Autor Tema: ORIHUELA - CE SABADELL FC  (Llegit 16510 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: ORIHUELA - CE SABADELL FC
« Respondre #20 el: 25 de Febrer de 2008, 23:24:14 pm »
El ke s'ha de fer es anar partit a partit i no parlar ni de playoff ni d permanencies fins ke faltin set partits de lliga coi , ke en una lliga tant boja e igualada acabarem malament del cap si cada setmana mirem tant la classificació!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #21 el: 25 de Febrer de 2008, 23:26:31 pm »
 Em sembla que no s´ha acabat d´entendre el missatge....

Fixeu-vos que he dit que el "play-off" és una utopia, és evident que no donem el perfil d´equip de "play-off" d´ascens i menys encara de guanyar-lo.  Això és evident i crec que la nostre zona és la mitja (no tampoc la permanència "raspada").

Però en futbol, mai pots parlar d´impossible i sempre s´ha de tenir en compte la psicologia davant determinades situacions i conjuntures.

O es que si l´Almeria guanya al Barça per 4-0, no començaran a parlar de classificar-se per la Champions en aquella ciutat ?. A vegades, anímicament 3 punts, segons davant de qui i com es guanyen, valen per 30.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #22 el: 26 de Febrer de 2008, 09:56:10 am »
Estic absolutament d'acord amb els que dieu que al camp de l'Orihuela el resultat més lògic és perdre-hi. A partir d'aquí, si els jugadors surten motivats com el dia del Benidorm (o a Terrassa per la Festa Major)...

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat juanjillo

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #23 el: 26 de Febrer de 2008, 17:52:35 pm »
estara ****** ganar alli pero bueno a ver si tiene suerte, vamos sabadell que podeis seguro aunque a ver moya que equipo hace y deja a un equipo ya

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #24 el: 26 de Febrer de 2008, 18:37:59 pm »
Em sembla increible que estan a 1 punt del descens i portar 2 derrotes segides avui dilluns i despres d´aconseugir 3 punts al foro hi haguin missatges parlan de play-off  :ostres   em sembla que encara hi ha gent que no toca amb els peus al terra.

En el post del Sabadell-Benidorm eso mismo dije, hay gente k sigue creyendo k el Sabadell va a aspirar a un hipotético ascenso cuando antes tenemos k asegurar la permanencia k no será nada fácil.

Ojito a este partido tiene trampa  :yes: para el orihuela  :laugh:

El Orihuela estará presionado a ganar en Los Arcos, solo le vale ganar si kiere asegurar el playoff, un empate o derrota más bien les dejaría tocados. El Sabadell sin presión puede dar la machada de ganar o puntuar en este dificil campo, para mi el más complicado por detrás de Alicante y Terrassa claro.

Sería importantisimo sacar ni aunke sea un empate  :yes: vamos a intentarlo y si perdemos k sea gando " guerra " sin bajar los brazos y sobretodo no perder dando mala imagen como se dio en Alicante con el 5-0.

De hecho lo más lógico sería perder aki, asi k todo lo k sea sumar a fuera es bueno.

Miramos las apuestas de 2ª B de nuestro grupo 3:

domingo, 02 de marzo de 2008 
Segunda B Grupo 3, España     
17:00  Alcoyano  1.45 
 X  3.50 
 L`Hospitalet  6.75 
 +2 
17:00  Badalona  2.70 
 X  2.90 
 Gavá  2.45 
 +2 
17:00  Benidorm  2.20 
 X  3.00 
 Atletico Gramanet  3.00 
 +2 
17:00  Espanyol B  1.85 
 X  3.05 
 Levante B  3.90 
 +2 
17:00  Girona  1.40 
 X  3.75 
 Villarreal B  7.00 
 +2 
17:00  M. Castelldefels  2.65 
 X  2.90 
 Lleida  2.50 
 +2 
17:00  Ontinyent  2.10 
 X  2.80 
 Villajoyosa  3.45 
 +2 
17:00  Orihuela  1.60 
 X  3.20 
 Sabadell  5.35 
  +2 
17:00  Terrassa  1.85 
 X  3.95 
 Denia  3.90 
 +2 
17:00  U.D. Ibiza-Eivissa  3.60 
 X  2.90 
 Alicante  2.00 
 +2 

----

Orihuela - Sabadell
Doble oportunidad - Pronóstico: X o Sabadell   
2.00

Pues está bueno para meterle al x2 paga bien y un empate es incluso hasta probable si vemos k ambos equipos son los k más empatan  :laugh:  :yes:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #25 el: 27 de Febrer de 2008, 15:45:33 pm »
A veure si els guanyeu, i de pas ens doneu un cop de mà  ;D
Nosaltres els vem guanyar 0-2 i la temporada passada 1-6. Espero que ens ajudeu, pero nosaltres tampoc hem de fallar.

:beer2

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #26 el: 27 de Febrer de 2008, 22:18:46 pm »
No soc gens optimista, crec que un parell de gols en contra cauran :Hecho_polvo:
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 28 de Febrer de 2008, 18:18:00 pm »
Per aquest partit l'Orihuela no podrà comptar amb el seu davanter Jonathan Torres que és un molt bon jugador i l'han fitxat aquest mercat d'hivern del Portuense. És una baixa per sanció (5 grogues) important però no massa sensible ja que ells disposen d'una pòlvora impressionant a dalt.

I com a curiositat dir que l'àrbitre que ha estat designat sempre que ha xiulat a Orihuela (2 vegades) i al Sabadell (1 vegada) MAI han guanyat.
A l'Orihuela sempre l'ha xiulat a casa (1 derrota i 1 empat) i a nosaltres a fora (al camp de l'Alacant fa 2 anys on vam caure 4 a 2).
I com a curiós també dir que dels 9 partits que ha xiulat aquest any en 8 d'aquests 9 partits SEMPRE hi ha hagut algun dels dos equips que s'ha quedat sense marcar. És a dir que per estadística si marquem algun golet tenim moltes opcions d'endur-nos algun marcador positiu d'Orihuela.

Vaja, a mi les estadistiques em semblen una tontada gegant, però he de dir que m'agrada fixarme en elles. Per exemple quan un periodista diu ...... "l'equip X fa 45 anys que no puntua al camp de l'equip Y ". Mires estadistiques i fa 44 anys que no concideixen l'equip X i l'equip Y a la mateixa categoria. Vaja, aquest tipus de peridosta que s'ho fagi mirar perque per dir tonteries millor no dir res. Ara, he de dir que em fan gràcia.......

Quantes coses estic escrivint per dir només que l'Orihuela tindrà una baixa important per sanció......  :cheer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #28 el: 28 de Febrer de 2008, 19:59:46 pm »
O sigui Mutio al Jonathan Torres aquest l'han fitxat al mercat d'hiver i ja ha vist 5 grogues i sent davanter...doncs quina perla, li deu agradar molt "parlar" amb l'arbitre perquè sino... :ostres
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #29 el: 28 de Febrer de 2008, 20:09:49 pm »
O sigui Mutio al Jonathan Torres aquest l'han fitxat al mercat d'hiver i ja ha vist 5 grogues i sent davanter...doncs quina perla, li deu agradar molt "parlar" amb l'arbitre perquè sino... :ostres

Pues yo lo conozco a Jonathan Torres de haber jugado en el Terrassa y si es bastante buen delantero, lucha todas las pelotas e incluso es el primer defensa por lo k le sacan amarillas pq incluso defiende xD :laugh:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #30 el: 28 de Febrer de 2008, 21:11:42 pm »

No ho sé però no ho crec.

Arriba del Portuense i en deu portar acumulades d'allà que també conten.

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 28 de Febrer de 2008, 23:15:52 pm »
Com diu el pajarillo, és dels davanters que els agrada ser 'el primer defensa'. Va a per totes. Per això rep bastantes grogues.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #32 el: 29 de Febrer de 2008, 17:12:29 pm »
Em sembla força curiosa l'estadística de partits guanyats de l'Orihuela al seu camp.

5 Victories --> Alcoyano, Levante B, Ontinyent, Ibiza i Benidorm.

CAP EQUIP CATALÀ

5 Empats --> Girona, Espanyol B, Grama, Gavà, Vila-real B.

4 DELS 5 EQUIPS CATALANS

3 Derrotes --> Denia, Lleida i Badalona

2 DELS 3 EQUIPS CATALANS

Vist això podriem dir que de moment TOTS els equips de la comunitat autònoma catalana que han visitat Los Arcos, han aconseguit minim 1 punt. De moment un 6 de 6.  4 empats i 2 victòries.

TAN de bo seguim amb la ratxa.

www.miequipo.es

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #33 el: 29 de Febrer de 2008, 17:22:09 pm »
 Ja veig que el Lleida no és l'unic equip català (junt amb el Badalona) que se li dona bé Los Arcos. El reste de catalans han sumat 1 punt. Està molt bé això. Espero que el Sabadell no sigui el primer català que perdi en Los Arcos. Molta sort. Jo he apsotat per la victoria vostre. No em falleu ara.

:beer2

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #34 el: 01 de de 2008, 08:12:45 am »

Es un partit MOLT DIFICIL però penso que al Sabadell li pot anar bé el seu "rol" inicial de víctima, a fi de jugar amb tranquilitat però també ambició.

Aposta;    1-1

Minut 26        Tevenet
  Minut 77        Jose Mari
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #35 el: 01 de de 2008, 08:17:14 am »
LOS ARCOS ES UN CAMP  DIFICIL

2-0 minut 36 Tevenet
      minut 89 Cases :paret  :disappointed:
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

• President
« Respondre #36 el: 01 de de 2008, 15:49:31 pm »
Moya sembla ser que li ha ficat la creu a Sierra, tercer partit sense anar convocat.. :ostres
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #37 el: 01 de de 2008, 16:44:35 pm »
Moya sembla ser que li ha ficat la creu a Sierra, tercer partit sense anar convocat.. :ostres

si, i jo no em crec que sigui per baix rendiment, ha d'haver-hi alguna cosa mes que no te res a veure amb lo futbolistic, fijo !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• President
« Respondre #38 el: 01 de de 2008, 19:03:03 pm »
Es cert que Sierra havia baixat el seu rendiment, pero d'aqui a tenir-lo 3 setmanes sense anar convocat...nose, com tu dius PIPO hi ha d'haver-hi algo més.

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #39 el: 01 de de 2008, 20:21:41 pm »
Demasiados partidos siendo uno de los que mas a jugado con el,aqui hay algo mas que lo meramente deportivo :mmmm :yes: