Autor Tema: Pretemporada: Barça 1 - 1 CE Sabadell  (Llegit 11134 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Pretemporada: Barça 1 - 1 CE Sabadell
« el: 21 de Agost de 2005, 23:41:12 pm »
Us poso akí el q posa a l'SPORT  i us aviso de q l'article és realment penós:

En el primer partido amistoso de esta pretemporada, el equipo de Natalia Astrian ha empatado ante el Sabadell con un tanto de la estrella mexicana. Este domingo llega a Barcelona su compatriota Patty Pérez.
El Barça 2005-06 de Natalia Astrian ha hecho este domingo su primera prueba de fuego, disp***ndo un partido amistoso ante el Sabadell. El encuentro, que tenía como principal objetivo empezar la preparación de cara a esta nueva temporada, se ha saldado con empate a uno y Maribel ha hecho su debut esta temporada marcando el primer gol del partido.
Natalia Astrain ha alineado a Cristina en la portería; Verónica, Melanie, Kaky y Sheila en defensa; Alba, Laia y Goreti en el centro del campo; Judith y Paulina de extremos y Maribel como delantero centro. En el campo número 3 anexo al Mini Estadi se ha podido ver el típico partido de pretemporada, en el que el aspecto de la preparación y las pruebas ha tenido más importancia que el aspecto competitivo.
Las azulgrana, sin embargo, han mostrado una buena línea, llevando la iniciativa del encuentro y el ritmo del juego mientras que las arlequinadas han estado más en una línea de contención. El Barça ha intentado implantar su sistema, basado en el toque y en un juego a base de triángulos pero ante un Sabadell muy bien plantado en defensa las jugadoras azulgrana han tenido que recurrir a un juego más directo y vertical.
Maribel ha adelantado al Barça a los 29 minutos y se ha llegado al descanso con ventaja azulgrana. Pero en la reanudación, Alejandra ha logrado el gol del empate. El marcador no se ha vuelto a mover. En la reanudación, Natalia Astrain ha rotado al equipo dando entrada a Marina, Silvia, Albita, Desi, Rosana, Sarai y Gema.
Al término del encuentro, la entrenadora barcelonista se ha mostrado "satisfecha" tras la primera prueba. "Aún nos falta compenetración, pero se ha podido ver que tenemos a un buen equipo".
El nuevo fichaje de la temporada Patty Pérez tiene prevista su llegada a Barcelona este domingo por la tarde. Patty Pérez es la segunda internacional mexicana del Barça femenino de la temporada 2005-06.

I ara faig la meva pregunta: Quan diran una cosa del Sabadell? No jugava un altre ekip a part del barça? Pq només dir que les nostres estaven ben plantades en defensa... >:(

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Pretemporada: Barça 1 - 1 CE Sabadell
« Respondre #1 el: 21 de Agost de 2005, 23:47:17 pm »
Es veu que el far$a jugava contra un equip extranger... que es diu CE Sabadell, i que és més català que el p..o bar$a.

:veryangry:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 22 de Agost de 2005, 01:21:44 am »
Per no comentar, no comenta ni la alineacio  :Hecho_polvo:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 22 de Agost de 2005, 12:03:01 pm »
Penos :disappointed: i lo bo que només parla de la Marigol aquest, de ningú més... lamentable el diari Sport :disappointed: :disappointed:

P.D: En el primer amistos que van jugar les  :bandera contra el Llers, vam guanyar 3a1 despres de remontar el 0-1 ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 22 de Agost de 2005, 14:50:13 pm »
Amb raó a casa meva sempre li han dit l'Sporc.  :laugh:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 22 de Agost de 2005, 23:50:39 pm »

L´Sport és un diari ?  o és la revista informativa interna d´un club ?   O he dit club, no "més que un club".
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #6 el: 25 de Agost de 2005, 11:10:07 am »
Pues que os semblar lo que posar en el Mundoblaugrana:
http://www.elmundodeportivo.es/20050822/NOTICIA201722358.html
Aixo si que es penós.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 25 de Agost de 2005, 12:48:51 pm »
Utilitzen les mateixes agencies d'informació així que posa exactament el mateix però com son encara més agarrats akests han fet un resum  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 25 de Agost de 2005, 16:43:39 pm »
Ja se sap, com el  :scut és un equip extranger... :veryangry:

La qüestió és que jo ja estic tocant els collons a: cartasmd@elmundodeportivo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 25 de Agost de 2005, 23:25:47 pm »

La qüestió és que jo ja estic tocant els collons a: cartasmd@elmundodeportivo.es

Evidentment no us faran cas, i com més pesats pitjor... :icon_exclaim: Pensaran: "Estos del  :scut k pesaos"
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 26 de Agost de 2005, 11:48:21 am »

Evidentment no us faran cas, i com més pesats pitjor... :icon_exclaim: Pensaran: "Estos del  :scut k pesaos"

Aquet es un dels pocs misatges que as escrit sino el primer en aquest foro, i per dir aixo tiu... :disappointed:  que vols que ens quedem de braços plegat??? doncs vas ven equivocat

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 26 de Agost de 2005, 12:44:23 pm »

Aquet es un dels pocs misatges que as escrit sino el primer en aquest foro, i per dir aixo tiu... :disappointed:  que vols que ens quedem de braços plegat??? doncs vas ven equivocat

La veritat és que és dels primers cops que entro al foro del femení... perque la majoria ja sap que en penso, però trobo bé que feu coses perque el sabadell femení tingui major repercusió als medis, i no només sigui el Barça. Però penso que escriure mails als diaris esportius és una perdua de temps i inclús, imagino que els deu fer gràcia i tot. Oju, que no estic dient que que sigui correcta la seva actitud -la dels diaris- però és el que hi ha. I pensa que ara comença a sortir alguna cosa als mitjans de comunicació i és perque hi ha el Barça.... que sincerament, tampoc interessa a ningú :icon_exclaim: Imagino que tots debeus saber perque el barça es gasta ara una mica els calers amb la secció femenina.... una simple qüestió d'imatge, res més que això. Al Laporta i socis del Barça els interessa tan poc el barça femení com la secció de beisbol.... amb tots els respectes, però així és. I com que aquests diaris els compren majoritariament culers.... doncs si interessa 0 l'equip de la Marigol, no et dic ja el Sabadell. Potser és trist, però així és  :-\

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 26 de Agost de 2005, 13:03:11 pm »
Totalment d'acord MUTIO, pero si ningú fa res s'acabaran sortin amb la seva i no ho podem consentir :no: si nungú ofereix resisteincia seguirant fent cas unica i exclusivament al Laporta, pero si s'escolten altres veus segurament no servira de gaire a curt termini pero en un llarg termini qui sap?

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 26 de Agost de 2005, 13:04:34 pm »
Bueno així q akesta tarda ens veiem al partit de copa catalunya, no mutio?  :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 26 de Agost de 2005, 13:12:19 pm »
Bueno així q akesta tarda ens veiem al partit de copa catalunya, no mutio?  :laugh:

jajajajajja  :laugh: home, això ja seria demanar molt. No crec pas que hi vagi... però que guanyi el millor  :icon_exclaim:
Tu vas Birri?

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 26 de Agost de 2005, 13:17:10 pm »
El Cudi m'ha demanat q hi vagi pq algú ha de cuidar d'ell  :laugh:  Es conya, si q hi anem, a veure q tal pinten les noies akest any i a veure si no em costa tant arribar-hi com l'altra vegada ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #16 el: 26 de Agost de 2005, 14:08:23 pm »
El Cudi m'ha demanat q hi vagi pq algú ha de cuidar d'ell  :laugh:  Es conya, si q hi anem, a veure q tal pinten les noies akest any i a veure si no em costa tant arribar-hi com l'altra vegada ;)

Eis!! que jo men fiu més d'anar amb tren i metro que anar amb cotxe amb tu... >:( Cada cop pensu que si fai be d'anar amb tu...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 26 de Agost de 2005, 17:16:31 pm »

Prefereixo ser un pesat del  :scut que un prepotent del far$a :icon_exclaim:

:bandera i orgullosos :icon_exclaim:

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #18 el: 26 de Agost de 2005, 20:13:20 pm »
Pues que os semblar lo que posar en el Mundoblaugrana:
http://www.elmundodeportivo.es/20050822/NOTICIA201722358.html
Aixo si que es penós.

Transcric l'article de Mundo Deportivo integrament:

'Marigol' marca en el debut del Barça

El primer partido de pretemporada ante el Sabadell finalizó con empate a uno

22/08/05  03:00 h.En el primer partido amistoso de esta pretemporada, el Barça femenino que dirige Natalia Astrain empató ayer ante el Sabadell (1-1) con un tanto de Maribel Domínguez, la estrella mexicana.

El encuentro, que tenía como principal objetivo empezar la preparación de cara a esta nueva temporada, se saldó con empate a uno y 'Marigol' hizo su debut esta temporada marcando el primer gol del partido.

Natalia Astrain alineó a Cristina en la portería; Verónica, Melanie, Kaky y Sheila en defensa; Alba, Laia y Goreti en el centro del campo; Judith y Paulina de extremos y Maribel como delantero centro. En el campo número 3 anexo al Mini Estadi se pudo ver el típico partido de pretemporada, en el que el aspecto de la preparación y las pruebas tuvieron más importancia que el aspecto competitivo.

Patty ya está aquí

Las jugadoras azulgrana, sin embargo, demostraron una buena línea de juego, llevando la iniciativa del encuentro.

Por otra parte, el nuevo fichaje del equipo, la compatriota de Maribel Domínguez, Patty Pérez, llegó ayer a Barcelona para incorpararse al club.

Un llegint el tbo-article, es pregunta, qui c.llons va fer el gol de l'empat a 1 definitiu l'equip femení del Sabadell.  :icon_question:

En fi, és el "señorío"...  :-[ d'alguns periodistes fenomeno-paranormals barcelonins (he dit alguns, no tots).
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 28 de Agost de 2005, 11:41:29 am »
mmmmm ni sport ni mundo deportivo ni tv3!!!!! aband de k el far$a tingues lekip femeni a superlliga avieu vist futbol femeni per la televisio un diumenge a les 2 del migdia? doncs diria k no!!! i akest any pasat ia van fer algun partit del far$A al 33, sense komentaris...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona