Autor Tema: Premi Fòrum al Millor Avatar  (Llegit 16366 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Premi Fòrum al Millor Avatar
« Respondre #20 el: 27 de Maig de 2008, 19:59:05 pm »
Jo com que no sé ni fer captures ni coses per l'estil, us deixo el link del meu avatar que tant va agradar:

I el seu Making Off.

http://zappinternet.com/video/BoNgHakGav/Pilar-Rubio-posa-para-la-revista-SIE7E
« Darrera modificació: 09 de Juliol de 2008, 23:30:16 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #21 el: 25 de Juny de 2008, 21:49:23 pm »
 La veritat és que el gorila "arlekinat" del NCA també fa bastanta gràcia....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #22 el: 01 de Juliol de 2008, 12:57:57 pm »
el mejor SIN DUDA de los que he visto ultimamente es el que lleva mi amigo Panso ahora mismo, con motivo de la celebración de la Eurocopa... Todavia me estoy riendo...    :laugh:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #23 el: 01 de Juliol de 2008, 16:28:35 pm »
el mejor SIN DUDA de los que he visto ultimamente es el que lleva mi amigo Panso ahora mismo, con motivo de la celebración de la Eurocopa... Todavia me estoy riendo...    :laugh:

Doncs la veritat és que sí. Que "cabrón" el Capdevila, quins ous!  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Dervil

• Visitant
« Respondre #24 el: 02 de Juliol de 2008, 23:41:24 pm »
A mi m'agrada el de la Gata.    :beer2

El meu no esta gaire be.  :tongue3:   

Desconnectat rsc95

• Jugador Prof.
  • Missatges: 782
  • visca el sabadell i el futbol base
« Respondre #25 el: 02 de Agost de 2008, 10:51:57 am »

el gorila del NCA és una canya autenticaaaaa.   voto per aquest avatar
VIVA EL CE SABADELL

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #26 el: 10 de Agost de 2008, 17:34:08 pm »
El de birrero es brutal, lo ojos se mueven solos  :ejem

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #27 el: 12 de Agost de 2008, 23:36:57 pm »
Ahora acabo de ver el de Xandri también, ese es otro, MUY bueno.   :beer2 :xin-xin

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #28 el: 27 de Agost de 2008, 14:21:27 pm »
No acostumo a proposar, pero no me'n puc estar. Proposo com a millor avatar el que té l'usuari Sac_DruMmer:

http://www.c****n=dlattach;attach=2454;type=avatar

I la frase que l'acompanya

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #29 el: 27 de Agost de 2008, 20:49:34 pm »
No acostumo a proposar, pero no me'n puc estar. Proposo com a millor avatar el que té l'usuari Sac_DruMmer:

Jajaja mersi por proponerme tio, eske desde que vimos ese video del visi unos colegas y yo esos insultos del Pajares forman parte de nosotros, y el otro dia me aburria y claro :whistle:

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #30 el: 27 de Agost de 2008, 23:20:22 pm »

Jajaja mersi por proponerme tio, eske desde que vimos ese video del visi unos colegas y yo esos insultos del Pajares forman parte de nosotros, y el otro dia me aburria y claro :whistle:

A mi me pasa lo mismo que a ti con tus colegas, pero a mi con Ferni... y la frase VETE A ****** AL BARRIO CHINO *********** tambien es constante. Por cierto, a ver quien descifra lo que dice luego... es un misterio. Ah! Nosotros lo conocemos como COPON a este hombre.
« Darrera modificació: 08 de Setembre de 2008, 14:26:12 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #31 el: 28 de Agost de 2008, 01:10:51 am »

A mi me pasa lo mismo que a ti con tus colegas, pero a mi con Ferni... y la frase VETE A ***** AL BARRIO CHINO ********* tambien es constante. Por cierto, a ver quien descifra lo que dice luego... es un misterio. Ah! Nosotros lo conocemos como COPON a este hombre.

Nosotros creemos ke lo ke intenta decir es algo asi como "A todo lo que pita(el arbitro) vas a protestarle al linier, piojosa!". No se, a mi los colegas que seguian al Sabadell antes ke yo me lo presentaron como el Pajares, y tambien me hablaron de un hombre al ke ellos llaman "el Coordinador" ke creo ke entrena en el base del club, ke va recorriendo la general intentando animar a la peña poniendose una mano al lao de la boca para ke resuene y la otra en la oreja como si fuera un altavoz.

Creo ke en este foro falta, desde el respeto claro, un post de personajes entrañables de la NCA. :beer2
« Darrera modificació: 08 de Setembre de 2008, 14:27:17 pm per WebTeam SBD »

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #32 el: 28 de Agost de 2008, 12:43:57 pm »
Nosotros creemos ke lo ke intenta decir es algo asi como "A todo lo que pita(el arbitro) vas a protestarle al linier, piojosa!". No se, a mi los colegas que seguian al Sabadell antes ke yo me lo presentaron como el Pajares, y tambien me hablaron de un hombre al ke ellos llaman "el Coordinador" ke creo ke entrena en el base del club, ke va recorriendo la general intentando animar a la peña poniendose una mano al lao de la boca para ke resuene y la otra en la oreja como si fuera un altavoz.

Creo ke en este foro falta, desde el respeto claro, un post de personajes entrañables de la NCA. :beer2

Totalmente de acuerdo... porque mira que hay fauna en la NCA!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #33 el: 28 de Agost de 2008, 12:46:17 pm »
De hecho, este verano mismo unos foreros y yo creamos una especie de ránking con todos los personajes que furulan por la NCA...    ;D
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #34 el: 28 de Agost de 2008, 12:58:17 pm »
Pues ya sabeis... un post en TRIBUNA o en PERSONALS... y a opinar!!! Aun tendria alguna nominacion ese post en los PREMIS FÒRUM.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #35 el: 28 de Agost de 2008, 16:50:55 pm »

Es bo,bo,bonissim el del SaC_DruMMeR . Vete a f****r al barrio chino :laugh2: :beer2 :laugh2:
« Darrera modificació: 28 de Agost de 2008, 16:51:52 pm per X-Men Aigua »
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #36 el: 28 de Agost de 2008, 20:32:26 pm »

A mi me pasa lo mismo que a ti con tus colegas, pero a mi con Ferni... y la frase VETE A ***** AL BARRIO CHINO ********* tambien es constante. Por cierto, a ver quien descifra lo que dice luego... es un misterio. Ah! Nosotros lo conocemos como COPON a este hombre.

Jo crec que tots i cadascù de nosaltres ( la gent que va habitualment a la NCA ) formem part dels personatges entranyables, uns  perque no diuen ni piu encara que guanyem o perdem, els altres perquè es passen insultant tot el partit ( jo no em quedo curt ), els altres no paren d'animar, uns altres es lamentan continuament del que fan els jugadors i demanen el cap del entrenador, altres amb el megàfon a la ma ( verdad Murciano ), altres ens recorden sempre al Terrassa i Castellon......, fins i tot aquell senyor que venia la regalesia era entranyable igual que el que es passava el partit amunt i avall dient "hay cerveza, coca-cola", etc,etc.
« Darrera modificació: 08 de Setembre de 2008, 14:28:29 pm per WebTeam SBD »
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #37 el: 26 de Setembre de 2008, 14:28:56 pm »
Este de l'Eriik:

Este nou del Birrero:

El primer perque la thai està de mort, i el segon, per catxondo.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #38 el: 30 de Octubre de 2008, 22:06:23 pm »
A mi m'agradaba un que crec que es veia el gallo caient, i a sota posava alguna cosa com: En gallo en acció!, o Aquest és en Gallo!
Em penso que era de l'Erik però ara no m'enrecordo del tot.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #39 el: 31 de Octubre de 2008, 13:56:00 pm »
A mi m'agradaba un que crec que es veia el gallo caient, i a sota posava alguna cosa com: En gallo en acció!, o Aquest és en Gallo!
Em penso que era de l'Erik però ara no m'enrecordo del tot.

No parlem massa alta de Gallo que encara ens fara algun golet diumenge...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell