Autor Tema: Arrenca el nou imaje-sabadell-gapsa  (Llegit 10735 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Arrenca el nou imaje-sabadell-gapsa
« el: 23 de Agost de 2005, 17:32:48 pm »
Despres d'un bon stage a Andorra, el I-sbd-g torna a la carrega en la temporada que ens durà a LEB-1 segur :laugh: Dijous es disputa el 1r amistos de pretemoporada contra el Igualada de lliga EBA al pavello mpal de sol i padris :ok a les 8:30PM.
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat basquetbolero

• Aleví
  • Missatges: 34
Re: Arrenca el nou imaje-sabadell-gapsa
« Respondre #1 el: 30 de Agost de 2005, 15:27:40 pm »
Dema primer partit oficial a Sol i Padris

ISG-HOSPI A LES 8!!! Quarts de final de la Lliga Catalana LEB

tRONADA DIVENDRES A LES 8 A L'hOSPITALET nORD

Debutaran els dos ultims fitxatges Roger Fornas del Tarragona de LEB i Brett Beeson del Autocid Ford Burgos (actuals campions de la fase regular de la LEB 2)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 01 de Setembre de 2005, 14:13:49 pm »
L'imaje-sabadell-gapsa va perdre ahir 79-94 a casa davant l'hospi en un partit de l'anada de copa catalunya. El troç que vaig veure yo (a partir de mitjans del segon quart) van tenir una estona molt bona arriban a guanyar de mes de 10, pero despres del descans l'hospi ens va donar un repas impresionant... :disappointed: sort que encara queda 3 setmanes per començar la lliga.  :-\

• Aleví
« Respondre #3 el: 01 de Setembre de 2005, 17:21:05 pm »
Amic Cudi tu i jo vem estar presents a Sol i Padris, per no perdre el costum  :laugh: la veritat es que fins a l'últim quart les sensacions eren bones nomes perdiem per 3 punts, el que passa que la càrrega física que porten els jugadors arlequinats es superior a l'Hospitalet i això es va notar a l'últim quart vem notar molt el cansanci i això davant un equip de superior categoria ho vem notar.

Amb tot però la valoració es molt positiva a mi em van agradar els fitxatges menys en Lluís Amat que no va tenir un bon dia. Molt bé Beeson els minuts que va estar a pista i tambe em van agradar molt Fornas i Silva. Garrote, Moraga, Poe i Oliva van estar més que correctes i Jontahan també.

Fins i tot la directiva i el propi entrenador que es molt exigent amb els jugadors estava satisfet al final del partit (BONA SENYAL)

Us faig una aposta des d'aquí: Dema guanyem a l'Hospitalet, una altra cosa serà que passem la eliminatòria. L'acceptes Cudi, em jugo una coca cola

PD: Per cert la teva bufanda de l'Imaje ja està en camí.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 01 de Setembre de 2005, 17:28:07 pm »

Us faig una aposta des d'aquí: Dema guanyem a l'Hospitalet, una altra cosa serà que passem la eliminatòria. L'acceptes Cudi, em jugo una coca cola

Només una coca-cola?!!! jajaajaj va, encara que em dolgui molt, dic que NO guanyarem, per tant, que no pasarem l'eliminatoria :ko :bigcry:

D'allo que vam parlar temps enrere de qui seria qui es posaria l'equip a l'esquena en moment xungus, vist el que vaig veure ahir, dic que sera Quique Moraga :yes:

PD: Per cert la teva bufanda de l'Imaje ja està en camí.

Ok, genial. al proper partit a casa, si ya la tens mi pasaré ;)

P.D: Dama sats si faran la retransmisió del partit a hospitalet?

• Aleví
« Respondre #5 el: 01 de Setembre de 2005, 18:19:08 pm »
Ei que jo no he dit que passem eh????
No mes dic que dema guanyarem
A mi encara que tambe em sapiga molt de greu crec que és molt complicat remuntar 13 punts, però bueno coses mes dificils s'han vist ;)

Demà no fan el partit, només fan els de lliga, però els faran des del primer partit de lliga i no com altres anys

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #6 el: 01 de Setembre de 2005, 18:22:39 pm »
Jo també sóc un basquetbolero declarat i crec que tens raó. L'Imaje és capaç de tot. Solsona renovació com Ronaldinho i Roma alcalde!!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 01 de Setembre de 2005, 19:05:37 pm »
Demà a l'hospitalet nord us fotran de 20  :ko
Pero bé, aixo de les lligues catalanes és per anar agafant la forma i intentar conjuntar l'equip :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• Aleví
« Respondre #8 el: 01 de Setembre de 2005, 19:31:07 pm »
Amic Mutio no entenc perquè sempre que entres a parlar de bàsquet és per criticar a l'Imaje Sabadell Gapsa. Ho vas fer en els fitxatges, en la confecció de l'equip i ara en la pre temporada.
Ets soci de l'Imaje?????? Coneixes a mes de 5 jugadors???? Has anat a algun partit???? I a algun desplaçament????

