Autor Tema: Gramanet - CE Sabadell FC  (Llegit 38635 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Gramanet - CE Sabadell FC
« Respondre #80 el: 01 de Abril de 2008, 21:57:21 pm »
20 euros per anar en aquell futbolín? els dels bars  costen 1 € de futbolins i no 20  :Paletas: :Paletas:  :pilotasso :pilotasso :pilotasso.

Que s'en vagin a robar a sierramorena aquests de Sta Coloma de Gramané... em sembla que han confós la festa de  Radio Teletaxi a "Can Zam" amb el Gramanet-Sbd...

Són 500 persones al camp i encara foten jornada económica, mira que se n'ha de ser de b***o. :boig

Que weno que volviste ferni   ;D :icon_mrgreen: :D
permetem una petita correcció, és un camp de plàstic
« Darrera modificació: 01 de Abril de 2008, 22:05:14 pm per vic@rlekinat »

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #81 el: 01 de Abril de 2008, 22:09:43 pm »
yo paso de pagar 20 euros...  :exxxx

lo del boicot me parece bién, pero la directiva no podria llegar a un acuerdo?  ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #82 el: 01 de Abril de 2008, 22:49:29 pm »
Això que comenteu de les pancartes millor que no ho tireu endavant perquè hi pot haver polèmica com el tifo que van montar els de l'Skamot Quatribarrat dedicat als de l'Europa ;)

Algú sap el preu de les entrades pels juvenils?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #83 el: 01 de Abril de 2008, 23:31:03 pm »
Aixo pasa perque veuen al Sabadell com un equip gran. A 3ª tots els equips posaven jornada económica, i a 2ªB els equips saben que el Sabadell arrastra molta afició i volen fer "el agost". :-[
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #84 el: 02 de Abril de 2008, 01:30:07 am »
Jo crec que hauriem de fer l'esforç i entrar, per suposat que ho trobo un ROBO pero dels grans, pero entrar, guanyar i enviar-los de cami a Tercera val mes de 20 euros  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #85 el: 02 de Abril de 2008, 09:15:53 am »
Haceros pasar por gente de la Grama normal e id sin k se os vea k sois arlekinados, asi os costará 10€ y luego ahi en el campo sacais las cosas del Sabadell, asi se fastidiarian más ... jajajaja :laugh:
« Darrera modificació: 02 de Abril de 2008, 09:23:20 am per pajarillo »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #86 el: 02 de Abril de 2008, 09:41:07 am »
inclou xupada l'entrada?

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #87 el: 02 de Abril de 2008, 09:50:27 am »
inclou xupada l'entrada?

igual van 3 cubatas... :mmmm
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #88 el: 02 de Abril de 2008, 10:16:40 am »

jo sóc partidari del...
BOICOT 2007-08

Qui vulgui anar al camp que hi vagi peró que no entri. probablement, si porta una escala des de casa el veurà ja que la valla és baixa i esperar a que obrin portes o algo.

20 euros ??  jo no tenia pensat anar peró ara encara menys. queden força partits més decissius que aquest encara i a sobre a la NCA (espanyol b, vila joiosa...) i aquest partit justament no arriba a la jornada 37.

SI QUE FARIA UNA COSA: boicot !  i a més, parlar amb alguns jugadors del sabadell per que facin aixó...:

que en cas d'empat o victòria, només acabar el partit, cada jugador agafi un paperet -que tinguin previament preparat- amb forma de billet de 20 € i l'ensenyi a la grada, en forma de protesta-recochineo.

i es que si un no es pren així la vida, te la foten sense vaselina.

NO SIGUEU RUCS: QUE NO US PRENGUIN EL PEL !!

és preferible gastar els 20 € convidant a dos amics vostres a veure el sabadell a la NCA. així, tot es queda a casa. i es que una altra cosa seria que aixó pasés a lleida a la jornada 38 i jugant-nos la vida...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #89 el: 02 de Abril de 2008, 12:10:47 pm »
Por lo que he leído últimamente, entiendo que la entrada a 20€ es solamente para los seguidores del CE Sabadell FC, que los demás tienen entrada digamos a precio normal, no hace falta decir que es una injusticia este proceder.

