No estic d'acord. Hem de saber fer-nos respectar que sinó després ens tracten d'igual a igual altres clubs de barri de Barcelona i es pensen que nosaltres som del Sabadell simplement perqué no podem pagar un abono del Camp Nou o coses per l'estil.
Hem de tenir més orgull i tractar d'equiparar-nos amb clubs que ja ens han avançat i que no fa gaire estaven a 2 B, com el Hercules, Castellón, Cadiz, Malaga (encara me'n recordo com si fos ahir quan vaig anar a animar-los amb el Frente Bokeron a Terrassa en el playoff), Murcia, Elche, etc.
No és la primera vegada que em diu un company (en aquest cas d'institut fa uns quants anys) que al dir-li que era seguidor del
llavors ell em parlava de l'equip del seu barri de Cerdanyola en comptes de parlar-me del "seu" Real Madrid.
No, DelPiero, no, nosaltres no estem aquí per distracció, sinó que estem amb ànsies per tornar a codejar-nos amb els clubs més grans i amb més pressupost de la lliga Espanyola. I per tornar allà, potser s'hauria d'haver preparat una pretemporada amb algun partit de categoria nacional d'Espanya (tenim a prop Lleida, Nàstic, Villareal, Hércules, Castelló, Saragossa, ...) sigui a casa o fora. O sinó amb segones b que hi han un munt d'equips catalans.