Autor Tema: SABADELL ESPANYOL B  (Llegit 20911 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: SABADELL ESPANYOL B
« Respondre #20 el: 03 de de 2008, 11:24:57 am »
No quiero hablar de la directiva hasta que matematicamente estemos salvados, pero esque no paran de provocar, que diferencia hay en que esta semana si y el dia del Benidorn no... si el partido del Benidorn era muy importante ganarlo, el del proximo domingo con el Espanyol B,  es clave para abril brecha con los de abajo, y más que nunca se necesita la ayuda de los socios y del maximo publico posible.
Pero la directiva erre que erre :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #21 el: 03 de de 2008, 11:40:04 am »
me parece increible la poca vision de la directiva  :ostres   pero no se dan cuenta de lo que nos jugamos? :boig

yo no acabo de entender lo que nos pasa por dentro del club pero si se lo que piensan los aficionados
y esta claro que los socios empiezan a estar cansados de poner la otra mejilla, asi no podemos seguir, que se creen que sacaran este domingo en jornada economica?
seguro que sacarian mas si pusieran las entradas a 10 € y el equipo agradeceria mas tener el campo lleno    :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #22 el: 03 de de 2008, 12:16:37 pm »
Missatge que vaig escriure ahir diumenge al matí:

Doncs veient els partits que queden a casa (treient Alacant, que es gairebé segur i Vilajoiosa que es a la penultima jornada i seria imperdonable), o les penyes convencen a la junta directiva de que no hi hagi jornada econòmica, o es un partit que hi podria haver-hi. Cosa que seria un gran error, perquè es un partit vital tal com ha dit el company SABADELL.

Els meus pronostics al final s'han complert  . Malauradament es veia a venir. Sincerament no ho entenc, que es mes importan guanyar 3000 euros o animar l'equip per aconseguir la permanencia quant abans millor??
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #23 el: 03 de de 2008, 12:19:07 pm »
Partidazo clave este domingo compañeros arlekinados!!! A ver si ganamos y podemos escalar un poko en la clasificacion y alejarnos del peligro  :yes:  

:scut  VISCA EL SABADEEL!!!  :bandera  :bandera

ANIMO!!!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #24 el: 03 de de 2008, 12:53:36 pm »
Segurament el que dic és impopular però és el que penso. Sincerament jo crec que són més vitals els 3.000 € que ser 1.000 persones més al camp. Segurament aquests 3.000€ no haurien de sortir de les nostres butxaques pq ja ni posem prous de diners, però a la vegada si es fa una jornada económica suposo que serà pq fa falta!! La època dels presidents que pagaven el salari als jugadors es va acabar fa temps.

Ànims jugadors, a guanyar als mini-perikitus!!!!!!

The pride of Catalunya

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #25 el: 03 de de 2008, 13:03:39 pm »
No les importa una MIER DA el equipo, ASI DE CLARO... Lo mas importante es el déficit 0, estemos en 2aB o en 3a... Pues conmigo que no cuenten este domingo...

Venga, ya me podeis llamar mal aficionado, garrepa o lo que querais....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #26 el: 03 de de 2008, 13:08:50 pm »
No les importa una MIER DA el equipo, ASI DE CLARO... Lo mas importante es el déficit 0, estemos en 2aB o en 3a... Pues conmigo que no cuenten este domingo...

Venga, ya me podeis llamar mal aficionado, garrepa o lo que querais....

Murciano eres un mal aficionado, garrepa...  :laugh: :mmmm Yo también me lo estoy pensando..creo que al final acabaré por ir, pero no es seguro.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #27 el: 03 de de 2008, 13:19:33 pm »
No crec que els importi una m****, però bueno és la teva opinió. Tampoc ets un mal aficionat, una persona que segueix el Sabadell a 3a, 2b, i on sigui no és un mal aficionat, simplement no estas d'acord i ho respecto totalment. A mi també em fot, però aniré.
The pride of Catalunya

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #28 el: 03 de de 2008, 14:01:52 pm »
La veritat es que podien haver suprimit una de les 2 jornades econòmiques i deixar-la nomes pel dia de l'Alacant .. el dia del Benidorm no la van fer perque veniem de mals resultats i ara que aconseguim 2 bons resultats ens la posen amb calçador aprofitant que la gent esta una mica mes engrescada.

