Autor Tema: C.E. Sabadell i Comarca  (Llegit 1283 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
C.E. Sabadell i Comarca
« el: 24 de Juliol de 2005, 16:52:11 pm »

Benvolgut Andreu;

En línia amb la idea que alguna vegada hem comentat, referent a que el sabadell ha d´ésser un referent a nivell comarcal i tenint en compte l´engrescadora campanya de captació de socis que s´està portant a terme, Perquè no estendre aquesta (p.e. els cartells), a d´altres poblacions del Vallès Occidental  (si estiguéssim més amunt, es podria pensar també amb l´Oriental) ?

Recordo, p.e., que a l´última temporada a Segona A hi havia 40 socis només a Sant Quirze del Vallès i també tinc constància, a nivell de coneguts meu de l´època que a l´últim cicle de dues temporades que vem estar a Primera, part de la població de la comarca era tant o més del Sabadell que del Barça o Espanyol.

S´ha de pensar que en el moment que puguem pujar a Segona A es necessitarà afiançar aquest suport (i el descens del Terrassa ens ajuda), per tal d´aconseguir una projecció social i econòmica el més ampla possible i si això s´enclava en una visualització geogràfica concreta encara millor.  I estic pensant en l´exemple del Gimnàstic de Tarragona i la seva Província. (on aquest club exerceix un "magnetisme" bastant important).  Per això convé anar donant els primers passos, per amar creant aquest futur.

Una cordial salutació i a seguir treballant en aquesta il.lusionant planificació que s´està portant a terme.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: C.E. Sabadell i Comarca
« Respondre #1 el: 24 de Juliol de 2005, 17:00:14 pm »
Cert, per posar un altre exemple, yo vaig molt per terres lleidetanes i no recordu molt be pero crec que va ser quan estaven a 2a A (no aquet ultim ascens, sino l'altre) que no nomes a LLeida ciutat hi havien cartells sino que a ST Guim, Cervera, Tarrega... també havien cartells de captació de socis per tot arreu :yes: i no se si els hi va funcionar o no, pero el cert que els lleidetans estaven al corren :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 24 de Juliol de 2005, 18:42:11 pm »
Els meus pares vivien fa anys a Sant Llorenç Savall i cada diumenge, baixaven cotxes al camp per veure el  :scut.

També venia gent de Castellar, Barberà, Cerdanyola, Sant Quirze, Caldes de Montbui, etc...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 22 de Agost de 2005, 23:58:48 pm »

Es qüestió d´aportar idees doncs, per "reconquistar" la Comarca.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 23 de Agost de 2005, 16:45:49 pm »
Si haguessim fet la pretemporada a la comarca...

Partits contra el Llorençà, Can Rull, Sabadell Nord, Sant Cugat, Rubí i presentació contra el Terrassa  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #5 el: 25 de Agost de 2005, 01:44:04 am »
 :ok Blanc i blau, tens tota la raó del món, però no oblideu que el primer que hem d'aconseguir el que el CES sigui l'equip de tots els sabadellencs, i que els més petits es sntin identificats, primer detot, amb l'euip de la seva ciutat, i que això sigui una cosa ja inseparable al fet d'haver nascut o de viure a Sabadell. I recordem que tot això no és pot assolir en un any, sino que és una tasca d'anys. Per tant, s'ha de començar ja a fer-la !!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #6 el: 25 de Agost de 2005, 21:15:45 pm »
Por experiencia propia os digo que a la hora de conseguir socios y seguidores es fundamental la categoría en la que te encuentras.
Yo vivo en Rubí y os puedo asegurar que el año pasado había más de un amigo que iba a ver partidos del Terrassa. Y es que la 2ªB pesa mucho.
Aquí en Rubí si le propones a alguien hacerse socio del CE SABADELL te dicen que por ese dinero se hacen socios del Espanyol y que antes que ver partidos de 2ªB en Sabadell los ven de 3ª en Rubí.
Lo dicho, que hasta que no tengamos el ansiado ascenso va a estar complicado lo de conseguir socios de la comarca. Pero no por ello hay que dejar de intentarlo.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...