home k****a...
és una de les poques temporades a 2aB que comencem de forma digna. suposo que deus portar poc seguint l'equip, per que si no ara mateix i amb el pressupost del club estaries preparant una pujadeta a montserrat per agraïr aquest inici.
de fet, només que un empat hagués estat victòria, encara estaríem mirant amunt. ara vénen dos partits en teoria senzillets (no ho seran gens) i després partits força difícils peró que n'estic segur que rascarem punts. si arribem als nadals amb 20 punts (hauriem de fer 9 de 21) anirem be per menjar torrons.
així que deixa'ns gaudir d'un any tranquilet, i més tenint en compte que MOYA és persona de segones voltes. és el millor entrenador que hem tingut darrerament, encara que tingui les seves cosetes.
per acabar, dubtar de la teva persona. només per una raó: ara mateix portes 12 missatges i segurament tots en aquest post. mira que a mi em coneixen per ser crític amb directiva i ajuntament i de vegades em critiquen persones amb quatre missatges mal contats. donc ara, el mateix et dic a tu: aixó fa mala pinta !!