Autor Tema: NOU ESTADI PEL CE SABADELL  (Llegit 14247 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: NOU ESTADI PEL CE SABADELL
« Respondre #20 el: 04 de de 2008, 09:33:22 am »
Si el fondo de la cuestión es correctisimo y estais discutiendo con lo del aforo que es lo que tiene menos importancia(porque se supone que si es nuevo, ya hay espacio suficiente para la ampliación)
Todos queremos estar en categorias superiores, pero os habeis parado a pensar en el
problema numero uno que es el aparcamiento, es ahora con 2.000 personas y la mayoria vamos andando y el caos que se lia.

Campo nuevo y directiva nueva con ganas de hacer cosas                                   

:beer2
« Darrera modificació: 04 de de 2008, 09:37:17 am per antcarcer »

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 04 de de 2008, 11:13:03 am »
Si el fondo de la cuestión es correctisimo y estais discutiendo con lo del aforo que es lo que tiene menos importancia(porque se supone que si es nuevo, ya hay espacio suficiente para la ampliación)
Todos queremos estar en categorias superiores, pero os habeis parado a pensar en el
problema numero uno que es el aparcamiento, es ahora con 2.000 personas y la mayoria vamos andando y el caos que se lia.

Campo nuevo y directiva nueva con ganas de hacer cosas                                   

Creo que ese es el principal problema del estadio actual, el aparcamiento. si ahora ya es complicado imaginar cuando estemos en 2A o 1ª , para encontrar aparcamiento .

Lo ideal seria hacer una ciudad deportiva,con restaurante y zona de ocio, la unica zona que queda en la ciudad para ello es en can llong.

la meva sang és arlequinada

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #22 el: 04 de de 2008, 11:27:07 am »
Jo crec que aixo que planteja l'amiga Umbria es exactament el que vol i l'interessa a l'ajuntafems i a la fundicio...

Recalificacio de terrenys, pilotasso inmobiliari, calers i 'comis' per a tothom... menys pel CES ja que recordeu que el camp no es nostre, nomes 'ens el deixen'.

Fotre l'estadi nou en un dels nous barris, ben allunyat del centre de la ciutat i si ara som els 1500/2000 de 'sempre' pq a molts us cau al costat de casa doncs pasarem a ser els 750/1000 a cada partit.

Un campet nou pero petit i cuco si voleu i tot, super digne per estar entre 3a i 2aB... acorde amb la 'mega-beca' que ofereix la funcidio/ajuntafems... i tots contents!

Ho sento molt pero crec que aquesta decisio seria el final del 'historic Sabadell' i entrariem en una nova dinamica 'd'equipet de 2aB/3a'... que es ni mes ni menys que on ens volen portar... i si no, al tiempo.

No, no m'agrada la idea  :paret

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #23 el: 04 de de 2008, 12:27:03 pm »
totalmente de acuerdo con power, campo nuevo con 4 o 5 mil de capacidad? seria cabar nuestra propia tumba, k subimos a segunda A ya seria otra historia, aunk la capacidad del campo minimo 15 mil ampliable por si se subiera a primera (k iluso xDDD).
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #24 el: 04 de de 2008, 12:58:53 pm »
Una reflexió: Quands partits hem arribat a 10000 espectadores PAGANT entrada????
El nou estadi n´hi hauria prou amb 10 a 12 mil i ampliable si es pogés a Primera. Res mes. Per mi poden començar les obres demà mateix.

el de ara també es ampliable...

encara nosé a que ve el post aquest...xD si total per criticar-ho tot, cambiem l'escut que a mi la ceba no m'agrada aquí al mitg, o la samarreta l'any vinent a ratlles verdes i liles, mes moderna home!!!

i per a quin estrany motiu creus que jo no puc espressar lliurement les meves opinios? perque a tu no t'agraden?

doncs ho sento per no m'importa gens ni mica, de fet, ets l'unic "ofes".els demes han dit el que creuen amb tots els seus matissos, tal i com es fa en una democracia, no despreciant a qui te la voluntat d'expressar una idea i compartir-la amb els demes.

yo simplemente he dicho que nosé a que venía el post, y que claramente estoy encontra, es otra crítica más, que ya no que da na más por criticar en el club...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #25 el: 04 de de 2008, 14:54:10 pm »
Sincerament,jó penso que no ens em de moure de la Nova Creu Alta (New High Cross Stadium en anglés) jà que ha sigut,és i espero que seguirà sent la nostra casa per molt de temps,i més encara quan sembla que el projecte de Ciutat Esportiva Olímpìa,encara que a pàs de tortuga reumàtica,avança i té tots els números per fer-se realitat a mig termini.Per lo tant no tindria cap sentit canviar la ubicació actual del nostre Estadi si a les instal.lacions d´Olímpia estarà ubicada la futura Ciutat Esportiva.En quan a l´aforament,si actualment estiguessim a 2ª A, un camp amb capacitat per 4.000 ó 5.000 persones sería totalment inviable. :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat xiprer7

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #26 el: 04 de de 2008, 15:07:13 pm »
l'ideia no te un mal fons, s'hauria d'estudiar cuidadosament i negociar molt be quina part s'enduria el sabadell.
molts equips històrics han canviat els seus estadis d'ubicació i per aixó no han perdut personalitat.
avui en dia, els camps ja es poden dissenyar per poder ser ampliats en casos necessaris.
el que esta clar que ni amb la junta directiva actual, ni amb el govern municipal actual ni amb la fundació actual aquest projecte podria dur-se a terme. La gent potser no hi confiaría.
de totes maners sería un projecte a molt llarg termini.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #27 el: 04 de de 2008, 20:07:58 pm »
En la meva opinió deixaria l'estadi on està, allà hem deixat moltes tardes d'alegries ( tot i que moltes de dolentes ) hem trepitxat la primera divisió, molts d'anys a segona A on normalment hi havia entre mitja i tres quarts d'entrada el dia dels partits.
Si aconsseguíssim tornar a segona A, estic convençut de que hi tornariem a veure l'estadi plé.
Ara, si es donés el "pelotazo", aquest li donaria directament a la cara del club, crec que seria un pas enrrera.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat xiprer7

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #28 el: 05 de de 2008, 09:34:50 am »
Una reflexió: Quands partits hem arribat a 10000 espectadores PAGANT entrada????
El nou estadi n´hi hauria prou amb 10 a 12 mil i ampliable si es pogés a Primera. Res mes. Per mi poden començar les obres demà mateix.

encara nosé a que ve el post aquest...xD si total per criticar-ho tot, cambiem l'escut que a mi la ceba no m'agrada aquí al mitg, o la samarreta l'any vinent a ratlles verdes i liles, mes moderna home!!!

i per a quin estrany motiu creus que jo no puc espressar lliurement les meves opinios? perque a tu no t'agraden?

doncs ho sento per no m'importa gens ni mica, de fet, ets l'unic "ofes".els demes han dit el que creuen amb tots els seus matissos, tal i com es fa en una democracia, no despreciant a qui te la voluntat d'expressar una idea i compartir-la amb els demes.

yo simplemente he dicho que nosé a que venía el post, y que claramente estoy encontra, es otra crítica más, que ya no que da na más por criticar en el club...
[/b]

crec que el que pasa es que confons criticar amb plantejar projectes.

exemples de critiques recollides en aquest foro :
- aquets estadi esta fet una mer__da,
- aquesta directiva no val per res,
- els jugador no hi posen pilotes,
- el secretari tecnic tal o qual...

el que planteja aquest post es un projecte, precariament desemvolupat (possiblement tampoc es feina d'aquesta forera desevolumpar-lo) peró un projecte en el que es plantejen idees i on no es veu per enllòc que critiqui a ningú.
espero que la propera vegada sapigues utilitzar amb criteri les paraules i respetar que algu tingui iniciatives sense matxacar a la persona. Podras estar d'acord o no, que es completament licit, pero respeta les idees dels demes i no les desqualifiquis que de vegades no es necessari insultar per faltar.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #29 el: 05 de de 2008, 10:58:38 am »
 :clap Se puede decir más alto pero no más claro xiprer7, me alegro que salga otro forero de la linea de al pan pan y al vino vino :beer2

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #30 el: 05 de de 2008, 13:40:52 pm »

[/b]

crec que el que pasa es que confons criticar amb plantejar projectes.

exemples de critiques recollides en aquest foro :
- aquets estadi esta fet una mer__da,
- aquesta directiva no val per res,
- els jugador no hi posen pilotes,
- el secretari tecnic tal o qual...

el que planteja aquest post es un projecte, precariament desemvolupat (possiblement tampoc es feina d'aquesta forera desevolumpar-lo) peró un projecte en el que es plantejen idees i on no es veu per enllòc que critiqui a ningú.
espero que la propera vegada sapigues utilitzar amb criteri les paraules i respetar que algu tingui iniciatives sense matxacar a la persona. Podras estar d'acord o no, que es completament licit, pero respeta les idees dels demes i no les desqualifiquis que de vegades no es necessari insultar per faltar.

y esto porqué no se dijo en pretemporada? y si ahora cuando no van bien del todo las cosas? descentrando la atención en el equipo en un momento tan importante de la temporada pa debatir y CRITICAR cosas que siempre son las mismas y los mismos? pocos post recuerdo de apoyo al equipo en los últimos tiempos...solo uno el de los posters...si es que parece que algunos les gustaría bajar para poder así criticarlo todo a sus hanchas, el dia del alcoyano fuera ya lo pense "más de uno estará esperando una derrota"... yo solo espero que lleguemos a final de temporada que no bajemos y que algunos cierren esa bocaza que solo la abren para desestabilizar y decir tonterias varias...

un saludo!;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #31 el: 05 de de 2008, 13:47:51 pm »
trankilo resi k se acabaran las criticas cuando acabe la temporada  :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #32 el: 05 de de 2008, 13:49:52 pm »
trankilo resi k se acabaran las criticas cuando acabe la temporada  :laugh:

No se acabaran porque luego vendran las criticas porque los fichajes no llegan, por los precios de los carnets de socios... :laugh:  :laugh:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

joseph

• Visitant
« Respondre #33 el: 05 de de 2008, 14:00:13 pm »
La solució de la venta del  Estadi, sería bona solució, peró construin un de 10 ó 12.000 espectadors, ja que la ciutat es molt futbolera i si es pot liquidar la deuta, sempre podriem aspirar a més i tindra un camp petit sería una pena.
La gespa natural, res de equips de futbol base ó de tercera, seguim sent el tercer club de Catalunya i em de seguir tenin un dels millors camps.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #34 el: 05 de de 2008, 16:04:15 pm »

cosetes...

MAI UN EQUIP HA REFORMAT EL SEU ESTADI A LA BAIXA...

mentira:

camp nou, de 115.000 espectadors als actuals 98.000
estadi olímpic, 55.000 al nou estadi perico, 40.000
etc...

ELS CAMPS DE 1a i 2aA TÉNEN MÉS DE 15000 ESPECTADORS...

i el del getafe ?  i el del nàstic ?  i el del eibar ?  i el del recre ?  i el del alavés ?  i el del vila reial ? ...

PERÓ ALERTA: ARA NO ES FACTIBLE ECONÒMICAMENT

sabadell té un barri nou sencer que cal vendre (al costat de la C-58) i molta vivenda per vendre que no es ven. tot i ser una excel·lent zona, és molt mal moment.
a més, caldria un projecte serio. per cert...  ara mateix l'ajuntament té la potestat de decidir pel club i fer el que li roti. de moment, sort pq no ho està fent.

