Autor Tema: GIRONA SABADELL  (Llegit 20086 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: GIRONA SABADELL
« Respondre #120 el: 30 de de 2008, 19:06:44 pm »
Amb patates em menjo les meves paraules.

Pensava que perdríem 3-0 i hem guanyat 0-2. Igualment, i a pesar de guanyar, demano que en els córners i les jugades en contra, els marcatges siguin més ferris. Crec que ens ha salvat que avui Micki les veia quadrades i que Xumetra i Jito no han acertat a xutar.

Per cert... Jito s'ha ofert al CE Sabadell FC, i viu a Terrassa...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #121 el: 30 de de 2008, 19:15:20 pm »
bonissim partit per part nostre i s´ha notat de nou que quan li foten un parell de pilotes al camp treiem coses positives de qualsevol camp  :visca :visca :visca
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #122 el: 30 de de 2008, 19:15:39 pm »
Enhorabuena al equipo por la victoria!!    :ok   Necesitaban una victoria asi, y a ver si vernos mas arriba en la clasificacion, hace que juguemos mas sueltos y sin tanta presión...

Hoy destacar la garra en general de la defensa, salvo a las jugadas en balon parado que siempre remataban solos, la vuelta de Sierra, los h****s de ollés, y la buena colocación de De Navas..

Hoy lo mas flojo sin duda el medio del campo, y es que espero que no nos pase factura el que Jose Mari y Miki lleven tantos partidos y tantos minutos sin nadie de repuesto....  

Enhorabuena a Fran también por su primer gol fuera de casa.. Ya era hora!   :reverencia2
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #123 el: 30 de de 2008, 19:21:34 pm »
Victoria importantíssima del Sabadell en el dia d'avui en el que definiria un partit gairebé perfecte en totes les líneas: em tingut eficaçia 100%, em resolt el partit aviat, em defensat força bé, em sapigut matar el partit i deixar sense cap idea ofensiva al Girona, PERFECTE!!
Avui si que no es pot demanar més a la plantilla, a estat una victoria extraordinaria sense deixar cap tipus de dubte com altres vegades, i davant de tot Catalunya  ;D ;D !!!!

Jo avui no he patit, serà la seguretat q m'ha donat l'equip en defensa q no he patit gens.

Jornada molt positiva per als nostres interessos ja que quedem 6 punts per sobre del descens directe i passem per sobre de Terrassa i Grama  :Paletas: :Paletas:. No dic q estiguem ja salvats però la veritat és q la cosa ara es possa força bé, faltarien els 6 puntets q dieu per aquí, i q coi.. si hem guanyat avui perq no ho podem fer la setmana q ve contra la Grama en crisi?

Vinga q al final encara tindrem un final de lliga calmat.

Per cert, no em puc estar de dir que el Terrassa amb la derrota d'avui s'ha complicat força la vida, acabaran baixant? si no ells, potser la Grama  :ok :ok

EL AÑO QUE VIENE BANYOLES-TERRASSA LALALALAAAAAAAAAAAA AAA!!!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #124 el: 30 de de 2008, 19:24:34 pm »
Aquest equip es capaç de lo millor i de lo pitjor. Guanyar 0-2 al camp del girona demostra que en aquesta categoria no hi ha cap equip superior al altre. Ara aviam si seguim la ratxa, y en els 2 proxims partits finiquitem la permanencia.

Per cert, al tarrasa li han donat *** *** y ja els tenim per sota. Encara ens cantaran allo de, el sabadell se va a tercera?

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #125 el: 30 de de 2008, 19:26:50 pm »
Victoria en campo del lider por 0-2, derrota del Terrassa en casa y ya estan por debajo nuestro, el Miapuesta y el Espanyol B en descenso...festival!!!  :visca
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #126 el: 30 de de 2008, 19:29:04 pm »
I diguem-ho ja: plantejament magnífic de Moya. Canvis fantàstics: Morales per Fran per aguantar la pilota i tenir més velocitat a dalt; Siso per un José Mari més imprecís que de costum. El partit, sí, també s'ha guanyat des de la banqueta.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #127 el: 30 de de 2008, 19:32:17 pm »
I diguem-ho ja: plantejament magnífic de Moya. Canvis fantàstics: Morales per Fran per aguantar la pilota i tenir més velocitat a dalt; Siso per un José Mari més imprecís que de costum. El partit, sí, també s'ha guanyat des de la banqueta.

Estamos en lo de siempre, plantemiento magnifico porque se ha ganado, si perdemos por 3-0, estariamos diciendo que si habiamos ido a por el 0-0, que Moya solo sabe defender...lo de siempre, todo va en funcion del resultado. Lo importante es que estamos con 40 puntos y media salvacion.  :cheer
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #128 el: 30 de de 2008, 19:32:29 pm »

Disculpa, però no estic d'acord.
Hem guanyat per que Fran ha fet una genialitat i l'hi ha fet un túnel al Ponço, el Girona s'ha obert i hem ficat el segon en una arribada d'Ollés, però si ens haguessin marcat ells primer, ens haguéssim tornat de buit.

Segueixo pensant que Fran està molt sol a dalt, i que un 5-3-2, amb Fran de punta i Ollés o Montero de mitja-punta, hagués sigut un plantejament més correcte del partit.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #129 el: 30 de de 2008, 19:38:43 pm »
Està clar que el primer gol és decisiu. Però aquest plantejament està pensat precisament per marcar el primer gol. Per estar segur a darrera, donar la iniciativa al rival i caçar-los en una contra com hem fet. Evidentment no sempre surt així, però és la intenció. En qualsevol cas, estic d'acord amb que la millor combinació en atac seria Fran a dalt i Ollés per darrera.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #130 el: 30 de de 2008, 19:42:26 pm »
Que surtin els que deien 6-0, 3-0, 5-0... jajajajajajaja.

Con 3 c******

:cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #131 el: 30 de de 2008, 19:45:56 pm »
Que surtin els que deien 6-0, 3-0, 5-0... jajajajajajaja.

Con 3 c******

Present :icon_exclaim:  ;D
És que som capaços del millor i del pitjor!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #132 el: 30 de de 2008, 19:50:03 pm »
Val mes que s´equivoqueu vosaltres i que el equip doni satisfaccions. Jo soc el primer en reconeixer que no adivino mai un resultat :xin-xin

Desconnectat Gumi

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #133 el: 30 de de 2008, 20:03:55 pm »
  Avui s'ha vist clar que tan com Oscar Sierra i Sergio Montero han de ser titulars. Crec que en aquest moments estan en millor forma que altres que avui no en jugat com per exemple Diego Carrillo o X.Roca. Haviam si en Ramon Moya també s'han adona d'una vegada.
Avui gran partit e important victoria i ademés el Terrassa per sota nostre.

Visca el CE. SABADELL   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

joseph

• Visitant
« Respondre #134 el: 30 de de 2008, 20:14:52 pm »
Aquesta temporada per ser rodona del tot, m'agradaría el descens de GRAMANET i ESPANYOL B,per donar-lis les gracies de les seves ajudes de les últimes temporades, a l'altra no cal,  doncs es mising Srs. de FIGUERES.
En MORA va dir una vegada que ARRIEROS SOMOS Y EN EL CAMINO NOS ENCONTREREMOS, espero que aquesta dita es cumpleixi.

:xin-xin

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #135 el: 30 de de 2008, 20:21:35 pm »
la veritat es que es repartiran osties gratis per no baixar, ara al hospi li ha donat per guanyar i el terrassa i la grama han entrat en barrena, pero ningun equip es deixa anar i tots van a mort a intentar sortir del pou, aixi dons mes val que no ens dormim nosaltres no sigui que ara que veiem la sortida del pou ens possem a fer el ton*to i acabem pagant cara la nostra insolencia de creure que ja ho tenim fet  :beer2

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #136 el: 30 de de 2008, 20:26:59 pm »
Buen resultado también el de Alcoi, un (1-0) que aunque bajemos un puesto en la clasificación, abrimos una brecha de cinco puntos con el Villajoyosa, clasificado en puesto de play-off de descenso.
                                                      :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #137 el: 30 de de 2008, 20:34:14 pm »
Teniu explicacio del perque contra el cuer ens podia haber golejat a casa i 1 setmana despres es guanya en solvencia a casa del millor equip de 3ª d´Espanya? Es increible el futbol...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #138 el: 30 de de 2008, 20:43:26 pm »
 :bola :bola  si es possen  :bola :bola  treiem coses positives sino.... res de res  :xin-xin

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #139 el: 30 de de 2008, 20:57:30 pm »
Acabo d'arribar de Girona, quina gran victoria !!  :visca :visca se'ns ha posat tot de cara molt aviat i jo sincerament no he patit en cap moment pel resultat. Aviam si repetim a Sta Coloma diumenge que ve i deixem la permanencia gairebe sentenciada  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa