Autor Tema: sexeibirra  (Llegit 4256 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
sexeibirra
« el: 19 de de 2008, 17:41:38 pm »
Hola, a partir d'ara soc sexeibirra.
He decidit canviar de nick, ja que fins hui portava el nom de l'equip de futbet als que els vaig fer la meua primera plana web, i com que sempre hi ha alguns que confonen coses, vull diferenciar clarament la meua opinió personal del que pot ser les coses pròpies del club.
No m'he fet un nick nou, ja que desprès ve algun dient que si els nous rajen i nosequé més. Jo soc l'Albert de tota la vida, però amb un nick més personal.
I açò, com que m'agrade molt... Sabadell, sexe i birra!
Au, un saludo per a valtres i a vore si este any no patim més del que ho estem fent!
I si, seguiré opinant lo que penso i com ho penso, mal a que alguns les pesi.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: sexeibirra
« Respondre #1 el: 19 de de 2008, 17:51:16 pm »
la primera part del nik molt bona :tongue3:  l'altre encara nose.. :Hecho_polvo: :laugh: :laugh:
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 19 de de 2008, 17:52:51 pm »
la primera part del nik molt bona :tongue3:  l'altre encara nose.. :Hecho_polvo: :laugh: :laugh:

Ja voràs quan passis els 18, i més si seguixes jugant en un equip on entrena el birrero.  ;)
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #3 el: 19 de de 2008, 17:56:33 pm »
Doncs espero que segueixis opinant amb aquest nou nick! :beer2
Que en icones seria alguna cosa com  :hump:beer3
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 19 de de 2008, 20:39:22 pm »
Et vull donar la benvinguda, amb el nou nick, i de pas, et vull felicitar i donar les gràcies per fer-ho.

Felicitar-te, per tenir el gest amb l'equip, comentant-ho amb alguns de nosaltres, i donar-te les gràcies per que aquest equip, el nostre equip, va fer en el seu temps un salt qualitatiu amb la plana que ens vas ajudar a començar, i saps que personalment t'estic molt agraït per tot el que em vas ensenyar.

També et vull felicitar per el nom escollit, et defineix bastant bé, acompanyant-ho amb el CE Sabadell, tio vil! Que gran que ets. Això si, a veure si et prens la vida amb més filosofia que sempre estàs a la que salta (... al coll).  :laugh:

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #5 el: 20 de de 2008, 14:18:06 pm »
re-benvingut!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #6 el: 20 de de 2008, 15:48:21 pm »
jeje que cachondo el tiu sexeibirre :borratxo

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #7 el: 23 de de 2008, 21:14:08 pm »
Benvingut altra vegada.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 15 de Maig de 2009, 14:10:43 pm »
Yo soy yo, y mis circunstancias.

Simplement. Ni soc Kitanosky, ni Fum Fum Fum, ni Arrrrrrlekinat, ni Ferni, ni birrero, ni Sabadell Power, ni pirri, ni BIRRI, ni Randel, ni Labtec, ni per supost, el company PANSO. I per a que alguns navegants trobin el nord, tampoc tinc per cognom Cano. El meu nom és Albert i acostume a opinar lo que penso, sense cortapises, ni compromisos, i sense deure-li una a ningú.
Davant de la moda que s’ha destapat este casi final de temporà, de buscar saber qui s’amaga de determinats nicks del foro, vull aclarar que no soc cap d’estos foreros abans nombrats. Tampoc soc un exdirectiu rebotat d’una exdirectiva que va sortir en globo del club. Tampoc soc, un nick des d’on s’amaguen un grup de foreros per a fotre gresca contra l’actual directiva i ni soc tampoc un mandat de la direcció del foro per a fotre a ralla a la penya.

No soc soci de cap penya, encara que fa uns 10 anys n’era d’una , ni seré soci de cap penya. Tampoc soc soci de l’associació, encara que si veig que estos van fent actes, propaganda del club, samarretes, etc, no me faré de l’associació, però los ajudaré comprant els seus productes. Tampoc soc accionista del club, ja que en el seu moment no tenia edat per adquirir accions. Tampoc soc soci del club, de fa unes temporades no ho soc. Com m’ho puc permetre, quan vaig al camp me compre una tribuna i me veig el partit tant tranquilament. Potser me surt més car que ser soci, però puc opinar lliurement sense que desprès me molesten trucant-me i dient que no faig bé al club. Amb açò últim, vull aclarar que l’actual directiva no ha sigut la que m’ha fet prendre esta decissió, i espere que no actuen per igual.
Jo vaig per lliure, así de simple. No he anat mai a cap quedada de foreros ni hi aniré. Simplement no m’agrade fer relacions que en un futur, i sobretot en este club en el que estem me lliguen gaire. D’esta manera critico lo que me pareix i opine lo que me pareix. Als pocs foreros que me coneixen, les pot semblar millor o pitjor, però saben que vaig de cara. I a los que no me coneixen, si tenen criteri propi, opinaran o no sobre les meues paraules, estant d’acord o no amb les meues apreciacions, en canvi si son uns mandats, supose que aniran sempre a criticar-les.

La meua opinió, al contrari d’altres, no està ni manipulada ni frenada o compromesa amb ningú, ni de la directiva ni de fora de la directiva per a voler entrar en ella. Tampoc escric les meues opinions buscant un benefici personal, com altres han fet, ni tampoc soc de cap bàndol en la guerra de famílies que ha estallat i que tard o d’hora intentarà tornar a emprar este medi de comunicació com un mitjà per a poder aconseguir apoyos en el cas d’un assalt final. No soc tampoc cap egarenc camuflat com algú m’ha definit i los que me coneixen bé, ja ho saben, açò. Tampoc soc algú que vulga entrar a la directiva per a poder remenar el caldo i pillar el primer cullerot .
Lo que vull, és lo millor per a un club, el Sabadell, club que fa anys vaig vore a primera, on he passat grans tardes jugant amb el baló als passadissos dels gols i altres tardes més gran veient futbol a segona A. També he vist molts anys com mos arrastrem contra equips que deuen ser d’on crist va perdre l’espardenya, però açò espero olvidar-ho ràpid.

He ací un arlequinat, sense més aspiracions que seguir estimant el seu club, opinant i coneixent les coses d’ell i lluitant per aconseguir que el club vaja millor.
Este post, lo he reflotat per a aclarar diverses coses, ja que veig que alguns enlloc de pensar en coses per a millorar el club i augmentar la massa social o la satisfacció i consolidació de l’actual massa existent, se dediquen a fer una caça de bruixes o intentar saber en excés sobre socis o simpatitzants rasos com jo. També me molesta que alguns se dediquen a defensar més el seu estatus actual que no a millorar i portar amunt el club. També he volgut fer este aclariment, per que m’arriben informacions que estan molestant a alguns socis de fa anys amb estes recerques i guiats per confussions.

Saludos a tots i ho sento per el ladrillazo.
Sexe, Birra i Sabadell!

futsal_90

• Visitant
« Respondre #9 el: 15 de Maig de 2009, 15:22:48 pm »

es una tonteria canviar-se el nick! pero bueno!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #10 el: 15 de Maig de 2009, 16:34:49 pm »
en definitiva

"lo que me surt del rave"
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #11 el: 15 de Maig de 2009, 23:01:41 pm »
Yo soy yo, y mis circunstancias.

Simplement. Ni soc Kitanosky, ni Fum Fum Fum, ni Arrrrrrlekinat, ni Ferni, ni birrero, ni Sabadell Power, ni pirri, ni BIRRI, ni Randel, ni Labtec, ni per supost, el company PANSO. I per a que alguns navegants trobin el nord, tampoc tinc per cognom Cano. El meu nom és Albert i acostume a opinar lo que penso, sense cortapises, ni compromisos, i sense deure-li una a ningú.
Davant de la moda que s’ha destapat este casi final de temporà, de buscar saber qui s’amaga de determinats nicks del foro, vull aclarar que no soc cap d’estos foreros abans nombrats. Tampoc soc un exdirectiu rebotat d’una exdirectiva que va sortir en globo del club. Tampoc soc, un nick des d’on s’amaguen un grup de foreros per a fotre gresca contra l’actual directiva i ni soc tampoc un mandat de la direcció del foro per a fotre a ralla a la penya.

No soc soci de cap penya, encara que fa uns 10 anys n’era d’una , ni seré soci de cap penya. Tampoc soc soci de l’associació, encara que si veig que estos van fent actes, propaganda del club, samarretes, etc, no me faré de l’associació, però los ajudaré comprant els seus productes. Tampoc soc accionista del club, ja que en el seu moment no tenia edat per adquirir accions. Tampoc soc soci del club, de fa unes temporades no ho soc. Com m’ho puc permetre, quan vaig al camp me compre una tribuna i me veig el partit tant tranquilament. Potser me surt més car que ser soci, però puc opinar lliurement sense que desprès me molesten trucant-me i dient que no faig bé al club. Amb açò últim, vull aclarar que l’actual directiva no ha sigut la que m’ha fet prendre esta decissió, i espere que no actuen per igual.
Jo vaig per lliure, así de simple. No he anat mai a cap quedada de foreros ni hi aniré. Simplement no m’agrade fer relacions que en un futur, i sobretot en este club en el que estem me lliguen gaire. D’esta manera critico lo que me pareix i opine lo que me pareix. Als pocs foreros que me coneixen, les pot semblar millor o pitjor, però saben que vaig de cara. I a los que no me coneixen, si tenen criteri propi, opinaran o no sobre les meues paraules, estant d’acord o no amb les meues apreciacions, en canvi si son uns mandats, supose que aniran sempre a criticar-les.

La meua opinió, al contrari d’altres, no està ni manipulada ni frenada o compromesa amb ningú, ni de la directiva ni de fora de la directiva per a voler entrar en ella. Tampoc escric les meues opinions buscant un benefici personal, com altres han fet, ni tampoc soc de cap bàndol en la guerra de famílies que ha estallat i que tard o d’hora intentarà tornar a emprar este medi de comunicació com un mitjà per a poder aconseguir apoyos en el cas d’un assalt final. No soc tampoc cap egarenc camuflat com algú m’ha definit i los que me coneixen bé, ja ho saben, açò. Tampoc soc algú que vulga entrar a la directiva per a poder remenar el caldo i pillar el primer cullerot .
Lo que vull, és lo millor per a un club, el Sabadell, club que fa anys vaig vore a primera, on he passat grans tardes jugant amb el baló als passadissos dels gols i altres tardes més gran veient futbol a segona A. També he vist molts anys com mos arrastrem contra equips que deuen ser d’on crist va perdre l’espardenya, però açò espero olvidar-ho ràpid.

He ací un arlequinat, sense més aspiracions que seguir estimant el seu club, opinant i coneixent les coses d’ell i lluitant per aconseguir que el club vaja millor.
Este post, lo he reflotat per a aclarar diverses coses, ja que veig que alguns enlloc de pensar en coses per a millorar el club i augmentar la massa social o la satisfacció i consolidació de l’actual massa existent, se dediquen a fer una caça de bruixes o intentar saber en excés sobre socis o simpatitzants rasos com jo. També me molesta que alguns se dediquen a defensar més el seu estatus actual que no a millorar i portar amunt el club. També he volgut fer este aclariment, per que m’arriben informacions que estan molestant a alguns socis de fa anys amb estes recerques i guiats per confussions.

Saludos a tots i ho sento per el ladrillazo.

discrepo en això... tu et faràs soci de la futura Curva Arlekinada  :happy2:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 18 de Maig de 2009, 17:52:33 pm »
discrepo en això... tu et faràs soci de la futura Curva Arlekinada  :happy2:

Error. Jo vaig a la meua.

en definitiva

"lo que me surt del rave"

Lo habitual en mi.

es una tonteria canviar-se el nick! pero bueno!!

:thumbsup: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=14350.0  :thumbsup:
Sexe, Birra i Sabadell!