Autor Tema: Propuesta para acompañar la idea de Panso  (Llegit 5263 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Propuesta para acompañar la idea de Panso
« el: 21 de Febrer de 2008, 15:18:32 pm »
Ya tenemos un primer paso para animar al equipo antes de salir al campo gracias a la idea de Panso.
Yo propondria otro paso más. Ya sé que será complicado, pero ahí va.
Ayer escuchando la radio antes del partido Celtic - Barça se me puso la piel de gallina escuchando los aficionados escoceses cantando Never walk alone.
La afición del Sabadell, la afición catalana en general y la mayoria de la española no es una afición que se caracterice por animar cantando, se acostumbra a ver el partido como si fueras al teatro. PUES PROBEMOS DE CAMBIARLO.
En el partido de ayer ponian primero la megafonia i cuando llegaba el estribillo bajavan la musica y se oia a la gente cantando. Como aquí no tenemos una canción estipulada como para cantarla, yo propondria que alguien creara alguna o los mismos lutgardas, y si no sale, pues creo que con el mismo himno del sabadell podriamos hacerlo. Nos tendriamos que poner todos de acuerdo, y si las peñas se pueden organizar , pués mejor.
Se pone el himno y cuando llega al estribillo HONOR AL SABADELL HONOR A LA CIUTAT I VISCA EL NOSTRE CLUB SEMPRE ESTIMAT pues lo cantamos todos a grito pelao. Yo creo que para empezar podria animar bastante a nuestro equipo e intimidar al rival.
Además daria más peso a la frase epica.

Ya direis que opinais y si puede ser factible o no. Solo es una idea.

Gracias.

Ah, se tendria que hacer con todos de pie i las bufandas o banderas estiradas.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
Re: Propuesta para acompañar la idea de Panso
« Respondre #1 el: 21 de Febrer de 2008, 18:34:05 pm »

Valoro positivament aquesta iniciativa.  Es tractaria també de que tothom que estigui present al camp, tingui coneixement de la iniciativa (i que se sigui puntual) i per això es necessitaria la col.laboració de la "speaker".
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #2 el: 21 de Febrer de 2008, 19:27:37 pm »
Si ke hi ha càntics possibles!!! Oblideu la propia versió catalana del You'll never walk alone??' Heu oblidat el videoclip de l'arlekinat amb la caminada??? Doncs au , alla keda...aneu pensant coses , i ki diu ke el propi himne no es pot cantar??? , o almenys l'estribillo si la megafonia pares de sonar???
Aixo si , tot això pk no sigui un xurro  i es converteixi en tradició , ke ja seria hora , aniria bé ke tothom i estigues d'acord i sense cap mena de vergonya , amb sentiment i algunes birres al cos si cal , i repartint papers de la lletra a la porta si cal!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #3 el: 21 de Febrer de 2008, 19:34:24 pm »
si, millor que repartim la lletra xq no se jo...

el dia que varen venir els lutgarde's nomes cantavem quatre...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #4 el: 21 de Febrer de 2008, 19:39:02 pm »
Crec que això de que tot l'estadi canti al mateix temps és una mica utòpic, tenint en compte que ni tan sols ens possem d'acord tots per cridar el Sabadell, Sabadell...
Però aprofitant, la publicació d'iniciatives exposo la meva: he estat pensant sobre el que s'ha dit de que el camp de l'Alcoià és un camp petit amb la gent molt a sobre i agrupada, que crea un ambient "infernal" i la comparació amb el nostre camp, amb unes grades molt més amplies i on la gent es dispersa més i no crea tant ambient. Doncs bé, penso que podem crearnos un camp més petit amb la gent més a sobre dels jugadors i amb l'alè a sobre dels contraris... Com? Senzill, situant-nos tots els espectadors del camp en les 5 o sis primeres fileres de la graderia, o per situar-nos, al mateix nivell que els Hooligans o els Arlequinados Mamados o més baix. Tindriem a peu de camp a 2.000 persones, totes agrupades, i amb molt més ambient, perque l'ambient es contagia. Sé que és molt dificil posar-nos tots d'acord però crec que podria resultar.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #5 el: 21 de Febrer de 2008, 21:09:38 pm »
lo que pasa que la gente ya tiene su zona en el campo desde hace años muchos en general otros detras de los goles donde se ataca etc y eso que propones de juntarnos en la zona mas baja es muy dificil  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #6 el: 21 de Febrer de 2008, 23:05:02 pm »
Es més utopic lo de ficar-se a les primeres files ke lo d cantar tots trobo eh!! Tenim el camp ke tenim , es senyal de la nostra grandesa i ja sta , em d'apaxugar. Po si ke es cert ke  , per exemple , kuan des de HHVV s'ha fet algun càntic conegut per tota la afició ningú el segueix , i això ja es mal senyal per fer iniciatives d'akestes!! po s'ha d'intentar!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 21 de Febrer de 2008, 23:32:46 pm »
Lo de repartir fotocopies amb la lletra de lo que s'ha de cantar es una bona idea... jo en un moment donat puc fer les fotocopies si ens poséssim d'acord.

