Autor Tema: SABADELL ESPANYOL B  (Llegit 20906 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: SABADELL ESPANYOL B
« Respondre #40 el: 03 de de 2008, 19:08:24 pm »
Jo SI que aniré diumenge pagant els meus 5 euros per entrar al camp.

Srs Directius...... aquí NO és el més important tenir dèficit 0. El MÉS important i amb grans majúscules és mantenir la categoria.

Estem davant el partit més important jugat fins ara i posen jornada econòmica. Siguin més llestos i "enganyin" al soci a principi de temporada posant el carnet 7 o 8 euros més car. Així durant l'any ja no hauran de rebre pals ni escoltar això de les jornades economiques que en la majoria de casos són IMPOPULARS.

És una mesura poc assenyada posar una jornada econòmica en un partit VITAL com aquest. Penso que tornen a fallar com moltes i moltes vegades fan. També en fan de coses bones, però menys.
La majoria no ens queixem perque aquest partit valgui 5 euros, el que ens queixem és que poques aportacions al mercat d'hivern (per exemple) i em de seguir pagant...... El problema és seu per una mala planificació, no pas nostre..... Però el que més ens dol -ni molt menys els 5 euros- és que en un partit tan crucial aquesta mesura restarà de ben segur afluència de públic al camp. Una afició que ha d'ajudar a l'equip a sumar 3 punts que possiblement serien gairebé determinants.......

I no fagin demagogia dient que em d'ajudar al club o que si no som prou arlequinats que si tralarí tralará............ ..... tonteries. Aquí els qui paguin o no paguin son iguals, igual d'arlequinats i que farien el que fos per no seguir veient.... deambular a l'equip per 2a B......... Li seguiré recordant Sr. Soteras.......  :icon_exclaim: deambular........

I per acabar dir que DIUMENGE el Centre d'Esports Sabadell es juga i MOLT. TOTS al CAMP a ANIMAR L'EQUIP  :clap  :anims
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #41 el: 03 de de 2008, 19:33:11 pm »
Senyors, si haguessin posat els 10€ més a principi de temporada, sentiríem les frases 'ens venen ranxo a preu de caviar' o 'aquest any no em faig soci', i ho sabeu.

El que em sembla lamentable, és que la facin en un partit tant important, on ens podem distanciar dels pajarracos i sortir de baix.

Senyors de la directiva, siguin més llestos, i marquin-se un punt: Posin guardioles en lloc de fer jornada econòmica. Sempre que s'ha fet, jo soc tant capullo que poso més calers del que val una entrada normal (i no soc l'únic).

Per altre part, és entendible que necessitin posar les jornades econòmiques, devien comptar amb uns diners que no els han arribat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #42 el: 03 de de 2008, 19:53:17 pm »

Per altre part, és entendible que necessitin posar les jornades econòmiques, devien comptar amb uns diners que no els han arribat.

Clar comptaven amb els 150 mil euros que els hi havien promes la fundació que al final només n'ha posat 76!!

Aquí esta tot dit
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #43 el: 03 de de 2008, 19:58:08 pm »
Sortirà car posar jornada econòmica en aquest partit, ni fotaràn taquilla ni tindrem "l'escalfor" que farà falta a la graderia.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #44 el: 03 de de 2008, 20:02:53 pm »
sabadell 2-0 perikitos! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #45 el: 03 de de 2008, 20:04:06 pm »
Me parece antcarcer que esto de sentir más o menos los colores como tu dices es una chorrada, perdón, una gran chorrada cuando un grupo de gente coge un club sin rumbo y se propone enderezarlo.

Agafar un equip en la situació que estava i tenir-la com la tenim ara mateix ho hagués signat qualsevol després del partit contra el LLEVANT B. Estic d'acord en que s'han comès errors, però em de reconèixer que som un club SEMI-PROFESSIONAL.

Per cert, antcarcer, la fundació ha posat 76!!
quants n'ha posat BD?
Que ho saps? ...
Qui va anar a trucar la seva porta... la fundació tb¿? Menys demagògia
The pride of Catalunya

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #46 el: 03 de de 2008, 20:05:53 pm »

Clar comptaven amb els 150 mil euros que els hi havien promes la fundació que al final només n'ha posat 76!!

Aquí esta tot dit

:ostres apenas la mitad de presupuesto, no me extraña k no hayan llegado los deseados fichajes. k gran favor nos hace la fundación y ahora encima le toca pagar al socio esto si es indignante :**** Aun asi 2 jornadas económicas no arreglan ese déficit ni mucho menos.

