Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
Total de vots: 55
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Anda que si acaben baixant ells i nosaltres fent play-off, que s'han pasat la temporada dient q seria al reves... anda q riuria poc jo...
Cita de: Fum fum fum en 13 de Abril de 2008, 23:42:53 pmAnda que si acaben baixant ells i nosaltres fent play-off, que s'han pasat la temporada dient q seria al reves... anda q riuria poc jo...A lo mejor acabamos los 2 haciendo el playoff, uno el de ascenso y el otro el de descenso jajajaja
Cita de: pajarillo en 14 de Abril de 2008, 00:00:56 amCita de: Fum fum fum en 13 de Abril de 2008, 23:42:53 pmAnda que si acaben baixant ells i nosaltres fent play-off, que s'han pasat la temporada dient q seria al reves... anda q riuria poc jo...A lo mejor acabamos los 2 haciendo el playoff, uno el de ascenso y el otro el de descenso jajajaja Y el Zaragoza salvado, eso si!
Cita de: Fum fum fum en 14 de Abril de 2008, 00:44:02 amCita de: pajarillo en 14 de Abril de 2008, 00:00:56 amCita de: Fum fum fum en 13 de Abril de 2008, 23:42:53 pmAnda que si acaben baixant ells i nosaltres fent play-off, que s'han pasat la temporada dient q seria al reves... anda q riuria poc jo...A lo mejor acabamos los 2 haciendo el playoff, uno el de ascenso y el otro el de descenso jajajaja Y el Zaragoza salvado, eso si!La Sara goza en su terraza
Esta semana que ganen al Badalona.... Venga Terrassa, que podeis!!! Trasa, trasa!!
Que baje el terrassa pero que gane a los equipos que el sabadell tiene cerca