PERÓ CAL FER-HO

cal un nou estadi amb capacitat mitjana (8 - 12.000), actual, que faci pressió al camp, que amb 2500 es vegi una entrada 'alegre'...  recordeu que quan erem a 1a, era complicat portar al camp més de 12000. a segona per descomptat.

cal un camp amb serveis, gimnàs i unes instal·lacions excelents per al futbol base. ah!, i per que no fer-hi les instal·lacions esportives municipals més importants, amb pavelló pel UBS...?

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #35 el: 05 de de 2008, 16:40:41 pm »
Per enèssima vegada exposo:

els terrenys on està ubicat l'estadi de la Nova Creu Alta i el poliesportiu Olimpia són cedits per la família Borgunyó a la ciutat de Sabadell.
Segons el contracte signat al seu moment, aquests terrenys han de ser destinants exclusivament a us esportiu, pel que no es pot edificar pisos ni res que no tingui a veure amb l'esport (s'enten doncs, que sí seria factible posar-hi camps de petanca, per posar un exemple).

Si així fora, dits terrenys poden ser reclamats per dita família amb el que això podria comportar.

Per altra banda, no sé si cal recordar que l'estadi (i dic estadi, no el terreny on està ubicat) és propietat municipal i en el cas d'una hipotètica venda dels terrenys on es troba la Nova Creu Alta, el Centre d'Esports Sabadell, com a usufructuari que n'és, no en veuria ni cinc.

A partir d'aquí, si voleu suposar que la família Borgunyó no reclamaria els seus drets i que l'ajuntament ens faria un estadi genial i que a tots ens encantaria i bla, bla, bla, podem parlar-ne tant com vulgueu, però si us plau, no siguem tant repetitius: si el tema és preguntar per la conveniència o no i/o si agradaria o no un altre estadi, per això ja tenim el subfòrum dedicat a enquestes. :geek

Pel que fa al projecte Sagrada Família-Olimpia, us puc avançar que a partir de l'any vinent, 2009, dos anys més tard de la presentació de la maqueta, al 2007 (casualment en període electoral), es començarà a moure el tema, ja que així està previst a la F.C.F..
Pels més susceptibles recordaré, si és que fa falta, que les properes eleccions al Parlament de Catalunya haurien de ser al 2010, pel que entenc que per aquelles dates tindrem ja les primeres inauguracions.  ::)
« Darrera modificació: 05 de de 2008, 16:48:15 pm per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #36 el: 05 de de 2008, 18:26:50 pm »

cosetes...

MAI UN EQUIP HA REFORMAT EL SEU ESTADI A LA BAIXA...

mentira:

camp nou, de 115.000 espectadors als actuals 98.000
estadi olímpic, 55.000 al nou estadi perico, 40.000
etc...

Per alusions... jo em referia a canvis d'estadi. No són dades vàlides... el Cam Nou, de 115.000 a 98.000 tampoc és una dada fiable ja que 115.000 diria que no els ha tingut mai, pero igualment, es va reduir pel fet de posar seients a la zona superior i reformes varies per acollir-se a la nova normativa FIFA... no es un exemple vàlid. El Bernabéu també va reduir espectadors quan va posar seients als gols.
L'Estadi Olímpic de l'Espanyol tampoc m'és un exemple vàlid, perquè Montjuic mai ha sigut camp de l'Espanyol, des que es va deixar Sarrià se sabia que l'Olímpic era un pas intermig al següent estadi. De Sarrià a Cornellà seria la comparació vàlida.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #37 el: 05 de de 2008, 18:37:01 pm »
Manelinho: gràcies per reiterar-te tant, peró no caldría, se i sabem la majoria perfectament de qui son el terrenys i quin ús i destinació tenen.
També sabem tots, tú inclós, que no és tant dificil requalificar uns terrenys amb beneficis per a tots, inclouenti el CES que es qui ha estat revaloritzan dia a dia aquets terrenys. Si realment l'ajuntament i la fudació estan tant pel sabadell (jo no tinc perquè dubtar-ho d'entrada...) mirarien de beneficiar al club, la masa social en un moment determinat son ciutadans= vots i aixó val per un igual per tots els partits politiquics.

