Autor Tema: Moya Dimision!  (Llegit 41163 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Moya Dimision!
« Respondre #40 el: 24 de Octubre de 2007, 20:49:00 pm »
kaka... no estem despenjats per la cua ni hem estat 10 partits seguits sense guanyar. Dedica't al que et sembla que saps, que no has passat de Segona Regional...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #41 el: 24 de Octubre de 2007, 22:01:39 pm »
si este caca se dedica a meterse con todos los entrenadores oyeee te invito a entrenar tu una semana si no consigues la victoria cortamos por lo sano? :pilotasso
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

kaka10

• Visitant
« Respondre #42 el: 24 de Octubre de 2007, 22:06:37 pm »
si este caca se dedica a meterse con todos los entrenadores oyeee te invito a entrenar tu una semana si no consigues la victoria cortamos por lo sano? :pilotasso

La verdad es que si!! me deberia de meter mas con vosotros que namas haceis que faltar al respeto... :ejem :ejem
No se pa que dices que me invitas a ser entrenador yo una semana... si en cada partido en la Creu Alta hay 2000 entrenadores... porque aora me direis que ninguno de este foro se dedica a criticar los cambios dl entrenador...a silbar ... :ejem :ejem

Connectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7233
« Respondre #43 el: 24 de Octubre de 2007, 22:32:45 pm »
home k****a...

és una de les poques temporades a 2aB que comencem de forma digna. suposo que deus portar poc seguint l'equip, per que si no ara mateix i amb el pressupost del club estaries preparant una pujadeta a montserrat per agraïr aquest inici.

de fet, només que un empat hagués estat victòria, encara estaríem mirant amunt. ara vénen dos partits en teoria senzillets (no ho seran gens) i després partits força difícils peró que n'estic segur que rascarem punts. si arribem als nadals amb 20 punts (hauriem de fer 9 de 21) anirem be per menjar torrons.

així que deixa'ns gaudir d'un any tranquilet, i més tenint en compte que MOYA és persona de segones voltes. és el millor entrenador que hem tingut darrerament, encara que tingui les seves cosetes.

per acabar, dubtar de la teva persona. només per una raó: ara mateix portes 12 missatges i segurament tots en aquest post. mira que a mi em coneixen per ser crític amb directiva i ajuntament i de vegades em critiquen persones amb quatre missatges mal contats. donc ara, el mateix et dic a tu: aixó fa mala pinta !!
« Darrera modificació: 24 de Octubre de 2007, 22:49:43 pm per X-Men Aigua »

kaka10

• Visitant
« Respondre #44 el: 24 de Octubre de 2007, 22:46:39 pm »

home k****a...

és una de les poques temporades a 2aB que comencem de forma digna. suposo que deus portar poc seguint l'equip, per que si no ara mateix i amb el pressupost del club estaries preparant una pujadeta a montserrat per agraïr aquest inici.

de fet, només que un empat hagués estat victòria, encara estaríem mirant amunt. ara vénen dos partits en teoria senzillets (no ho seran gens) i després partits força difícils peró que n'estic segur que rascarem punts. si arribem als nadals amb 20 punts (hauriem de fer 9 de 21) anirem be per menjar torrons.

així que deixa'ns gaudir d'un any tranquilet, i més tenint en compte que MOYA és persona de segones voltes. és el millor entrenador que hem tingut darrerament, encara que tingui les seves cosetes.

per acabar, dubtar de la teva persona. només per una raó: ara mateix portes 12 missatges i segurament tots en aquest post. mira que a mi em coneixen per ser crític amb directiva i ajuntament i de vegades em critiquen persones amb quatre missatges mal contats. donc ara, el mateix et dic a tu: aixó fa mala pinta !!

Hola G******o,  pos si yo te dejo que te comas los turrones y que se los coma el moya tmb... pero que no sea entrenando al sabadell ya sta... na mas vale?? ::)
« Darrera modificació: 24 de Octubre de 2007, 22:50:58 pm per X-Men Aigua »

Connectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7233
« Respondre #45 el: 24 de Octubre de 2007, 23:07:04 pm »

home k****a...

Hola G******o,  pos si yo te dejo que te comas los turrones y que se los coma el moya tmb... pero que no sea entrenando al sabadell ya sta... na mas vale?? ::)

així m'agrada: gent plural, positiva i constructiva. si senyor...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #46 el: 24 de Octubre de 2007, 23:13:21 pm »
m'agradaria saber q buscas amb tot aixo KAKA ... vols ficar el forum contra tu ?? tens interessos en que Moya o Pirri no ocupin les banketas dels seus respectius clubs ?

simplement t'han expulsat uns dies del cole per mala conducte i stas a casa aburrit i entres aki ...

pq fa un temps q tas registrat pero fins fa poc no as començat a scriure ... i vas atacant en temes claus.

i no vinguis amb el cuento que no faltes al respecte i q ls demes foreros t'insulten. El teu problema es diu 'PROVOCACIÓ'
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

kaka10

• Visitant
« Respondre #47 el: 24 de Octubre de 2007, 23:28:19 pm »

m'agradaria saber q buscas amb tot aixo KAKA ... vols ficar el forum contra tu ?? tens interessos en que Moya o Pirri no ocupin les banketas dels seus respectius clubs ?

simplement t'han expulsat uns dies del cole per mala conducte i stas a casa aburrit i entres aki ...

pq fa un temps q tas registrat pero fins fa poc no as començat a scriure ... i vas atacant en temes claus.

i no vinguis amb el cuento que no faltes al respecte i q ls demes foreros t'insulten. El teu problema es diu 'PROVOCACIÓ'

Que provocacion hago yo con decir "moya dimision??" si eso lo veis como una provocacion... es un foro de opinion y yo pongo mi opinion de las cosas.. de las cosas que creo que no se hacen bien y yasta.. sois vosotros los q os encendeis con na! luego tos en la creu alta sin animar ni na.. namas animan los Hooligans y tos los que os encendeis x aki en el campo callaos como si stuvierais en el teatro!

Y no sakes el tema del pirri porque ese tema sta cerrao hace dias ya!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #48 el: 24 de Octubre de 2007, 23:30:18 pm »
luego tos en la creu alta sin animar ni na.. namas animan los Hooligans y tos los que os encendeis x aki en el campo callaos como si stuvierais en el teatro!

En això és en l'únic que et puc donar la raó.
Però el demés... no estic gens d'acord amb tu. Tenim un equip per salvar-nos, no pas per a pujar de carrer.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

kaka10

• Visitant
« Respondre #49 el: 24 de Octubre de 2007, 23:34:41 pm »
luego tos en la creu alta sin animar ni na.. namas animan los Hooligans y tos los que os encendeis x aki en el campo callaos como si stuvierais en el teatro!

Però el demés... no estic gens d'acord amb tu. Tenim un equip per salvar-nos, no pas per a pujar de carrer.

Yo se que tenemos ekipo para la salvacion y nada mas.. pero la dinamica que llevamos no es para salvarnos es para bajar! :xin-xin

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #50 el: 24 de Octubre de 2007, 23:52:55 pm »
anda vete a dar por el c**o a otro foro, que esto ya empieza a estar rayao,  j****, entras aqui para ver que opinan la gente del primer ekipo, i te encuentras un impresentable kmo este... anda la m*****!! :****
« Darrera modificació: 25 de Octubre de 2007, 19:48:56 pm per X-Men Aigua »
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #51 el: 25 de Octubre de 2007, 01:01:59 am »

Yo se que tenemos ekipo para la salvacion y nada mas.. pero la dinamica que llevamos no es para salvarnos es para bajar! :xin-xin

y la dinamica de los 8 equipos que tenemos por debajo me imagino que tambien es dinamica de bajar no? este año bajan 10  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #52 el: 25 de Octubre de 2007, 01:22:54 am »
*****! jajaja lo que me faltaba por leer kaka eres un crack jajajaj  :reverencia2

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #53 el: 25 de Octubre de 2007, 01:45:25 am »
bajan 10,pero namas 1 entra en el play off,haber si el naya,digo el moya, tiene suerte y nos clasifica!! :laugh:
SOM DE 2a A!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #54 el: 25 de Octubre de 2007, 15:29:42 pm »
yo no estoy de acuerdo en que se vaya el moya creo en el y en lo que dice pero tampoco es para echarse de esa manera encima de el kaka ese no se el equipo las cosas como son esta jugando de pena y no digais que el objetibo se esta cumpliendo porque desde el dia que subimos el soteras salio diciendo que ibamos a estar entre los 6 primeros y luego ya fue cambiando y ahora viendo que a metido la pata ya dice que con mantener la categoria se conforma este foro cada vez que alguien dice alguna frase que no le interesa a los veteranos se te tacha de que no eres del sabadell , de que no sabes lo que dices etc etc  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #55 el: 25 de Octubre de 2007, 15:54:57 pm »
Yo pienso que sois algo pesados con la famosa frase del presi diciendo que quedariamos entre los 6 primeros ... por suerte cada uno tiene opinion propia y si alguien se creyo que ibamos a ser los ***** amos en la categoria porque lo dijera el presi es que igual no sabia la plantilla que tenemos. yo tambien sere pesado y repetire por enesima vez que esta plantilla quedara en media tabla sin sufrir  :ok
28-05-2011 - Eibar -

kaka10

• Visitant
« Respondre #56 el: 25 de Octubre de 2007, 16:09:18 pm »
yo no estoy de acuerdo en que se vaya el moya creo en el y en lo que dice pero tampoco es para echarse de esa manera encima de el kaka ese no se el equipo las cosas como son esta jugando de pena y no digais que el objetibo se esta cumpliendo porque desde el dia que subimos el soteras salio diciendo que ibamos a estar entre los 6 primeros y luego ya fue cambiando y ahora viendo que a metido la pata ya dice que con mantener la categoria se conforma este foro cada vez que alguien dice alguna frase que no le interesa a los veteranos se te tacha de que no eres del sabadell , de que no sabes lo que dices etc etc :beer2 :beer2

Cuanta razon tienes!!  :xin-xin

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #57 el: 25 de Octubre de 2007, 16:30:10 pm »
yo no estoy de acuerdo en que se vaya el moya creo en el y en lo que dice pero tampoco es para echarse de esa manera encima de el kaka ese no se el equipo las cosas como son esta jugando de pena y no digais que el objetibo se esta cumpliendo porque desde el dia que subimos el soteras salio diciendo que ibamos a estar entre los 6 primeros y luego ya fue cambiando y ahora viendo que a metido la pata ya dice que con mantener la categoria se conforma este foro cada vez que alguien dice alguna frase que no le interesa a los veteranos se te tacha de que no eres del sabadell , de que no sabes lo que dices etc etc  :beer2 :beer2

Esto a veces es cierto...  :yes:

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #58 el: 25 de Octubre de 2007, 16:35:04 pm »
a mi me parece perfecto todo lo que decis pero en este post hay mas de 50 personas que le han contestado que no es muy logico querer la dimision de Moya a estas alturas, con mejor o peor vocabulario, pero lo unico que esta claro es que cuando 1 piensa 1 cosa y 50 justo lo contrario, creo yo, que estos 50 deben tener un poco de razon xD  :xin-xin

Toni78 , este Kaka10 se ha registrado al foro y en 2 dias ha rajado de Pirri y la Romanica, ha rajado de unos arlequinados por llevar una pancarta y ha rajado del entrenador del Sabadell ... si tu crees que eso es normal pues perfecto pero a mi no me lo parece xD ... Prueba a entrar al foro de cualkier equipo y en tus primeros 20 mensajes pides la dimision de su entrenador,rajas de varios foreros y luego dices que ojala kemen una pancarta que lleven unos socios de ese equipo .. si te reciben bien te pago una cena xDDD  :xin-xin
« Darrera modificació: 25 de Octubre de 2007, 16:51:55 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #59 el: 25 de Octubre de 2007, 16:45:03 pm »
 :**** :**** :**** :**** :**** :**** :cheer :cheer :cheerdejaros de tonterías parece mentira que digáis tantas tonterías la temporada pasada igual dimisión de moya y estamos en segunda el dijo que nos salvaremos y yo creo en el también dijo que intentaría estar entre los puestos de copa del rey pero no lo aseguro si le hubiesen traído los refuerzos pedidos por el estaríamos igual que gaba y giro na esta ya lo explique en otro apartado dejad que tabaje y al final sacamos nota pero no a el sino ala directiva que mucho prometer y todo era mentira solo decían lo que queríamos oír arroyos coge tu el mando vis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el para parte de la directiva :**** :**** :**** :**** :**** :**** :paret :paret :paret :paret :paret :paret :plora :plora :plora :plora :plora :plora :plora :plora :plora :plora