a escribir tonterias para subir en el primer equipo hay que sudar mas! :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros