Autor Tema: El perque dels vostres nicks!  (Llegit 70166 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
  • Gènere: Masculí
Re: El perque dels vostres nicks!
« Respondre #120 el: 16 de Setembre de 2007, 16:10:31 pm »
yo PIRRI por que la gente me conoce por PIRRI hace muchos años..era pequeñito y jugaba a futbol en el mismo equipo que mis amigos.era el TAFAD.y para esa época PIRRI,jugador del real madrid,fichó por un equipo mexicano llamado PUEBLA.al mismo tiempo yo me fuí al equipo de mis amores,el CAN-ORIACH-,y empezaron a llamarme pirri por que nos fuimos a la misma vez.todos mis amigos eran merengues y yo era colchonero.tenía 7 añitos.con PIRRI me quedé y con ese nombre me identifico y todos me conoceis.un saludo.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #121 el: 16 de Setembre de 2007, 23:50:41 pm »
kiko19?? de que tu nik? si tienes más de 19 añooooooooooos!!!! :mmmm :mmmm :mmmm xDDD

No siguis inocent,  el dinou és perque no li arriba a un pam, la te una mica mes curta  :ejem
i havera si així deixa de tocar els collons i se la toca perque li creixi

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #122 el: 17 de Setembre de 2007, 11:17:36 am »
antescarcel yo estava cerca del moya, con mi hijo y un amigo suyo. el del megafono me parece que es liraju. es que no os conozco. mi nicki es kiko19 por que en la mili, con 19 años, me éché una novia en huesca que tenía dos hijos, era vasca, el zagal se llamaba kilian y la zagala koikila, que es cecilia en vasco. de ahí lo de ki-ko 19. actualmente comparto pareja todavia con mi señora. antescarcel por que te llamas tu asi¿

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #123 el: 17 de Setembre de 2007, 12:14:21 pm »
o sigui que et dius antonio carmona cervera no? está molt bè, molt paregut al meu dons. tu ets dels nanos joves? si es així ets una persona molt madura, per que escrius com si fosis un adult, jo em pensava que et deies antescarcel, renoi com estic avui antcarcer.

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #124 el: 17 de Setembre de 2007, 12:25:43 pm »
vols dir? jo soc del 69 però no et posis catxondo eh antonio  :cor tanvien me gusta el cachondeo aqui hay gente muy alegre, el que me cae mejor es el vickyarlequinat, tengo ganas de conocerle.

• Entrenador
« Respondre #125 el: 17 de Setembre de 2007, 12:37:45 pm »
vols dir? jo soc del 69 però no et posis catxondo eh antonio  :cor tanvien me gusta el cachondeo aqui hay gente muy alegre, el que me cae mejor es el vickyarlequinat, tengo ganas de conocerle.

mira noi per coneixer-nos haurà de fer servir una altra tàctica, perquè jo crec que jugues a l'amagat, i una cosa ès la broma que a mi m'agrada fer conya i l'altra algunes llicències que et prens. Crec que hauries de respectar els niks per exemple i no modificar-los comfas sovint.
Quan vulguis ja ho saps, vens al bar de tribuna i ens fotem unes cervesetes i riem tan com et sembli.  També podriem riure de les teves mides son 19 o 1,9? :laugh:

• Entrenador
« Respondre #126 el: 17 de Setembre de 2007, 12:38:45 pm »
Jo soc del 62,  us tocarà pagar al veterano el dia de les cerveses

Desconnectat kiko19

• Infantil
« Respondre #127 el: 17 de Setembre de 2007, 12:55:10 pm »
renoi sempre acabo pagant  :balla dons sou uns puretes tambè com jo! li dirè a la dona o podriem quedar tots sis que us assembla vickyarlekinat? antcarcer ya quedaremosen los bares de tribuna un dia, el domingo si me deja la mujer me escapo a badalona, ayer se enfadò por que queria ir al mercadillo de la zona hermetica, solo gastar y gastar, al menos me trajo un par de calzoncillos de estos largos modernos.

Ferni

• Visitant
« Respondre #128 el: 17 de Setembre de 2007, 13:48:14 pm »
renoi sempre acabo pagant  :balla dons sou uns puretes tambè com jo! li dirè a la dona o podriem quedar tots sis que us assembla vickyarlekinat? antcarcer ya quedaremosen los bares de tribuna un dia, el domingo si me deja la mujer me escapo a badalona, ayer se enfadò por que queria ir al mercadillo de la zona hermetica, solo gastar y gastar, al menos me trajo un par de calzoncillos de estos largos modernos.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:, primera persona q va al mercadillo y lo reconoce en público  :ok

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #129 el: 17 de Setembre de 2007, 17:55:27 pm »
Doncs el meu també es ben senzill. Em dic així i ya està.
Per cert aquest diumenge també em vaig escapar i vaig deixar la dona sola al mercadillo. El que passa es que quan vaig arribar em vaig trobar la casa plena de roba, sabates........ :boig
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #130 el: 17 de Setembre de 2007, 18:28:02 pm »
antescarcel yo estava cerca del moya, con mi hijo y un amigo suyo. el del megafono me parece que es liraju. es que no os conozco. mi nicki es kiko19 por que en la mili, con 19 años, me éché una novia en huesca que tenía dos hijos, era vasca, el zagal se llamaba kilian y la zagala koikila, que es cecilia en vasco. de ahí lo de ki-ko 19. actualmente comparto pareja todavia con mi señora. antescarcel por que te llamas tu asi¿

Pero como puedes ser tan liante... Si siguieses un poco el foro sabrías que vivo en Granada y el del megafono... pues como no tenga el don de la ubicuidad... Seguro que fuiste tu el que envió un sms al arlequinat el año pasado firmando por murciano.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #131 el: 17 de Setembre de 2007, 19:24:45 pm »
Antcarcer també potser Antonio Carnero com el jugador que teniem. :laugh:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #132 el: 17 de Setembre de 2007, 19:55:55 pm »
Mi nick es facil de explicar, Ivo es un nombre de la edad medieval, y proviene de los paises de escandinabia, rusia y germanicos, que junto al nombre Iban, que es ruso, se forma mi nombre Ivan. Y SBD es diminutivo de Sabadell, mi ciudad (la mejor del mundo :P)

Ferni

• Visitant
« Respondre #133 el: 17 de Setembre de 2007, 20:34:22 pm »
Mi nick es facil de explicar, Ivo es un nombre de la edad medieval, y proviene de los paises de escandinabia, rusia y germanicos, que junto al nombre Iban, que es ruso, se forma mi nombre Ivan. Y SBD es diminutivo de Sabadell, mi ciudad (la mejor del mundo :P)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaah! siempre se aprenden cosas!!! yo me pensaba q era porq te gustaba IVOnne Reyes jejeje

http://usuarios.lycos.es/famosashipnotizadas/ivonereyes.jpg

que tampoco sería tan raro la verdad  :cor
« Darrera modificació: 17 de Setembre de 2007, 22:58:37 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #134 el: 17 de Setembre de 2007, 20:57:31 pm »
Mi nick es facil de explicar, Ivo es un nombre de la edad medieval, y proviene de los paises de escandinabia, rusia y germanicos,
que junto al nombre Iban, que es ruso, se forma mi nombre Ivan. Y SBD es diminutivo de Sabadell, mi ciudad (la mejor del mundo
 :P)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaah! siempre se aprenden cosas!!! yo me pensaba q era porq te gustaba IVOnne Reyes jejeje

que tampoco sería tan raro la verdad  :cor

No no es por eso, que aki el salido eres tu xDD

gata de arlekinat

• Visitant
« Respondre #135 el: 17 de Setembre de 2007, 22:03:55 pm »
jejeje el mio?????? :mmmm pues no lo se ni yo
ah si en el chat k yo frecuento  soy de nick zazpi(7) en euskera .

Este es el nombre de un gato al k kise muxoooooo y k pr problemas desalud tuve k kitar   y mi gran pasion por lo felino......   pues yo en en ese chat me llaman la gata  zazpi jejejje por mi saludo miauuuuuuuuuu!!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #136 el: 18 de Setembre de 2007, 09:28:20 am »

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:, primera persona q va al mercadillo y lo reconoce en público  :ok
Jo tampoc me'n escapo d'anar algúns diumenges al mercadillo de la hermètica, sobre tot a l'hivern perqué a l'estiu am la solanera que cau acabas desfet com un gelat.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

futbolista

• Visitant
« Respondre #137 el: 19 de Setembre de 2007, 17:16:11 pm »
FUTBOLISTA por que lo soy y no se me ocurrio otra cosa aunque este año de momento lo e dejado por un problema de rodilla y no quiero engañar a quien me paga si veo que no puedo no ficho y me ofrecieron renovar y dije no y me an hecho fertas y e dicho no ya me llega sino a llegado ya el final :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #138 el: 02 de Octubre de 2007, 00:08:37 am »
ahora pepelu por mi maestro :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat Malica

• Aleví
  • Missatges: 57
  • Gènere: Femení
« Respondre #139 el: 16 de Octubre de 2007, 18:52:08 pm »
No parece evidente, pero Malica es mi segundo nombre...