En primer lloc, vull felicitar molt sincerament a l'equip i al cos tècnic, pel que crec que és un molt bon resultat l'obtingut a Orihuela. Estàvem davant d'un gran equip i d'un pressupost que feia molta ombra al nostre, i malgrat tot inclús haguessim pogut tornar amb els tres punts sota el braç. Enhorabona a tots.
En segon lloc, i parlant ja del partit d'aquest diumenge, m'agradaria que tots plegats prenguessim consciència de que l'Espanyol B és un rival força perillós i amb jugadors de moltíssima qualitat que ens ho poden fer passar força malament. Tinc un col.lega perico que m'ha convidat a veure diversos partits, entre ells per exemple, l'Espanyol B-Terrassa, i sense anar més lluny podrien haver guanyat per 6-1 tranquilament... Aquests nanos són molt joves, però amb un terreny de joc ampli i en bones condicions com el nostre, tenen jugadors com el Jordi Gómez, Pedraza o el germà del Riera, que ens poden donar més d'un susto. Es tracta del típic filial, un equip molt jove, amb alts i baixos, però amb una qualitat per mi, inqüestionable. Espero equivocar-me, però espero un partit molt i molt complicat i on si no estem un cop més, atents en defensa podem patir i molt. A més, ja són diverses les experiències que tenim amb aquest equip en situacions delicades com la que ens ocupa. Estan mal classificats, és cert, però insisteixo, tenen mimbres més que suficients per sortir d'on son, toquen molt i molt bé la pilota, amb espais són molt perillosos i tenen jugadors de molta qualitat. De totes maneres, crec que hem encetat una bona racheta, veig els jugadors molt més posats i en forma, i espero poder treure tres punts vitals per nosaltres.
En tercer lloc, senyors directius, moltes gràcies per fer pagar el soci. De fet, tenim dels carnets més barats de la categoria, per no dir el més barat, i entenc que necessitin diners per pagar a Diego Torres, Kiko Ratón i a Alberto Manga i que acabin la temporada en el Sabadell podent cobrar les seves nòmines... Senyors directius, aquesta massa social fidel i patidora mereix alguna coseta més que rebre un adhesiu amb l'escut del club a casa. En fi, el temps i la història posarà a cadascú en el seu lloc. Tots els calers que Fundació, vostès mateixos i patrocinadors NO han posat, els haurem d'aportar, COM SEMPRE, nosaltres.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA SANTA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!