Para empezar la fundación si promete algo debe cumplirlo lo mismo k la directiva ... al final le toca pagar como siempre al socio ... k no tiene para nada la culpa de k la fundación no de el presupuesto k promete y la directiva no le keda otra k exprimir al máximo el socio en fin estas no son las maneras, hay otras de conseguir ese dinero y no cabreando al socio :**** . No se si se dan cuenta k nos jugamos la permanencia y éste partido con el Espanyol B es una final, si perdemos se nos pone la cosa muy negra y lo k se necesita es la máxima afluencia y el máximo apoyo de la masa social.

TODOS A LA NOVA CREU ALTA EL DOMINGO AUN CON JORNADA ECONÓMICA  :anims
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #47 el: 03 de de 2008, 20:10:26 pm »
Ves Mayolete  como quieres defender lo indefendible, y me estás dando la razón en que solo tienen salida para poner la mano a la fundació y para desangrar al socio.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #48 el: 03 de de 2008, 20:20:07 pm »
Jo no pretenc defensar ningú, pq ni em va ni em bé, simplement trobo curiós com una persona que estima tant al Sabadell com tu Antcarcer (més de 1500 missatges), no reconegui la tasca de una gent que perd part del seu temps intentant fer sobreviure el nostre club. Si coneixes a un grup de persones disposades i CAPACITADES per fer-ho millor que la directiva actual allà estaré jo per animar tant com fagi falta, però tinc la sensació que aquesta no és la situació.
The pride of Catalunya

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #49 el: 03 de de 2008, 20:23:36 pm »
Entenc que la Junta designes 2 jornades economiques aquesta temporada pero tal com esta la situacio de l´equip crec que aquesta vegada s´equivoquen. I no ho dic pel ambient perque potser serem 100 menys i fan el mateix ambient 1.800, 2.000 que 2.500. A la Creu Alta no es viu amb intensitat els partirs si no son decisius. Ara bé, penso que no era el moment. I si hi ha deficit o no s´arriba doncs que demanen diners als jefes del Ajuntament, que son els propietaris del club. Que es mullin una mica, que per algo tenen la majoria d´accions, no????  Visca el Sabadell!!!!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #50 el: 03 de de 2008, 20:26:57 pm »
al final acavaremos llendo la malloria y pagando de eso se aprovechan yo esta mañana al leer la noticia pense no voy a ir pero ahora pienso ke si ire y pagare mis 5 euros y de eso se aprovechan por eso solo hacen jornada economica para los socios porque saben que de cada diez igual se echan atras 2 una plantada tipo sant boi como decian por aki no creo que sea lo mejor pero una silbada o una pañolada durante un minuto y luego animar a los jugadores mas que nunca no estaria de mas que los directivos saben que iremos por los jugadores y por el nombre del akipo y de eso se aprovechan no nos tendriamos que callar y pagar si pagamos que se nos oiga es una idea  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #51 el: 03 de de 2008, 20:28:07 pm »

Aquí esta tot dit

Jo d'això que dius Roger no en tinc ni idea. Però si és veritat que ho diguin. No passaria res. Si no fan menció a això llavors haurem de pensar que la fundació ha donat el que ha promès.

www.miequipo.es

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #52 el: 03 de de 2008, 20:31:42 pm »
jo hi aniré.
entenc que el club necessita diners, i entenc que malauradament en aquesta vida tot es fa amb diners.

qué són realment 5€ en les nostres economies?

multipliqueu per tots els que hi assistirem el diumenge a la NCA i son molts diners per
l'entitat.

Recordeu que les persones passan, com pasarà aquesta directiva, però el club quedarà si nosaltres any rere any fem l'esforç.

Els diners son pel NOSTRE CLUB, no son per ningú mes!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #53 el: 03 de de 2008, 20:37:30 pm »
jo hi aniré.
entenc que el club necessita diners, i entenc que malauradament en aquesta vida tot es fa amb diners.

qué són realment 5€ en les nostres economies?

multipliqueu per tots els que hi assistirem el diumenge a la NCA i son molts diners per
l'entitat.

Recordeu que les persones passan, com pasarà aquesta directiva, però el club quedarà si nosaltres any rere any fem l'esforç.

Els diners son pel NOSTRE CLUB, no son per ningú mes!!!

no significa o al menos yo no veo el problema en que sean 5 euros creo que el que mas y el que menos puede pagar 5 euros el detalle o yo al menos lo veo asi al principio de temporada el presidente dijo que no hariamos un equipo que deambulara por 2ªB y mira como estamos y siempre van a desangrar al socio porque saben que es el unico que no falla pues eso no es tambien a los socios nos gustaria un detalle ni aunque sea un boli al renovar el carnet pero no nada solo unas pegatinas y como dicen por aki hay a gente que ni le a llegao ( a se me olvidava lo unico que segun ellos han echo bien fue la maravillosa idea que tuvieron el sbd-ibiza la jornada familiar que entro gratis quien ellos quisieron ) directiva 0  :ko :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #54 el: 03 de de 2008, 20:45:49 pm »
Aquest no és el problema, el de pagar a no pagar 5 €, el problema és aquesta mala gestió i aquest anar improvitzant en tot moment.
en aquest moment tenim la possibilitat de sortir del sot i el que havia de fer la directiva era intentar recollir suport per que guanyar un partit tant trascendental fos més fàcil. Les jornades econòmiques hi han de ser , però sempre per treu-se'n benefici, situades en partits determinats on l'afluència es preveu majoritària  i llavors el fet cde pagar un plus com que es multiplica per molts es fa un petit calaix.
contra l'espagnol ki ******* pagarà el plus? els de sempre passaran per la porta com sempre deixant el de sempre, el bar una mica més bui i res de calaix, els de fora no pagaran pas més perquè els de la diractiva així ho han decidit, a pàrt que no hi ha absolutament ningú que segueixi a l'spagnol. DONCS A PAGAR EL QUATRE PELAKANYES DE TORN, no faran ni 5000 € de plus, amb un petit incentiu s'aconseguia que vinguessin més de 100 persones més es feia una recaudació superior, es tapava part del ciment i es creava un gran ambient per ofegar el rival.

Aquesta és la diferència i la reivindicació, no el putus eurus, entesos?  que tenim unsw pamplines decidint i portant el club a la misèria, apa siau ja us aniré llegint però ja us ho nanireu fent, quan cadascu fa la seva guerra no hi ha gran cosa a guanyar

Desconnectat geri_sbd

• Aleví
  • Missatges: 31
  • vamos equipoooo!!!
« Respondre #55 el: 03 de de 2008, 20:46:52 pm »
sabadell 2-0 perikitos! :beer2
jo un  :scut4-1 periquitos

antcarcer

• Visitant
« Respondre #56 el: 03 de de 2008, 20:49:48 pm »
Jo no pretenc defensar ningú, pq ni em va ni em bé, simplement trobo curiós com una persona que estima tant al Sabadell com tu Antcarcer (més de 1500 missatges), no reconegui la tasca de una gent que perd part del seu temps intentant fer sobreviure el nostre club. Si coneixes a un grup de persones disposades i CAPACITADES per fer-ho millor que la directiva actual allà estaré jo per animar tant com fagi falta, però tinc la sensació que aquesta no és la situació.

No entiendo que tiene que ver los 1.500 mensajes, para ver que esta directiva lo está haciendo mal no, peor, y te recuerdo que llevo 28 años de socio y se un poco de que va la cosa, y como dije al principio del post no quiero hablar hasta que estemos matematicamente salvados, pero si quieres te puedo hablar de la sicologa, o del futbol base no?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #57 el: 03 de de 2008, 20:51:25 pm »
esta clar que si possen la jornada economica es per que no cuadran els numeros a final de temporada  :ostres   pero jo tinc una cosa clara si posessim les entradas a 10 € i guardiolas a las entradas seugr que treurien mes calers que no pas els que faran aquest diumenge amb la put*a jornada economica dels kollons.
sembla mentida que aixo ho veiem nosaltres i no ho tinguin clar els directius, torno a repetir FA FALTA SANG NOVA I JOVE A LA DIRECTIVA, PROU IDEIES CADUCAS I RANCIES DELS ANYS 70!!!!!!!! busquin solucions senyors directius i que no tot sigui a costa dels pocs socis que quedem.  un altre 0 per vostés i ja en porten...........    :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #58 el: 03 de de 2008, 20:59:33 pm »
Tu que sabes de que va la cosa, ya has encontrado alguien que quiera ponerse?? Di si conoces a alguien por favor, dilo!!!!!!

Del fútbol base no cal que men parlis perque JO ESTAVA JUGANT en el juvenil l'últim any que teníem un equip a NACIONAL i preferent, fa aproximadament uns 6 anys i recordo una organització absolutament pésima que la ACTUAL DIRECTIVA NO ha sabut arreglar, però que ja existia.
The pride of Catalunya

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #59 el: 03 de de 2008, 21:04:13 pm »
Tu que sabes de que va la cosa, ya has encontrado alguien que quiera ponerse?? Di si conoces a alguien por favor, dilo!!!!!!

Jo te'n podria dir uns quants......

Si no es tracta de matar a tot el que es mogui. El Panso està parlant d'idees noves i no fer sempre el mateix i el que fa TOTHOM.
Això no vol dir canviar la directiva de dalt a baix, es tracta d'aportar noves idees que ajudin a millorar.

www.miequipo.es