Perquè dona casualitat que per tots els fòrums només es queixen de l'arbitratge d'ahir els simpatitzants amb el Barça?
Si que va fer mal l'eliminació a semis.....
l'Arbitratge jo també reconec que no va ser excel·lent, però q tret d'un parell de còrners clars que no va donar a favor del Chelsea i una llei de l'avantatge que no tenia q haver donat, penso que apart d'això va estar encertat i no va pas influir en el resultat del partit.
No crec q en un partidàs com el d'ahir el protagonista fos l'arbitre, i no entenc ara perq volien q guanyés el Chelsea amb la mania que li tenien fa poquet...
Ja són rarots ja aquests culés, serà perq el Manchester a igualat el doblete que van aconseguir ells fa 2 anys a més de tenir ja una Copa d'Europa més que ells....
Jo estic content que guanyés el Manchester, no per a res, simplement perquè fa temps que dic q és el millor equip ( de llarg) del continent europeu, un esglaó per sobre de Chelsea i Liverpool i uns quants per sobre de Madrid, Barça, Milan, etc...
De fet si els diables vermells no van guanyar-la l'any passat va ser perq es van creuar abans d la final amb un Milan molt més expert en aquest tipus de partits, si no estaríem parlant de la 4ª Copa d'Europa dels anglesos.