Per qüestions personals, i amb el coneixement que tinc d'aquest home, és una bona persona.
A més, esportivament, per ara ha complert. Com diu el pirri, va ser el que va posar-se al capdavant del club quan estàvem a Tercera, i va prometre pujar, i vàrem pujar. Ara en aquesta temporada va prometre lluitar per la zona mitja-alta, i per ara, les coses no li donen la raó.
Econòmicament, també han complert, ni ens hem endeutat excessivament, ni hem deixat de pagar cap nòmina a la plantilla. A veure si aquest any no deixem de pagar cap nòmina.
Sobre el soci... aquest també és el meu sentir:
Ara bé com a penyista que sóc em sento de moltes formes però sobretot ja estic fart de matar-me alguns caps de setmana montant tifos i altres iniciatives per a que després el club ni es mogui per ajudar-nos a tirar endavant la penya...ja que som joves i en futur serem els que tirarem el club endavant que ja es molt dir (la gent no s'enganxa al Sabadell molts estan ara perquè han viscut dies a primera etc etc)i no s'han mogut mai per ajudar-nos en res han sigut els propis socis els que ens han ajudat i com no els @rlekinats.com que per algo som la seva secció jove i que ens ajuden en tot, però clar el club ha de posar també el seu granet de sorra
El balanç definitiu, a la jornada 38.