Victoria importantíssima del Sabadell en el dia d'avui en el que definiria un partit gairebé perfecte en totes les líneas: em tingut eficaçia 100%, em resolt el partit aviat, em defensat força bé, em sapigut matar el partit i deixar sense cap idea ofensiva al Girona, PERFECTE!!
Avui si que no es pot demanar més a la plantilla, a estat una victoria extraordinaria sense deixar cap tipus de dubte com altres vegades, i davant de tot Catalunya
!!!!
Jo avui no he patit, serà la seguretat q m'ha donat l'equip en defensa q no he patit gens.
Jornada molt positiva per als nostres interessos ja que quedem 6 punts per sobre del descens directe i passem per sobre de Terrassa i Grama
. No dic q estiguem ja salvats però la veritat és q la cosa ara es possa força bé, faltarien els 6 puntets q dieu per aquí, i q coi.. si hem guanyat avui perq no ho podem fer la setmana q ve contra la Grama en crisi?
Vinga q al final encara tindrem un final de lliga calmat.
Per cert, no em puc estar de dir que el Terrassa amb la derrota d'avui s'ha complicat força la vida, acabaran baixant? si no ells, potser la Grama
EL AÑO QUE VIENE BANYOLES-TERRASSA LALALALAAAAAAAAAAAA
AAA!!!!!