Benvolgut Andreu;
En línia amb la idea que alguna vegada hem comentat, referent a que el sabadell ha d´ésser un referent a nivell comarcal i tenint en compte l´engrescadora campanya de captació de socis que s´està portant a terme, Perquè no estendre aquesta (p.e. els cartells), a d´altres poblacions del Vallès Occidental (si estiguéssim més amunt, es podria pensar també amb l´Oriental) ?
Recordo, p.e., que a l´última temporada a Segona A hi havia 40 socis només a Sant Quirze del Vallès i també tinc constància, a nivell de coneguts meu de l´època que a l´últim cicle de dues temporades que vem estar a Primera, part de la població de la comarca era tant o més del Sabadell que del Barça o Espanyol.
S´ha de pensar que en el moment que puguem pujar a Segona A es necessitarà afiançar aquest suport (i el descens del Terrassa ens ajuda), per tal d´aconseguir una projecció social i econòmica el més ampla possible i si això s´enclava en una visualització geogràfica concreta encara millor. I estic pensant en l´exemple del Gimnàstic de Tarragona i la seva Província. (on aquest club exerceix un "magnetisme" bastant important). Per això convé anar donant els primers passos, per amar creant aquest futur.
Una cordial salutació i a seguir treballant en aquesta il.lusionant planificació que s´està portant a terme.