Mira se que has jugat a basquet perque ho has dit en altres missatges, però la veritat també ser que no ets un fidel seguidor. D'acord que un foro es per donar la teva opinió, però jo mai critacria a un equip de la meva ciutat i seria pessimista. Per aquest motiu no opino mai al post del Sabadell de futbol, perque em reservo la opinió. Si segueixes aixi no tindre cap mes remnei que contraatacar i entrar al foro del Centre d'Esports.

Dona anims als equips de la teva ciutat i no critiquis a un equip sense saber com va la pre temporada etc...., jo mai ho faria, ojala tots els equips de la ciutat poguessin estar a l'elit. Aixo es el que desitjo i el que hauries de desitjar TU!!!

Em vaig entrisitir molt quan el CES va perdre contra Osasuna, a més jo si que segueixo l'actualitat del Sabadell, potser mes que tu i tot, però com que no puc nar a tots els partits per això no opino.

PD: Ahh!!! I que consti que jugar contra l'Hospi a casa seva i en pre temporada seria normal perdre de 20 son un equip de lliga LEB que triplica el pressupost de l'Imaje.

Que faria el CES ne pre temporada jugant contra Nàstic i Lleida, si ja perdeu contra Osasuna B???? Per aixo feu pre temporades contra el Bellavista, Sant Pau o Sants????
En fi no volia rajar de ningu però mas obligat.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 01 de Setembre de 2005, 19:39:44 pm »
Hola basquetbolero.... diria que no has entes res :icon_exclaim:

Primer de tot dir-te que NO soc de Sabadell, visc a Barcelona.
Després dir-te que ni molts menys penso que hagi criticat mai, al Sabadell-Gapsa, si no donar la meva opinió sobre algun fitxatge -crec k era el Moraga-  que vaig dir que potser estaba una mica acabat (crec k vaig dir algo aixi). I ara he dit que us fotran de mes de 20. I perque? Doncs perque és el que penso, res més que això.
Crec que em malinterpretes..... jo de veres que no tinc res en contra de l'ekip de basket... de veritat. Però tan me fa si guanya o perd la veritat.
I si vols que et digui la veritat MAI he anat a veure a lekip de basket, i dir-te que conec a força jugadors que te aket any el Sabadell, inclus algun any passat hi va jugar algun ex-company dekip meu.
També dir-te que si vols un dia "discutim" de bon rollo tot el k vulguis de basket, potser d'altres coses no hi entenc massa, pero dir-te que he jugat tota la meva vida a queste sport i amb cert nivell i amb companys de MOLT nivell.
I de veres basquetbolero, no la tinguis contra mi, perque de veritat k si has pensat que critico ho he fet sense adonarme'n.

Salutacions i va..... FORÇA els 2 SABADELLS  :tongue3:

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 01 de Setembre de 2005, 23:04:50 pm »
Basquestbolero... em sap greu, però per a mi el MUTIO és una eminència del bàsquet, i si ell diu que caurem a l'Hospitalet... tindrà raó.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 02 de Setembre de 2005, 10:52:17 am »
Doncs ara rectificu la meva aposta i inclus dic que pasarem ronda!!!!!!!!!! coses més espectaculars vam viure l'any passat :veryangry: Ara mateix l'unic que desitjo es que t'agis d'empasar les teves paraules :tongue3:. Per a tu, faries desapareixer tot allò el que no t'agrada o que no segueixes. D'acord que tinguis una opinio molt diferent a la nostra sobre altres temes que no sigui el  :scut masculí pero as de "vigilar" que la gran majoria de foreros també comparteix altres esports i depen de com ho dius pots "ferir la sensibilitat del lector" :laugh: Vinga, ara acaba de disfrutar del teu cumple :DDD i no siguis tan criticón carai :icon_exclaim: que a vegades sembla que només vols tocar les boles i no les de bskt precisament :laugh:

• Aleví
« Respondre #12 el: 02 de Setembre de 2005, 11:20:09 am »
Hola a tots!!!!

Veig que les meves paraules han sentat bé a uns i malament a uns altres!!!! Primer de tot Mutio si t'has sentit atacat ho sento, potser em vaig excedir, però només dues coses:

1- No tinc cap problema amb "xerrar" amb tu, no m'agrada "discutir", així veuras que apart de ser un gran seguidor de l'Imaje ho soc del basquet en general. No em puc considerar un expert del bàsquet perquè això queda lleig dir-ho un mateix, si més no tinc molts coneixements

2- Jo tampoc soc de Sabadell, soc de Granollers, i encara jugo a basquet, no a l'equip d'EBA (perquè la meva feina no m'ho permet) sinó al B, a Primera Catalana. He jugat amb molts companys de nivell i també contra uns rivals de nivell, suposo que us sonaran, Pau Gasol, Joan Carles Navarro, quan aquests jugaven al Barça cadet....