Jo si que aniré al camp pero estic totalment en contra d'aquesta jornada econòmica.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #29 el: 03 de de 2008, 14:04:05 pm »
doncs jo si q aniré i pagaré els 5€
l'afició no podem deixar de banda l'ekip en aquest moment.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #30 el: 03 de de 2008, 14:37:07 pm »
l'any passat sabíem que hi havia 2 jornades economiques, i aquest també ho sabíem, així que si toca ara, doncs es paga 5€ i punt.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #31 el: 03 de de 2008, 14:45:19 pm »
l'any passat sabíem que hi havia 2 jornades economiques, i aquest també ho sabíem, així que si toca ara, doncs es paga 5€ i punt.

l'any passat no ho sabiem, ens vem assabentar pocs dies abans de la 1a jornada econòmica, aquest any si que ho sabiem, pero tambe sabiem altres coses que no s'han produit com per exemple fitxatges. Jo aniré al camp i pagaré els 5 euros com tu dius, pero esta clar que aquesta jornada econòmica no beneficia a l'equip.
28-05-2011 - Eibar -

antcarcer

• Visitant
« Respondre #32 el: 03 de de 2008, 14:58:34 pm »
Segurament el que dic és impopular però és el que penso. Sincerament jo crec que són més vitals els 3.000 € que ser 1.000 persones més al camp. Segurament aquests 3.000€ no haurien de sortir de les nostres butxaques pq ja ni posem prous de diners, però a la vegada si es fa una jornada económica suposo que serà pq fa falta!! La època dels presidents que pagaven el salari als jugadors es va acabar fa temps.

Ànims jugadors, a guanyar als mini-perikitus!!!!!!

Pues eso amigo Mayolete en mi pueblo se llama mala gestión y no tener ni idea de llevar un club de futbol, porque lamentablemte demuestran que unica fuente de ingresos que hay es poner la mano a la fundació y desangrar al socio, porque en las circunstancias deportivas que nos encontramos, solamente por etica y por respeto al socio, una directiva que sienta los colores no pondrá nunca una jornada economica y encima con alebosia que solo la ponen para los socios.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #33 el: 03 de de 2008, 15:56:47 pm »
doncs jo si q aniré i pagaré els 5€
l'afició no podem deixar de banda l'ekip en aquest moment.
aquí crec que t'ekivokes
estaria bé una plantada estil Sant Boi, estar en contra de les decisions d'una colla d'autèntics catètos i posar-los en evidència no és deixar de banda l'ekip . Només imaginat la repercusió mediàtica que tindria 2.000 aficionats plantats davant la porta de tribuna, per recolzar a l'ekip i denunciar la mala gestió de la directiva, que no ens ha ofert alternatives amb fitxatges ni res de res.
No em queixo pels diners, perquè pagaria el que fos per un partit del CES però no es poden aceptar aquesteds absurditats, a més cobrar al soci i no gravar als altres, això es que és DEMENCIAL, que vol dir que els de l'ekip contrari tenen beneficis respecte als socis-abonats del club? NO POT SER ÉS QUE NO POTS SER

A LA PU.T.......A m**** AQUESTA DIRECTIVA i no ho esborreu és l'unic lloc on els poden enviar per INCOMPETENTS

ES que són taaaaaaaaaaaant mesquins !!!!!!!!!!!  voleu recaptar? adopteu mesures positives, proposeu entrades a 5€ per nouvinguts que acompanyin un soci, s'opliria amb més gent el camp, ningú emprenyat i es faria una mica de calaix, o és que penseu que els socis són incapaços de pòrtar una altra persona al camp?
« Darrera modificació: 03 de de 2008, 16:02:39 pm per vic@rlekinat »

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #34 el: 03 de de 2008, 16:55:10 pm »
Esta be criticar a la directiva, però crec que totes son iguals. Jo puc parlar del que fa la del Vilanova, i fins el any pasat feien 2 jornades económiques. Però el mes bo, es que nomes eren per el soci, ja que els de fora pagaven com una jornada mes.

El que han fet aquest any ha sigut afegir les 2 jornades económiques al carnet anual de soci. Total, que el soci sempre pringa.

PD Quan penjeu a la Directiva del CES deixeu un lloc tambe per la directiva del Vilanova, que sembla que siguin del mateix patró, molt voler cobrar i despres diuen que no hi ha un euro per fitxar. :****
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #35 el: 03 de de 2008, 17:10:43 pm »
Es que jo crec que es millor afegir 10 euros al carnet de soci per evitar aquests problemes, pagariem exactament el mateix, Si, pero als 4 dies ja estaria oblidat i quan arriben els partits importants com ara, nomes es parlaria de futbol i l'afició estaria unida per animar a l'equip.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #36 el: 03 de de 2008, 17:14:42 pm »
Es que jo crec que es millor afegir 10 euros al carnet de soci per evitar aquests problemes, pagariem exactament el mateix, Si, pero als 4 dies ja estaria oblidat i quan arriben els partits importants com ara, nomes es parlaria de futbol i l'afició estaria unida per animar a l'equip.

Mirant per aquest costat, tens rao. Com que ja esta pagat, el soci ja no s´enrecordaria de que va pagar de mes. Però la pregunta es la mateixa: si es cobran jornades económiques, perque despres no es fitxa a ningu?
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #37 el: 03 de de 2008, 17:23:24 pm »
En primer lloc, vull felicitar molt sincerament a l'equip i al cos tècnic, pel que crec que és un molt bon resultat l'obtingut a Orihuela. Estàvem davant d'un gran equip i d'un pressupost que feia molta ombra al nostre, i malgrat tot inclús haguessim pogut tornar amb els tres punts sota el braç. Enhorabona a tots.
En segon lloc, i parlant ja del partit d'aquest diumenge, m'agradaria que tots plegats prenguessim consciència de que l'Espanyol B és un rival força perillós i amb jugadors de moltíssima qualitat que ens ho poden fer passar força malament. Tinc un col.lega perico que m'ha convidat a veure diversos partits, entre ells per exemple, l'Espanyol B-Terrassa, i sense anar més lluny podrien haver guanyat per 6-1 tranquilament... Aquests nanos són molt joves, però amb un terreny de joc ampli i en bones condicions com el nostre, tenen jugadors com el Jordi Gómez, Pedraza o el germà del Riera, que ens poden donar més d'un susto. Es tracta del típic filial, un equip molt jove, amb alts i baixos, però amb una qualitat per mi, inqüestionable. Espero equivocar-me, però espero un partit molt i molt complicat i on si no estem un cop més, atents en defensa podem patir i molt. A més, ja són diverses les experiències que tenim amb aquest equip en situacions delicades com la que ens ocupa. Estan mal classificats, és cert, però insisteixo, tenen mimbres més que suficients per sortir d'on son, toquen molt i molt bé la pilota, amb espais són molt perillosos i tenen jugadors de molta qualitat. De totes maneres, crec que hem encetat una bona racheta, veig els jugadors molt més posats i en forma, i espero poder treure tres punts vitals per nosaltres.
En tercer lloc, senyors directius, moltes gràcies per fer pagar el soci. De fet, tenim dels carnets més barats de la categoria, per no dir el més barat, i entenc que necessitin diners per pagar a Diego Torres, Kiko Ratón i a Alberto Manga i que acabin la temporada en el Sabadell podent cobrar les seves nòmines... Senyors directius, aquesta massa social fidel i patidora mereix alguna coseta més que rebre un adhesiu amb l'escut del club a casa. En fi, el temps i la història posarà a cadascú en el seu lloc. Tots els calers que Fundació, vostès mateixos i patrocinadors NO han posat, els haurem d'aportar, COM SEMPRE, nosaltres.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA SANTA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #38 el: 03 de de 2008, 17:54:41 pm »
i aixo qui rep els adhesius per que jo no els vaig rebre  :ejem 
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #39 el: 03 de de 2008, 17:57:51 pm »

Mirant per aquest costat, tens rao. Com que ja esta pagat, el soci ja no s´enrecordaria de que va pagar de mes. Però la pregunta es la mateixa: si es cobran jornades económiques, perque despres no es fitxa a ningu?

Las jornadas económicas no sirven de mucho, solo para cabrear el socio, gana algo de dinero la directiva pero poko, y encima hacen k la gente no se anime a ir al campo en fin.

Es mejor adoptar otro tipo de medidas para intentar llenar el estadio, pienso yo k incluso aun se sacaría más caja, por ejemplo que cada socio pudiese traer a 1 o 2 invitados pagando éstos la mitad de lo k vale una entrada normal, se ganaría en más espectadores, más buen ambiente, el socio saldría beneficiado y no perjudicado.

Yo creo k la directiva debería proteger más al socio y no hacerle pagar nada más k la cuota anual de carnet de socio :yes:, pq esto de las jornadas económicas como bien digo, hace k la gente acuda menos al estadio y más en un partido muy importante, para mi este es clave, es una final.

Claro k los k son del Sabadell a muerte no se perderán el partido por nada del mundo (aunke tubiesen k pagar algo), para otros seguidores prefieren no ir al partido como protesta por pagar la jornada económica (pero ésto puede repercutir en ver una Nova Creu Alta con menos afluencia de lo habitual).

Se me ocurrio una idea. Una medida de protesta buena, sería k todos los k son socios del Sabadell se plantasen justo a la entrada al campo, llevando una pancarta en contra de la jornada económica, y no pagando esos 5€, a ver si asi se consiguiese algo entre todos juntos  :yes: Esto es solo una sugerencia, teneis toda la semana para pensarlo, si lo veis buena idea se puede hacer, todo por el bien del socio. Ya que la directiva prometio y no cumplio con fichajes  :****, ahora k no pidan de más, si hubieran cumplido aun, pero como no han cumplido con esos fichajes, ahora se les podría hacer este plantón en forma de protesta  :yes:

Saludos  :beer2
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.