I l'altre idea comentada de juntar-nos tots a les primeres files es tambe una bona idea pero i tal i com comenten els companys, dificil de realitzar tambe.

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #8 el: 22 de Febrer de 2008, 08:15:03 am »
Dons jo trobo mes factible intentar asseure a la gent a las primeras filas que no fer-los cantar...
si es reparteixen fotocopias explicant aixo mateix (osigi que ens sentem a las primeres fileras per intentar fer pressio) i la gent comença a seure i a intentar implicar als demes segur que tindra mes sortida que no cantar .
i un altre cosa si cantem nomes surgirá efecte un minut durant el partit si aconseguim seure a las primeres fileres surgirá efecte tot el partit.   :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #9 el: 22 de Febrer de 2008, 08:47:36 am »
Dons jo trobo mes factible intentar asseure a la gent a las primeras filas que no fer-los cantar...
si es reparteixen fotocopias explicant aixo mateix (osigi que ens sentem a las primeres fileras per intentar fer pressio) i la gent comença a seure i a intentar implicar als demes segur que tindra mes sortida que no cantar .
i un altre cosa si cantem nomes surgirá efecte un minut durant el partit si aconseguim seure a las primeres fileres surgirá efecte tot el partit.   :xin-xin

Exacte, jo també trobo que lo de fer cantar a 2.000 persones al mateix temps és mooooolt complicat (repeteixo, ni tan sols ens posem d'acord per cridar Sabadell, Sabadell) però lo de omplir les primeres fileres ho trobo més factible si a mesura que arriba la gent se'ls va avisant perque baixin. L'únic que es perd és veure el partit des d'on ho fas normalment i perdre una mica de perspectiva del camp, però guanyes en intensitat i si algún contrari s'encara amb el públic, millor que millor, més ambient. Els nostres jugadors segur que és motivarien més de tenir-nos més a prop...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #10 el: 22 de Febrer de 2008, 10:07:31 am »
Lo de repartir fotocopies amb la lletra de lo que s'ha de cantar es una bona idea... jo en un moment donat puc fer les fotocopies si ens poséssim d'acord.

I l'altre idea comentada de juntar-nos tots a les primeres files es tambe una bona idea pero i tal i com comenten els companys, dificil de realitzar tambe.

Podries fer unas fotocopias explicant la iniciativa per poder-las repartir el diumenge?
jo em presento voluntari per repartir-les a una porta  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #11 el: 22 de Febrer de 2008, 10:59:51 am »
Panso... les fotocopies les tinc de fer al curro pq em sortiran gratix... ara be... no puc fotre'm davant la maquina i fer 500 fotocopies del tiron  :no:

Necessito mes temps... a mes, divendres es complicat pq plego al migdia  :icon_mrgreen:

I per acabar amb les pegues...  es probable que aquest diumenge estigui fora de Sabadell osease... que tampoc podria portar-vos-les  :bigcry:

Penseu el que s'hi ha de posar en aquests fulls i d'aqui 15 dies teniu les 500 fotocopies fetes, pero per aquest diumenge m'es completament impossible ;)

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #12 el: 22 de Febrer de 2008, 11:24:13 am »
I perquè no li demanem al WebTeam que ho pengi en un pdf a la web :icon_question: Tots ens ho podríem descarregar i fer-ne 20 o 25 còpies, enlloc de que una sola persona en fes 500... amb la despesa que li pot suposar (encara que sigui a càrrec de l'empresa :ejem)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #13 el: 22 de Febrer de 2008, 13:06:31 pm »
Com ja comentava al post, ja sé que és dificil lo de cantar, i el fet d'estar tots més a prop del camp és bona idea, potser tots juntets podem fer que ens animem uns als altres i animar més , que a la fi és el proposit que es volia aconseguir fent cantar a la gent.

