Secciobirra, moltes vegades la distancia i unes bones fonts dinformacio donen la prespectiva justa i necesaria per poder analitzar millor les coses.
Primer de tot et vull dir que estic dacord en un 99% amb el teu analisi de la situacio del club, començant per l’Area Esportiva i acabant per lAjuntament, passant per les Penyes (duna delles en soc soci).
Senyors ho hem hagut de fer refotudament malament amb reincidencia sistematica per convertir un Gallet de 2ªA en un equip que pateix per mantindres a la 2B i com seguim aixi en un Gallet de 3ª...
Per la part que em toca, penyista (pero parlo a titol personal), crec que estem adormits, passius, cansats i derrotats.
Lactivitat de les Penyes a la grada es gairebe nula i en les activitats especifiques fora del camp, sota minims. El dia del Terrassa va ser trist, pero el del Badalona vaig anar a Tribuna i Preferent era mes fred que el Pabello del CSKA de Moscou del “Tachenko”.
El tema entrades i altres temes economics de les Penyes a camp contrari em sembla molt trist. Hi ha gent que es mou pel club i despres tira la imatge per terra per unes invitacions, 10-15 €? Que trist...
Amb 1’1% que no acabo destar dacord amb el teu análisis Secciobirra es que no has mencionat a laficio en general, tambe te coses a millorar, tambe. Torno a dir, per mi en aquest club no se nescapa ni lapuntador
Es hora que entre tots ens posem a treballar de veritat. Ningu, absolutament ningu ens vindra a endreçar casa. Tambe estic segur que quan comencem a fer les coses una mica be, les coses començaran a millorar rapidament.
AMUNT SABADELL ¡!!