Primer de tot, vull agraïr als que em van considerar per emportar-me algun premi, i desprès a tots els que m'han votat. Us dec uns ganxitos i unes birretes fresques.
Agraïr també als altres premiats, des del webteam, que fa possible la comunicació dels arlequinats a la xarxa, al marksihool, pirri o Pere Pons, polèmics on participen, passant per Ferni, 50% polèmic, 50% catxondo, o per la dedidació de Rebote, labtec o Arlekinado i per el toc femení d'Umbria. També un reconeixement al admirat MUTIO. Que gran (i no només en estatura) que ets.
També vull agraïr la currada de mesos que s'ha fotut el Fum Fum Fum amb els premis. Jo, no tindria tanta paciència, la veritat.
I per últim, les meves paraules van dirigides a uns dels foreros que no han rebut premi, però als que aprecio molt: MurcianoSBD o vic@rlekinat, que han estat pendent en tota la gala dels premis i pedrinho, que ha estat posant totes les dades tècniques dels premis.
Gràcies a tots per fer cada dia més gran el fòrum arlekinat.
Això si... exigeixo una quedada abans d'un partit per a fer uns sucs de civada per a celebrar-ho