Birrero tampoc em coneixes oi???? Doncs li pots preguntar al Cudi i que ell et digui qui es mes expert en basquet!!!! Ah i moltes gràcies també pel teu suport a l'Imaje Sabadell Gapsa!!! (ironicament) Jo tambe desitjo que guanyeu a Peralta

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #13 el: 02 de Setembre de 2005, 12:43:56 pm »
 :surprised:  hi ha una certa tensio en el mon del basket d la UB, wenu, jo akest any no se massa qui han fitxat i han deixat de fitxar, pero crec k aquest any si fa no fa faran una temporada similar a la de l'any pasat, si es classifiquen pel play-off dubto que sigui entre les 4 primeres posicions. Sobre la darretota contra lospitalet era desperar, ja que hospi sempre s'ha caracteritzat per un conjunt molt fort ( en totes les categories que ha estat) i els partits sbd-hospi sempre s'han caracteritzat la gran majoria per derrota sabadellenca.

haviam si les coses canvien i l'any k ve ens i tornem enfrontar per a la leb-1 cosa molt dificil, pero les coses mai sa saben fins que arriba el final

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 02 de Setembre de 2005, 12:49:08 pm »
Vec que aquest forum el domina per una majoria aplastant els pesimistes de l'esport... :disappointed: només han jugat 2 partits amb una plantilla que de la temporada passada només continuen 2 jugadors(Castillo i Aranda). Es una cosa molt similar al  :scut futbol... deixem fer i ya veurem que passa al final!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 02 de Setembre de 2005, 15:05:53 pm »
. He jugat amb molts companys de nivell i també contra uns rivals de nivell, suposo que us sonaran, Pau Gasol, Joan Carles Navarro, quan aquests jugaven al Barça cadet....

Escolta basuqetbolero...de veritat que no tinc res en contra de l'image Gapsa (i cudi, jo MAI he dit en fer desaparèixer el que no m'agrada- i el basket a més ja saps que m'agrada.
Si guanya em sembla bé, i sino, doncs també. Diguéssim que no sento els colors de l'equip de basquet com els podeu sentir vosaltres.

M'ha fet gràcia en això que dius que has jugat contra els gasol, navarro.... jejeje això em fa pensar que potser hem jugat en contra i nosaltres sense saber-ho.... jejejje :tongue3:
Per curiositat em podries dir a quins equips has jugat?
Jo aquest any també pensaba jugar a 1a catlana, concretament al Laietà, però una greu lesió m'impedeix fer esport amb regularitat. Em sap greu haber tingut que deixar el basket per això  :(

Per cert basquetbolero.... el Gasol no jugaba al cadet del barça.....  :tongue3:

Escolta, jo No vull tenir mal rollo amb ningu i crec que a vegades se m'ha malinterpretat. Torno a dir que no tinc res en contra del Sabadell Gapsa, i com ja vaig dir fa temps conec al Chema Solsona, ja que quan jo era petitet va ser professor meu concretament a l'escola Thau de Barcelona i es un tio de **** mare; per tan si li van bé les coses jo me n'alegro per ell.

Que tingui sort aquest any a la LEB-2

Salutacions

www.miequipo.es

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #16 el: 02 de Setembre de 2005, 15:14:26 pm »
Axio de les lesions es una m****, jo el basket tb el vai deixar per problema de genolls i tb a part pq el club on estava ja no van voler comptar mes am mi, preferien tenir les seves amistats a un k tota la vida avia esta am ells, per un dakest motius penso k lesport ( a partir de cadet - juvenil) esta podrit
(segur k i aura gent k no pensara com jo, pero la gent es lliure dopinar)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #17 el: 02 de Setembre de 2005, 15:19:40 pm »
GIO, 100% d'acord amb tu, no fa ni una setmana que e hagut de deixar el basket cuan millor m'ho estava passant i crec que en la meva millor epoca també per la m**** dels genolls :disappointed: les lesions son els enemics publics dels esportistes i estic segur que si no fos per les lesions, moooooota mes gent es dedicaria al mon de l'esport(i no u dic per mi eh? :tongue3: :laugh:)

• Aleví
« Respondre #18 el: 02 de Setembre de 2005, 16:37:18 pm »
Hola Mutio jo sempre he jugat al Granollers
Tens rao amb lo del Gasol el que passa es que vem jugar dos anys seguits contra el Barça i m'he confos, ell a cadet jugava al Basquet Llor

PD: Per cert Felicitats crac que me enterat que avui fas 25 no????

Jaja Jo diumenge en faig 24

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 02 de Setembre de 2005, 16:51:38 pm »
Hola Mutio jo sempre he jugat al Granollers
Tens rao amb lo del Gasol el que passa es que vem jugar dos anys seguits contra el Barça i m'he confos, ell a cadet jugava al Basquet Llor

PD: Per cert Felicitats crac que me enterat que avui fas 25 no????

Jaja Jo diumenge en faig 24

Hola nano, jejeje, gairebé de la metixa quinta. Doncs podria ser que algun cop haguéssim jugat en contra :yes: i crec que mai he perdut contra el Granollers  :tongue3: ;) :tongue3:

jejejje, el Gasol tampoc jugaba a cadets al Llor.... ai aquesta informació :icon_exclaim: No t'ho preguis malament ara eeeeee  ::)

Salutacions i felicitats, jejeje a més els dos som verge. Curiós :icon_exclaim:

www.miequipo.es