Autor Tema: Pere Valentí Mora sap fer jugar a aquest Sabadell???  (Llegit 9840 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Pere Valentí Mora sap fer jugar a aquest Sabadell???
« Respondre #40 el: 23 de Agost de 2005, 00:59:27 am »
...Jo penso que les primeres jornades tenim rivals més assequibles tenint en compte que no som el Sabadell de l'any passat i aquesta plantilla no ha d'estar a prop del playoff sinó començar manant a la classificació i estar sempre entre els 4 primers...

A mi el que em fa por es precissament aixo... no hem trepitjat encara la gespa i ja tenim d'estar SEMPRE entre els 4 primers...

De moment nomes hem fitxat NOMS, ara falta que rutllin...

Si fos suficient nomes els noms, tindries tota la rao en col.locar-nos entre els 4 primers i el Girona estaria a 2a A.

Penseu si us plau que en els resultats d'un equip hi influeixen moltes coses i que si no es guanya, no sempre ha de ser per culpa del mister.

Amb tots els respectes, pero es una opinio mes: no m'agraden aquests aires de "grandessa" que se li vol donar a la plantilla.
« Darrera modificació: 23 de Agost de 2005, 01:08:50 am per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #41 el: 23 de Agost de 2005, 01:15:28 am »
Ja se sap, hem de esperar minim 10 jornades, despres podrem rodar caps si fa falta
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #42 el: 23 de Agost de 2005, 08:05:18 am »
...Jo penso que les primeres jornades tenim rivals més assequibles tenint en compte que no som el Sabadell de l'any passat i aquesta plantilla no ha d'estar a prop del playoff sinó començar manant a la classificació i estar sempre entre els 4 primers...

A mi el que em fa por es precissament aixo... no hem trepitjat encara la gespa i ja tenim d'estar SEMPRE entre els 4 primers...

De moment nomes hem fitxat NOMS, ara falta que rutllin...

Si fos suficient nomes els noms, tindries tota la rao en col.locar-nos entre els 4 primers i el Girona estaria a 2a A.

Penseu si us plau que en els resultats d'un equip hi influeixen moltes coses i que si no es guanya, no sempre ha de ser per culpa del mister.

Amb tots els respectes, pero es una opinio mes: no m'agraden aquests aires de "grandessa" que se li vol donar a la plantilla.

Sí que són noms, però si un míster no exigeix als seus jugadors estar a dalt en tot moment sabent els jugadors que té i a sobre el nom del club, que som histórics de debó, com vols que aquests s'ho creguin.
Ja ho he dit abans, tot pot sortir bé o pot sortir malament, però que no sigui mai per falta de convenciment i exigencia del mister Mora. I de moment només escoltem plorar al Mora. Desitjo que canvii d'actitut aviat, i sinó, potser s'hauria de treballar en paral·lel en la contractació d'un entrenador amb més ímpetu.

A Manresa, vaig veure el Mora assegut casi tot el partit mentre l'entrenador del Manresa se li sentia cridar i es bellugava dret inquiet. Això no és normal perqué el partit mai ha sigut clarament nostre. Només és un exemple.
Honor al Sabadell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #43 el: 23 de Agost de 2005, 08:19:28 am »
Grimber ets un negatiu encara no ha començat la lliga i ja estas buscant entrenador nou VISCA EL SABADELL

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #44 el: 23 de Agost de 2005, 12:07:58 pm »
A Manresa el Mora va estar tot el partit a la banketa parlant amb el sala i la llibreteta per veure què es el q no funcionava i com canviar-ho. No crec que sigui necessari que es passi tot el partit cridant i menys si es en pretemporada, mentre ho faci durant la temporada...

Desconnectat cesbdll

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #45 el: 23 de Agost de 2005, 12:53:23 pm »
Jo crec que en Mora va bé per salvar la categoria i punt. Aixi que amb l'equip que tenim el Mora no val per res. Espero equivocar-me, però a la desena jornada estarem farts d'ells, alguns ja n'estem farts ara

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #46 el: 23 de Agost de 2005, 13:41:29 pm »
pel cesbdll alguns estem farts de gent com tu que nomes saben criticar i estigui esperant que l'equip falli per cridar contra l'entrenador
« Darrera modificació: 23 de Agost de 2005, 14:33:05 pm per SABADELL »

Desconnectat cesbdll

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #47 el: 23 de Agost de 2005, 14:29:25 pm »
dons "ajo i agua" que diuen, sabadell. La meva opinio es la que es, i m'agradaria que marxes el Mora per aixi poder pujar on ens toca, a 2ª A. Si saltem, es peruqe tenim motius.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #48 el: 23 de Agost de 2005, 14:36:00 pm »
CESBDLL he estat repasant els teus missatges per que ets novatillo i l'unic tema es criticar a l'entrenador de veritat fas pena ANIMA MES I CRITICA MENYS

Desconnectat cesbdll

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #49 el: 23 de Agost de 2005, 14:41:57 pm »
CESBDLL he estat repasant els teus missatges per que ets novatillo i l'unic tema es criticar a l'entrenador de veritat fas pena ANIMA MES I CRITICA MENYS

Animar s'anima al camp, i allà animo com el que mes. Pero es que realment que amb el lastre del PVM no fotrem res. Que et penses que no tinc ganes de tornar a a segona A? Gent com el Mora si que fot pena, i ara tu no em vinguis dient que he de dir al forun només perque sigui nou. No se si has vist gairespartits de pre-temporada, perque aqui sembla que nomes critiqui els que hem anat a algun

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #50 el: 23 de Agost de 2005, 15:37:40 pm »
CESBDLL nomes espero que a final de temporada et tinguis de menjar aquestes paraules tal com  molts se les van menjar l'any passar quan van portar el Mora i ens va salvar

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 23 de Agost de 2005, 17:01:58 pm »
Hi hagi pauuuuuuuuuuuuuu :icon_exclaim:  :police:

Tothom té dret a opinar, però jo crec que l'equip està 'verd' per veure si al final de temporada estarem a dalt o no.

Crec que la pre-temporada és per veure els jugadors i que vagin agafant un estil de joc... desprès es puleixen els defectes.

Poc a poc... i no fem com el Girona. :P
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #52 el: 24 de Agost de 2005, 00:09:42 am »
Sí que són noms, però si un míster no exigeix als seus jugadors estar a dalt en tot moment sabent els jugadors que té i a sobre el nom del club, que som histórics de debó, com vols que aquests s'ho creguin.
Ja ho he dit abans, tot pot sortir bé o pot sortir malament, però que no sigui mai per falta de convenciment i exigencia del mister Mora. I de moment només escoltem plorar al Mora. Desitjo que canvii d'actitut aviat, i sinó, potser s'hauria de treballar en paral·lel en la contractació d'un entrenador amb més ímpetu.

A Manresa, vaig veure el Mora assegut casi tot el partit mentre l'entrenador del Manresa se li sentia cridar i es bellugava dret inquiet. Això no és normal perqué el partit mai ha sigut clarament nostre. Només és un exemple.

Aixo que comentes es molt logic: un mister ha de saber motivar i exigir als seus jugadors...

Si en comptes d'en Mora, tinguessim un entrenador novell, tipus Rubi o Robert, molt possiblement pensaria com tu... pero amb el Mora, no.

Aquest, mes que novell es gat vell i no crec que li tremolin les cames per fer sentar a la banqueta a qui s'ho mereixi, es digui com es digui i vingui de l'equip que vingui... no crec que els jugadors el poguessin "torejar" facilment i ja va demostrar que els noms li importen ben poc: Quants partits sencers va jugar Diego Torres -El Déu, El Crack- l'any del play-off? Tot i ser el pitxitxi, si tocava sentar-lo el sentava, li agrades o no al jugador... i vem fer l'unic play-off fet fins avui.

Pels que dieu que el Mora no es belluga de la cadira, dir-lis clarament que tenen molt poca memoria o que han vist molt poc el Mora a la banqueta de la NCA.

La tecnica del Mora es motivar els jugador partit a partit, sobrevalorant en exces el rival i aixi ho ha fet totes les temporades. Recordo perfectament la temporada del play-off en el que deia que l'important era primer assegurar els punts que garantitzesin la permanencia i que despres ja es veuria...

El que esta clar es que en aquest forum SOM 200ipico entrenadors, cadascun amb la seva libretilla, les seves formes i les seves tactiques... no podrem estar MAI tots d'acord...

Crec que ara tindria de ser el moment de l'optimisme pels NOMS que em fitxat ja que nomes hem jugat partits d'ENTRENAMENT.

A mi em fa certa gracia el grau de nerviosisme creat amb aquest darrers "mals" resultats pq fa escasament 5 anys, quan no existia aquest forum, dificilment ens enteravem, en ple agost i en llocs de vacances, dels resultats de la pretemporada arlequinada. Amb una mica de sort, ho llegies al cap de 2 o 3 dies gracies algun retall del MD o SPORT que feien mencio d'algun fitxatge i deixaven anar el resultat de l'amistos... si s'enrecordaven!
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #53 el: 24 de Agost de 2005, 00:14:15 am »
Estic molt d'acord amb el q dius i puntualitzaré una cosa que has dit: més q no saber els resultats dels partits, sense el forum o la web moltíssima gent no sabria que es juguen ni akests partits de pretemporada ;)