Amic Mutio no entenc perquè sempre que entres a parlar de bàsquet és per criticar a l'Imaje Sabadell Gapsa. Ho vas fer en els fitxatges, en la confecció de l'equip i ara en la pre temporada.
Ets soci de l'Imaje?
?? Coneixes a mes de 5 jugadors?
Has anat a algun partit?
I a algun desplaçament?
Mira se que has jugat a basquet perque ho has dit en altres missatges, però la veritat també ser que no ets un fidel seguidor. D'acord que un foro es per donar la teva opinió, però jo mai critacria a un equip de la meva ciutat i seria pessimista. Per aquest motiu no opino mai al post del Sabadell de futbol, perque em reservo la opinió. Si segueixes aixi no tindre cap mes remnei que contraatacar i entrar al foro del Centre d'Esports.
Dona anims als equips de la teva ciutat i no critiquis a un equip sense saber com va la pre temporada etc...., jo mai ho faria, ojala tots els equips de la ciutat poguessin estar a l'elit. Aixo es el que desitjo i el que hauries de desitjar TU!!!
Em vaig entrisitir molt quan el CES va perdre contra Osasuna, a més jo si que segueixo l'actualitat del Sabadell, potser mes que tu i tot, però com que no puc nar a tots els partits per això no opino.
PD: Ahh!!! I que consti que jugar contra l'Hospi a casa seva i en pre temporada seria normal perdre de 20 son un equip de lliga LEB que triplica el pressupost de l'Imaje.
Que faria el CES ne pre temporada jugant contra Nàstic i Lleida, si ja perdeu contra Osasuna B?
Per aixo feu pre temporades contra el Bellavista, Sant Pau o Sants?
En fi no volia rajar de ningu però mas obligat.