Autor Tema: COM DEFINIRIAU AL PRESIDENT DEL C.E.SABADELL  (Llegit 2465 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat miranda

• Infantil
  • Missatges: 131
  • Gènere: Masculí
COM DEFINIRIAU AL PRESIDENT DEL C.E.SABADELL
« el: 24 de Febrer de 2008, 00:44:15 am »
Obro aquest post perque el soci pugui definir a la nostra directiva

Desconnectat miranda

• Infantil
Re: COM DEFINIRIAU AL PRESIDENT DEL C.E.SABADELL
« Respondre #1 el: 24 de Febrer de 2008, 00:50:23 am »
Jo personalment definire al nostre president dema diumenge despres del partit per un motiu personal k dema os definire amb molta claretat i dema kuan ho expliki espero k entengueu el perque de aquest post
MOLTA SORT DEMA I SI OS KEDEU A LA MITJA PART VEUREU FUTBOL DE VERITAT

antcarcer

• Visitant
« Respondre #2 el: 24 de Febrer de 2008, 10:21:03 am »
Yo creo que de las tres ultimas directivas, esta es la peor con diferencia, por una sencilla razón, los otros eran nuevos en el tema y puede que le viniera grande esta plaza, pero estos ultimos que en teoria son los que saben más porque ya llevan muchos años de experiencia, están demostrando que no tienen ni idea... Primer equipo :bigcry: Futbol base 0, futbol femení 0, Trato al socio -5.

sempre Sabadell

• Visitant
« Respondre #3 el: 24 de Febrer de 2008, 10:50:15 am »
yo lo que veo es que a esta directiva le falta mas apoyo economica de los comercios de la ciudad y sobretodo del ayuntamiento y de la fundacion

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #4 el: 24 de Febrer de 2008, 11:29:14 am »
MIRANDA,no se que te lleva a abrir este post sobre la opinión del señor SOTERAS.el presidente y su junta cogieron esto cuando peor estaba,y en un año nos han subido.y nadie de ellos se lucran.los balanzes se pasan a final de temporada.por lo tanto,todavia no toca,dejemos trabajar al señor SOTERAS y al resto de su junta,por que si queremos tirar adelante no podemos tirarles m*****.que yo sepa el equipo no está descendido.el señor SOTERAS es un hombre humano,y que llega a la gente,yo,personalmente,doy mi respaldo total a esta junta directiva que nos sacó de la tercera.VISCA EL NOSTRE CLUB.
P.D. SEMPRE SABADELL: LA FUNDACION AYUDA MAS DE LO QUE LA GENTE NOS CREEMOS.el tener dinero y traer jugadores que cobren mucha pasta no te garantiza el éxito.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 24 de Febrer de 2008, 11:49:21 am »
Per qüestions personals, i amb el coneixement que tinc d'aquest home, és una bona persona.

A més, esportivament, per ara ha complert. Com diu el pirri, va ser el que va posar-se al capdavant del club quan estàvem a Tercera, i va prometre pujar, i vàrem pujar. Ara en aquesta temporada va prometre lluitar per la zona mitja-alta, i per ara, les coses no li donen la raó.

Econòmicament, també han complert, ni ens hem endeutat excessivament, ni hem deixat de pagar cap nòmina a la plantilla. A veure si aquest any no deixem de pagar cap nòmina.

Sobre el soci... aquest també és el meu sentir:
Ara bé com a penyista que sóc em sento de moltes formes però sobretot ja estic fart de matar-me alguns caps de setmana montant tifos i altres iniciatives per a que després el club ni es mogui per ajudar-nos a tirar endavant la penya...ja que som joves i en futur serem els que tirarem el club endavant que ja es molt dir (la gent no s'enganxa al Sabadell molts estan ara perquè han viscut dies a primera etc etc)i no s'han mogut mai per ajudar-nos en res han sigut els propis socis els que ens han ajudat i com no els @rlekinats.com que per algo som la seva secció jove i que ens ajuden en tot, però clar el club ha de posar també el seu granet de sorra

El balanç definitiu, a la jornada 38.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #6 el: 24 de Febrer de 2008, 12:20:22 pm »
ERICK...mira..nosot ros somos muchos,300,2.000,4.000 personas..no sé,x personas, pero ellos son 30 personas mas o menos, no lo se con exactitud, pero cualquier cosa que la junta haga no puede estar sometida siempre a debate,y no siempre se nos va a complacer,primero por que no es facil contentar a tanta gente,ni es facil estar al frente del club de la ciudad.es lógico que se equivoquen en muchas cosas,como todos hacemos,se les pueden escapar cosas si,tiene mérito trabajar en la situacion ecónomica que lo hacen,y por mucho que nosotros opinemos desde fuera,quien realmente saben como está el club son ellos,todas las opiniones son respetables,pero verdades solo hay una.VISCA EL SABADELL  :bandera
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 26 de Febrer de 2008, 22:25:04 pm »
Jo diria que es un bon home... al menys en fa cara i en teoria, pels anys que porta en aixo,  crec que hi enten de futbol... el problema es que esta lligat de peus i mans per uns misserables numeros que no ha pogut/sabut augmentar.

El comerç de Sabadell no donara un duru per un equip que porta tropecientos anys en el pou del futbol espanyol... les empreses no inverteixen per 3/4 del mateix i pq tampoc tenen marge de maniobra per decidir questions tecniques al comptar sempre amb minoria accionarial... i l'ajuntafems/fundicio? doncs surten a la foto pq clar que ajuden, paguen factures i altres gastos, clar... el problema es que si no inverteix MES i s'aposta MES per aquest Club fins tornar-lo on es mereix, la 2a A, divisio en la que ja aporta rendiment economic pel comerç i/o per les empreses, mai sortirem del pou.

Fins que no es faci aquesta 'aposta extra' per part del soci majoritari, estarem en un cercle visiòs d'aquells de mai acabar.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #8 el: 27 de Febrer de 2008, 08:51:33 am »
Dons jo et donc tota la rao del mon power pero tambe m´agradaria afegir que a part que es molt bo i tal i tal... no sap avançar endevant, si miras la directiva i la gent ficada al club estan alla desde temps inmemorials, el club necesita savia nova, noves ideas, gent amb ganas de probar coses noves i aquest president no inverteix en aixo, m´agradaria que fos una mica mes obert de cervell i començés a rodejar-se de gent que podria ajudar molt al club, gent com el manelinho, o com el presi dels cuatre gats.... o molts mes que segur poden donar moltes i molt bones idees pel be del nostre club  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #9 el: 27 de Febrer de 2008, 10:45:38 am »

power, no ens equivoquem. els clubs solen estar allà on es mereixen amb excepcions molt puntuals, sobretot en el temps.

podem ser l'equip amb més afició del grup tercer de 2aB, peró aquesta és només una variable. gràcies a ella, només em estat un any a tercera i no vam baixar abans. peró hi han altres variables molt més importants: gestió, suport, futbol base, profesionalització. ..

en soteras fa el que pot i dins del que pot el que creu oportú. peró tot el que podrà fer només ens pot dur a mantenir-nos entre 2aB i 3a. sin tetas no hay paraiso !!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #10 el: 27 de Febrer de 2008, 13:21:56 pm »
Jo també estic d'acord amb en Pirri, Power, Panso i Kitanovsky. No ho podran fer mai bé per tothom, però mentre fagin el que puguin no estan obligats a més. Jo recordo altres directives i encara m'esgarrifo.
A més no veig alternativa possible, encara que no els pogues veure ni en pintura quina opció hi hauria??????
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #11 el: 04 de de 2008, 20:19:07 pm »
Jo també estic d'acord amb en Pirri, Power, Panso i Kitanovsky. No ho podran fer mai bé per tothom, però mentre fagin el que puguin no estan obligats a més. Jo recordo altres directives i encara m'esgarrifo.
A més no veig alternativa possible, encara que no els pogues veure ni en pintura quina opció hi hauria??????
Tu ho has dit, el que fa el que pot no està obligat a més.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #12 el: 04 de de 2008, 21:56:51 pm »
ara SI que m'has defraudat visi
el que fa el que fa, si només fa això que no fagi res més i que marxi, perquè ja em diràs què fa?
a si el poc que fa és tocar el que no sona als abonats mentres als de fora tenen les mateixes condicions en tot moment. SIMPLEMENT PATÈTIC encara no sé com no ens arrosseguem per les categories territorials

Desconnectat miranda

• Infantil
« Respondre #13 el: 17 de de 2008, 11:08:11 am »
Bueno crec k ja ha arribat el moment de dir-li al nostre sr.president k si ell es el maxim responsable del nostre equip es dediki una mica mes al NOSTRE club ( i recalco nostre perque ell mateix s omple la boca dient k la aficio es lo millor k tenim) llavors lo k no pot fer es tractar de mentider a un soci per una "cagada" seva sr. president si voste diu una cosa ha de patir les consecuencies de un calenton sino medeixi les seves paraules , perque voste no ho se pero hi ha socis que si estimen aquest club i els hi sap greu sentir de boca del nostre president que aquesta gent ens baixara a segona.
I si sr. president ara si que ho dic perque ja que voste es capa´s de dirli en mitad de un bar mentider a un soci per aver sentit algo que voste deia ara no tinc cap reparo en recordar el k va dir voste fa 1 mes en petit comite ( BAR DE VIP ) quant de cara a la galeria diu que lluitarem per la promocio el que no aclaria era que era per la promocio de descens.

ARA K VINGUIN ELS ........... Y EM CRITIKIN SENSE SABER DE QUE VA.

AMUNT C.E.SABADELL

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #14 el: 31 de de 2008, 20:58:47 pm »
hem sembla que el sr. president com dius, te dret també a tenir calentons. Pero tio has quedat retratat