També crec que és molt just de temps, millor si ho preparem per d'aquí a 15 dies. Jo m'apunto a imprimir 25 copies o mes del full a repartir.

I lo de cantar al inici del partit si s'aconseguis crear la idea a la gent que s'ho prengues com rentar-se les dents abans d'anar a dormir, de dutxar-se abans de fer un kiki, com una rutina potser al final si que s'apuntaria tothom.

Lo del kiki que fagi cadascú el que vulgui, però si no sou uns guarros. Je je.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #14 el: 22 de Febrer de 2008, 13:29:34 pm »
Vull fer una petita reflexio, si se'm permet. (I si no, docs tambe :p)

El fet de cantar tots o asseure'ns tots a la part més baixa té el mateix 'problema'. La capacitat del camp. No la vergonya de la gent ni res semblant.

Fixeu-vos com en els desplaçaments, la gent es 'transforma'. Tothom crida mes, canta mes, anima mes... etc etc...

Per què? Perque a casa tenim vergonya i a fora no? Evidentment que no. Senzillament perquè un grup de 150 persones juntes i a una uneix mes que no en grupets de 2, 5 o 10 que es com va la gent al camp. I si un no te ganes de cantar i té 150 persones al costat que no paren de fer-ho al final t'hi enganxes tant si com no.

Recordeu si no, alguns partits amb el camp més ple... s'anima més... es crida més... es canta més... i es fa l'onada més!

Aquestes coses es contagien en l'ambient. Si no hi ha ambient no es contagia...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #15 el: 22 de Febrer de 2008, 14:57:17 pm »
totalment d'acord amb fum fum, pero de quines files esteu parlant? les 4 o 5 que hi han abaix de tot? o les primeres files de un pel mes a dalt? es que abaix de tot es veu fatal, pero bueno que per un partit en concret si que es podria fer pero fer-ho com a costum crec que seria impossible per aixo que dic de la visió del partit.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #16 el: 22 de Febrer de 2008, 16:12:04 pm »
S'enten que es tracta d'estar el més a prop possible del terreny de joc, que els rivals ens sentin quan ens dirigim a ells i que els nostres jugadors sentin els nostres crits de suport quan corren per la banda. Seria qüestió d'estar en les primeres fileres, les que estàn més a baix de la barana que envolta el camp. Ja he dit, que es perd perspectiva del terreny de joc, però t'asseguro que si aquella franja està plena t'ho passaras millor que deu fileres més a dalt. No sé, simplement és una proposta...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #17 el: 22 de Febrer de 2008, 16:29:00 pm »
podriem posar-nos tots a la part baixa, i cantar amb les banderes,bufandes ben estirades, i que això al cap dels anys, fos una cosa habitual!  :anims
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #18 el: 22 de Febrer de 2008, 16:30:09 pm »
totalment d'acord amb fum fum, pero de quines files esteu parlant? les 4 o 5 que hi han abaix de tot? o les primeres files de un pel mes a dalt? es que abaix de tot es veu fatal, pero bueno que per un partit en concret si que es podria fer pero fer-ho com a costum crec que seria impossible per aixo que dic de la visió del partit.
O que tans sols sigui per cantar... després tothom al seu lloc xD
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #19 el: 22 de Febrer de 2008, 16:34:57 pm »
O que tans sols sigui per cantar... després tothom al seu lloc xD

No, si jo no tinc cap problema, a mi m'encanta cantar i animar, ho dic per altra gent que no crec que agafi com a costum estar alla abaix de tot, sobretot la gent gran de general.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa