Autor Tema: Moya Dimision!  (Llegit 41188 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • Gènere: Masculí
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
Re: Moya Dimision!
« Respondre #100 el: 05 de Novembre de 2007, 16:31:58 pm »
Es algo matematico , la semana que el equipo gana, nadie pide el cuello del entrenador y la semana que se pierde hay gente que se dedica a buscar rapidamente a los culpables. Moya nos subio y Moya es el que nos lleva bien ! Ahora volvamos a lo de siempre.....cuando el equipo pierda volvemos a buscar q si Moya no sirve, que hay q buscar otro............... ...............
Em sembla que si llegeixes el post només un "demana el coll" els altres li recriminen i des del mes passat que ket no apareix pel forum, vol dir que trankilitat i no tornem amb tonteries

Yo hablaría más del rival k nos viene esta semana k no es otro que el líder Girona k no k si se pide o no el cuello de Moya k no se me pasa por la cabeza eso ni ahora ni antes. Hay que darle más importancia al partido k se viene k no a decir cosas k son sin ton ni son.

Ya se sabe k cuando se pierde pedirán que se largue Moya, pero es k incluso empatando alguno la pedía asi k ...
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #101 el: 05 de Novembre de 2007, 16:33:01 pm »
encigalat xato penso tambè com tu tio, el moya a vegades no sap el que fà, si per mi fos el carrillo jugaría sempre, se que tambè ha de jugar el montero, jo deixaria a la banqueta el penco aquet del toni moras y ficaba a la mitja punta al carrillo, aquet jugador tè molta visió de joc i es molt ràpid de pensamente, el gol que fà a san adrià nomès el fà un crack com ell, no vegis com baixa la pilota amb els dos defensas a sobre, nomès està a la altura dels gran jugadors.

Continua criticant al Toni Mora que igual ens marca 2 golets mes diumenge que ve  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat yosabadell

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
« Respondre #102 el: 05 de Novembre de 2007, 16:43:55 pm »
ya se que son pocos los que piden el cuello del Sr Moya, pero esos poquitos, cuando se gana se enconden debajo de las piedras! NO quiero crear polemica, lo que quiero es que vaya bien nuestro SABADELL!!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #103 el: 05 de Novembre de 2007, 16:50:45 pm »
ya se que son pocos los que piden el cuello del Sr Moya, pero esos poquitos, cuando se gana se enconden debajo de las piedras! NO quiero crear polemica, lo que quiero es que vaya bien nuestro SABADELL!!

Nada, trankilo k siempre saldrán los mismos críticos de Moya a la palestra cuando el equipo lo vean perder aunke solo sea 1 partido cada 10 ... pero imaginate k el equipo pierde 2 o 3 partidos o no se gana en 7 u 8 partidos pues ya la tenemos liada con estos ... en vez de darle ánimos y apoyos para salir si se está en una mala situación irán a pedirle mas aun la cabeza de Moya y cuando el equipo va bien no decian nada en favor de Moya pero en fin es lo k hay algunos solo saben criticar en vez de apoyar a un entrenador k para mi tiene todo mi apoyo en seguir asi k vamos bien.

Y yo me pregunto estos detractores de Moya ... cuando el equipo va bien pq no salen a la luz y dicen k se han equivocado diciendo eso de Moya pq rectificar es de sabios y k rectifiken ahora k estan a tiempo ... pues será pq esperan k el equipo vaya mal para volverle a lanzar dardos ... en fin si eso es un verdadero aficionado mejor k se dedike a otra cosa.
« Darrera modificació: 05 de Novembre de 2007, 16:54:20 pm per pajarillo »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #104 el: 05 de Novembre de 2007, 17:11:49 pm »

Nada, trankilo k siempre saldrán los mismos críticos de Moya a la palestra cuando el equipo lo vean perder aunke solo sea 1 partido cada 10 ... pero imaginate k el equipo pierde 2 o 3 partidos o no se gana en 7 u 8 partidos pues ya la tenemos liada con estos ... en vez de darle ánimos y apoyos para salir si se está en una mala situación irán a pedirle mas aun la cabeza de Moya y cuando el equipo va bien no decian nada en favor de Moya pero en fin es lo k hay algunos solo saben criticar en vez de apoyar a un entrenador k para mi tiene todo mi apoyo en seguir asi k vamos bien.

Y yo me pregunto estos detractores de Moya ... cuando el equipo va bien pq no salen a la luz y dicen k se han equivocado diciendo eso de Moya pq rectificar es de sabios y k rectifiken ahora k estan a tiempo ... pues será pq esperan k el equipo vaya mal para volverle a lanzar dardos ... en fin si eso es un verdadero aficionado mejor k se dedike a otra cosa.

:veryangry: :veryangry: ??? Pero esque no has leido lo que pone vic?
Solo hay uno y lleva dias ausente, si no quieres que te demos caña no remuevas la m****a.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #105 el: 05 de Novembre de 2007, 17:13:53 pm »
no cal dir res de les dinamiques de pujar o baixar nomes cal recordar el que van deixar molt clar la directiva i l´entrenador aquest any: que l´equip quedaria entre els 8 primers. Aixo ho deien a l´agost per tant no anem tant malament

kaka10

• Visitant
« Respondre #106 el: 09 de Desembre de 2007, 18:42:13 pm »
Lamento que este post... empiece a tener sentido... y no me llameis ventajista porque desde la ultima vez que escribi solo se ha ganado un partido y ante el levante b... incluida una goleada del girona por 0-5. He estado todo este tiempo sin escribir pa no tener animo de ventajista pero creo que es la hora de decirlo.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #107 el: 09 de Desembre de 2007, 18:45:21 pm »
vuelvo a repetir moya no tiene la culpa, el juega con el vestuario que hay, a quien hubieras sacado contra el alicante? el a sacado la artilleria pero hoy ha fallado la defensa
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #108 el: 09 de Desembre de 2007, 18:47:25 pm »
panso tiene razon, hoy por radio sabadell solo han dixo el nombre de DE NAVAS los demas jugadores donde estavan??? ke le pongan mas c****** y no salgan acojonados en campos dificiles :****
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1732
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #109 el: 09 de Desembre de 2007, 18:47:54 pm »
vuelvo a repetir moya no tiene la culpa, el juega con el vestuario que hay, a quien hubieras sacado contra el alicante? el a sacado la artilleria pero hoy ha fallado la defensa
Suposo que ha d'haver tot tipus d'opinions al foro perquè si no no ho entenc...
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #110 el: 09 de Desembre de 2007, 18:48:28 pm »
Lamento que este post... empiece a tener sentido... y no me llameis ventajista porque desde la ultima vez que escribi solo se ha ganado un partido y ante el levante b... incluida una goleada del girona por 0-5. He estado todo este tiempo sin escribir pa no tener animo de ventajista pero creo que es la hora de decirlo.

Pues ya te lo digo yo... VENTAJISTA!!!    :****

Y a ver si algun dia entras al foro para opinar de cualquier otra cosa, que no siempre que entras es para lo mismo, Moya moya y mas moya..  

Presenta soluciones y lo entenderé
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #111 el: 09 de Desembre de 2007, 18:49:21 pm »
kaka kieres ser tu el entrenador? ficharloo ficharlooo :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #112 el: 09 de Desembre de 2007, 18:50:01 pm »
Suposo que ha d'haver tot tipus d'opinions al foro perquè si no no ho entenc...

que es el que no entens?explicat

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12551
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #113 el: 09 de Desembre de 2007, 18:51:13 pm »
Si, clar.

Si tinguéssim un futbol base decent, amb gespa artificial inclosa, i si l'ajuntament, a través de la Fundació de l'Esport Sabadellenc ens ajudés a tenir un major pressupost (en lloc de pagar les barbaritats que paguen als comissionats de VIMUSA (60.000€ aprox.) o al comissionat de la Ciutat de la Música (120.000€ aprox.), e invertís més en l'esport sabadellenc i el CE Sabadell, no ens arrastrariem com avui per els camps de Segona 'B'.

Moya disposa dels jugadors que pot pagar la directiva, una directiva que no es pot passat d'una limitació pressupostària), i només disposa d'un bon jugador per lloc, i si Roberto es lesiona o un parell estan en baixa forma, ja tenim l'equip mermat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #114 el: 09 de Desembre de 2007, 18:52:20 pm »
L'únic que vull dir és que desprès de la temporada que s'està fent se'm fa extrany el fet que defenseu el Moya amb tant fervor, res més. Val que els jugadors tenen també culpa però si l'any passat el Moya era deu aquest any no està fent bé la seva feina.
SOM DE SEGONA!!!

kaka10

• Visitant
« Respondre #115 el: 09 de Desembre de 2007, 18:53:08 pm »

Y a ver si algun dia entras al foro para opinar de cualquier otra cosa, que no siempre que entras es para lo mismo, Moya moya y mas moya..  

mi solucion esta clara...
Moya dimision!
q solucion kieres q presente mas?

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #116 el: 09 de Desembre de 2007, 18:53:44 pm »

mi solucion esta clara...
Moya dimision!
q solucion kieres q presente mas?
presentate como entrenador haver cuantas jornadas duras :consol

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #117 el: 09 de Desembre de 2007, 18:53:47 pm »
et torno a repetir" a quin jugador haguessis possat avui al camp?" et recordo que em sortit amb fra ni olles una defensa de 4 i que al mitg camp el jose mari es baixa, si tu ets capaç de fer un equip millor explicam-ho si usplau

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #118 el: 09 de Desembre de 2007, 18:54:43 pm »
Si, clar.

Si tinguéssim un futbol base decent, amb gespa artificial inclosa, i si l'ajuntament, a través de la Fundació de l'Esport Sabadellenc ens ajudés a tenir un major pressupost (en lloc de pagar les barbaritats que paguen als comissionats de VIMUSA (60.000€ aprox.) o al comissionat de la Ciutat de la Música (120.000€ aprox.), e invertís més en l'esport sabadellenc i el CE Sabadell, no ens arrastrariem com avui per els camps de Segona 'B'.

Moya disposa dels jugadors que pot pagar la directiva, una directiva que no es pot passat d'una limitació pressupostària), i només disposa d'un bon jugador per lloc, i si Roberto es lesiona o un parell estan en baixa forma, ja tenim l'equip mermat.
Si acaben perdent la categoria espero veure't content llavors... segons tu això ja està llest perquè clar, si els jugadors són els que són, tant se val que juguin malament, que l'entrenador sigui un incompetent... si hi ha lo que hi ha... tothom content i llestos.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #119 el: 09 de Desembre de 2007, 18:55:06 pm »
Que equipo sacarias tu, Kaka10?    :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."