Amic Pirri,
Deixa'm comentar-te alguns punts dels teus comentaris i d'altres... mes que res per intentar aclarir i sense cap interes en convertir aixo en un 'mai acabar':
Amic Power,
Como puedes decir que mi tono es desagradable, parece que no me conozcas...y calificar los otros de "sencillos comentarios" XD...simplemente es que a mi me molesta mucho que siempre que hay vacas flacas se aproveche para desestabilizar más, tu sabes que conozco a mucha gente del entorno, y yo no veo ninguna trama en contra del CES y seguro que todos, accionistas, directiva, ayuntamiento...esta ran haciendo lo que pueden y más, para que tiremos tan alegremente por tierra un trabajo que no es facil.
...
Pirri, si que et coneixo clar, i considero que coneixer un arlequinat 100x100 com tu sempre es positiu... tot i que tinguem punts de vista molt diferents en certes questions. Torna't a llegir si us plau el missatge que li escrius al Kita... i si el teu to creus que no es desagradable que baixi Deu i ens ho expliqui. Pirri... mirat-ho des d'un altre punt de vista... dius que sempre que hi han 'vacas flacas' apareixen els desastabilitzadors i aixo, ens agradi o no, SEMPRE sera igual... ni tu ni jo ho podrem evitar... es quan les coses van malament quan la gent es queixa. M'en alegro que coneixis a molta gent de l'entorn i que TU no vegis cap trama en contra del Sabadell... pero no desautoritzis a la gent que te un altre punt de vista diferent que el teu. Per be o per malament, estem en un forum on totes les opinions HAN de ser acceptades i MAI ridiculitzades nomes pq siguin de l'altre 'bandol'. A part d'algun comentari en el que alguns, pocs, demanen la 'desaparicio' de la fundicio i el retorn de les accions als seus legals propietaris, la majoria, jo entre ells, l'unic que demanem es MES IMPLICACIO i MES CREURE en el CES per part del principal accionista per sortir d'aquesta crisi que arroseguem fa... 10 anys? 15? 20?
Ningu diu que treure del pou al CES sigui facil ni questio d'un parell de dies... es complicat i portem ja bastantes directives en la que ho intenten pero no s'en ensurten. La majoria no volem tirar per terra una feina feta d'anys... senzillament volem, repeteixo, MES IMPLICACIO.
Yo es que pienso en positivo y creo que hay que sumar y no restar, y seguro que si alguna empresa piensa en colaborar con el CES o la Fundacion o con el Image y ve estas protestas pues se echara atras, o no?
Pirri... jo crec que els possibles col.laboradors es tiren enrera al veure i comprovar que el soci principal del club no creu en el projecte i que l'unic que fa es 'subvencionar', 'donar', col.laborar' en unes quantitats RIDICULES si les comparem amb altres Clubs del voltant i de similar categoria, i que per l'unic que serveixen es per mantenir l'agonia del Club... efectivament aquestes 'ajudes' ens van molt be per no tenir problemes financers a final d'any pero no em negaras que son del tot insuficients per fer 'trempar' a una aficio i a uns col.laboradors que porten molts anys aguantant situacions penoses...
Que facil seria ser presidente de un club y que el dinero te cayera del cielo y que te dejaran hacer lo que quisieras si controlarte los que te lo dan, me pido ser presi en la próxima temporada!, si hasta los club de reginal tienen que justificar el dinero que les dan. Vamos hombre.
Aqui et donc part de rao i espero que tu tambe m'en donis part de rao a mi... Financerament, esta molt be que controlin fins a l'ultima pela que entri o es gasti en el Club i que al final d'any s'aconsegueixi el que costaba tant abans: el famos defizit 'Zero' i que cobri tothom... economicament parlant esta molt be... i es on et donc la rao.
El problema esta quan la temporada no surt tot lo be que estava prevista a inici de temporada i ens trobem, per exemple, que al desembre el Club necessita fer uns reforços per, tornem-hi, fer 'trempar' a la seva aficio i fer sortir a l'equip dels llocs perillosos de la classificacio... arribats a aquest punt que fem? prioritzem el 'deficit zero', ens quedem sense reforços amb lo que, en teoria, tenim mes numeros de patir i/o acabar baixant... o apostem per fer algun fitxatge que intenti 'salvar' la temporada pero que ens portara un deficit a final d'any? que fem company? El futbol no es una empresa normal... aqui hi juguen i molt, els sentiments de la gent...
Pienso que por pensar diferente a ti o a otros no tienes que llamarme la atención más cuando moderas, todas las opiniones son validas, y yo por lo menos no doy datos falsos ni tiro piedras y escondo la mano, ni intento manipular a nadie...
Aqui t'has confos de ple... i espero que involuntariament.
Jo en cap moment t'he cridat l'atencio... senzillament HE OPINAT i ho he fet amb el meu nick personal... tornem-hi... es que potser no puc opinar si soc moderador? et recordo que tu erets directiu del femeni i opinaves amb tot el que et venia de gust... o no? i no tenies ni de canviar de nick com jo si que faig per evitar precissament el que tu em tires ara a la cara... que haig de fer? callar-me? Suposo que a alguns ja els hi agradaria pero ho sento molt pero no ho fare... crec que puc opinar com un mes.
Hi ha una cosa que dius en la que tens molta rao pero que lamentablement no practiques amb tu mateix... aixo que 'TOTES LES OPINIONS SON VALIDES' sembla que es unicament quan t'interesa ja que no vegis com et fots quan es toca algun tema que et toca de prop... el que li dieu (tu i algun altre q potser tindria de callar, aquest amb causa justificada) al Kita es de 'verguenza ajena' unicament pq us toca un tema 'tabu' per a vosaltres... Les opinios del Kita no son valides? no entenc pq unes si i les altres no...
Dius que tu no dons dades falses, que no amages la ma i que no intentes manipular a ningu... be, espero que realment sigui aixi i l'unica prova de fe que tinc es fiar-me o no del que tu dius... tampoc aportes cap prova... El que tu dius ha d'anar a missa i el que diem la resta son manipulacions, dades falses, intoxicacions i asteriscos varis, no? Lleig lleig aixo de voler tenir sempre la veritat absoluta en tot el que dius...
be... no segueixo pq ja he dit que no tinc ganes que aquesta discussio espatlli la que considero una bona amistat pero el que tampoc fare sera callar-me cada vegada que desautoritzis a algu per l'unica rao de no pensar com tu.
Salut i visca el Sabadell!