Cónec perfectament el foro. Jo no volia fer una enquesta, se com fer-les. Jo volia expossar una ideia, que com a tu no t'agrada es veu que no es digna d'estar aqui. Be, jo crec que cadasqú ha de decidir lliurement on expossar les seves ideies, moltes vegades no he estat d'acord amb tu amb ideies o temes exposats i no per aixó  he ridiculitzat o menyspreat res del que dius o escrius, no sería capaç, jo respeto moltissim als demes.

No faré cap comentari sobre el teu últim parraf... ja que  tot son electoralismes i cada un els disfressa de la seva manera...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #38 el: 05 de de 2008, 18:42:11 pm »

y esto porqué no se dijo en pretemporada? y si ahora cuando no van bien del todo las cosas? descentrando la atención en el equipo en un momento tan importante de la temporada pa debatir y CRITICAR cosas que siempre son las mismas y los mismos? pocos post recuerdo de apoyo al equipo en los últimos tiempos...solo uno el de los posters...si es que parece que algunos les gustaría bajar para poder así criticarlo todo a sus hanchas, el dia del alcoyano fuera ya lo pense "más de uno estará esperando una derrota"... yo solo espero que lleguemos a final de temporada que no bajemos y que algunos cierren esa bocaza que solo la abren para desestabilizar y decir tonterias varias...
un saludo!;)

aixo va per a mi?

perque si es així ja veig de quin peu vas tu i els que et recolzen i evidentment no perdere el temps en contestar, tu solet ja t'has posat en evidencia.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #39 el: 05 de de 2008, 19:02:24 pm »
Manelinho: gràcies per reiterar-te tant, peró no caldría, se i sabem la majoria perfectament de qui son el terrenys i quin ús i destinació tenen.
També sabem tots, tú inclós, que no és tant dificil requalificar uns terrenys amb beneficis per a tots, inclouenti el CES que es qui ha estat revaloritzan dia a dia aquets terrenys. Si realment l'ajuntament i la fudació estan tant pel sabadell (jo no tinc perquè dubtar-ho d'entrada...) mirarien de beneficiar al club, la masa social en un moment determinat son ciutadans= vots i aixó val per un igual per tots els partits politiquics.

Cónec perfectament el foro. Jo no volia fer una enquesta, se com fer-les. Jo volia expossar una ideia, que com a tu no t'agrada es veu que no es digna d'estar aqui. Be, jo crec que cadasqú ha de decidir lliurement on expossar les seves ideies, moltes vegades no he estat d'acord amb tu amb ideies o temes exposats i no per aixó  he ridiculitzat o menyspreat res del que dius o escrius, no sería capaç, jo respeto moltissim als demes.

No faré cap comentari sobre el teu últim parraf... ja que  tot son electoralismes i cada un els disfressa de la seva manera...

No t'ofenguis benvolguda Umbria, no anava precisament per aquí el tema.
Simplement em dóna la sensació que es parla molt d'una possible venda de l'estadi, que no entraré ara a valorar si seria positiva o no, el que tinc el clar convenciment que el Centre d'Esports Sabadell no en veuria ni cinc (tinc les meves raons per pensar així i que no venen al cas), pel que no veig la necessitat de parlar d'aquest tema, tot i que si es vol fer, evidentment no seré jo qui digui que no es faci. Només mirava d'aclarir certes dades objectives del tema que he pensat que estaria bé incloure perquè ningú faci volar coloms i després ens haguem d'estirar dels cabells... perquè alguns ja ens en queden poquets.

Si us plau, si t'he ofès espero que em perdonis perquè en cap cas era la meva intenció.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!