Anem a veure; (ja que em demanes l´opinió)
No és que ningú hagués validat la resposta de Tronador. Simplement es va suposar "por inèrcia" o per "descuido" que estava correcta i que Mutio la validaria. Jo no m´en vaig fixar suficientment i vaig proposar al Mendo que es mantingués el 0,5 de Tronador, perquè havia contestat en principi correctament una pregunta que estava en joc i s´atorgués 0,25 al Murciano. Per desbloquejar la situació es va continuar el joc, amb torn de formulació pel Tronador en la certesa de que procedia d´una resposta correcta.
Què hagués variat si la resposta de Tronador s´hagués qualificat com incorrecta en aquell moment? Simplement s´hagués anul.lat la pregunta del Mutio perquè jo no havia validat les respostes, s´hagués esperat a consumir l´intèrval de 24 hores i si ningú hagués encertat, el 0,25 "per aproximació" se li hagués donat a Murciano com així va fer i aquest hauria formulat.
A partir de l´aclaració del Mutio, simplement s´ha de tenir en compte que el 0,5 del Tronador no es computa quedant lo demés igual.
I per descomptat que entenc que ha de formular l´umbria, primer perquè hi ha hagut moltes preguntes pel mig i segon perquè hem de simplificar la situació i a la vegada agilitzar el joc.
Queixar-se?. Bé, és una errada humana "en cadena" i realment tampoc ha perjudicat a ningú aquesta petita incidència.
Personalment el que veig clar és que ENDAVANT AMB EL JOC