Ahora bien, hay que decidir si se va a acompañar para animar y apoyar a los nuestros o se va para no entrar al campo, pienso que el que tome la decisión de acudir a Santa Coloma será pensando en lo primero, estar con nuestros colores, lo segundo sería mejor ocupar el tiempo en otra cosa y como dice el compañero kitanovsky es preferible gastar los 20 € invitando a dos amigos a ver al CE Sabadell FC en la NCA., así al menos el dinero se quedaría para las arcas de nuestro Club y se podría hacer afición.
                                                          :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #90 el: 02 de Abril de 2008, 12:12:49 pm »
kitanovsky como vamos a pedir a los jugadores que hagan eso? lo encuentro una tonteria pedirles eso, lo que se les tiene que pedir es que ganen si o si. Lo que quizas no encuentro tan ***** es quedarnos todos a fuera haver si por casualidad en la media parte abrireran puertas o des de algun punto del campo se viera des de fuera... :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #91 el: 02 de Abril de 2008, 13:23:18 pm »
Em sap greu per les vostres iniciatives, però jo anire i pagare. Jo nomès vaig els partits de casa i els que juguen a Catalunya, i veure juga el meu equip, no té preu.
Què ens farien pagar 12-15 €, doncs per 5 euros més jo no em perdo el partit.
Oi que quan a Hospitalet vem pagar 10 euros i tots pensavem que seria 15 no ens vem "queixar" o la setmana pasada a Girona els homes pagavem 10 i les dones 5€, que a mi i la meva parella va anar molt bé, però ho trobu injust...

Ja us dic, jo entrare al camp
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #92 el: 02 de Abril de 2008, 13:37:10 pm »
Jo estic amb el melo. A més tinc una petita espina clavada amb alguna part ( no tota ) de l'afició de la grama.

El figueres... digali miapuesta
El terrassa... 2-4
La grama...  jo vull se-hi
The pride of Catalunya

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #93 el: 02 de Abril de 2008, 13:55:35 pm »
***** esta gente de Santa Coloma hará como lo que hicieron con el Mirandés.Todo aquel que vaya con una camiseta del rival a cobrarle más :cool
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #94 el: 02 de Abril de 2008, 14:30:15 pm »
Pajarillo,Labtec i Eric d'on treieu aixo de que nomes paguem 20 euros la gent de Sabadell? jo tinc entès que ha de pagar 20 euros TOTHOM que no sigui soci de la Grama, i els socis 5 euros. I això d'esperar que obrin les portes, ja podem esperar sentats, les portes no les obrirant ni flipant xD
« Darrera modificació: 02 de Abril de 2008, 14:37:25 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #95 el: 02 de Abril de 2008, 15:22:56 pm »
(No deberiamos abrir un tema nuevo en Tribuna por el tema NO-DEPORTIVO del partido??)    :mmmm

Yo lo que haria es lo siguiente. Como premio a nuestra fidelidad de parte de la directiva, jugadores y cuerpo técnico, regalaria todas las invitaciones a la afición. Me explico, la idea seria concentrarnos todos los que tenemos pensado ir, una hora antes, cerca del campo, y que si la directiva, jugadores, etc, que me parece que tienen derecho a 2 invitaciones gratis, pues regalarlas a la afición.... El restante, se hacen numeros y se divide...

Ejemplo:

10 directivos + 16 jugadores + 4 cuerpo tecnico=   30 invitaciones
150 aficionados (150-30)=120x 20 euros/150 =   16 euros!

Y si no, nos quedamos fuera!!!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #96 el: 02 de Abril de 2008, 15:41:35 pm »
(No deberiamos abrir un tema nuevo en Tribuna por el tema NO-DEPORTIVO del partido??)    :mmmm

Yo lo que haria es lo siguiente. Como premio a nuestra fidelidad de parte de la directiva, jugadores y cuerpo técnico, regalaria todas las invitaciones a la afición. Me explico, la idea seria concentrarnos todos los que tenemos pensado ir, una hora antes, cerca del campo, y que si la directiva, jugadores, etc, que me parece que tienen derecho a 2 invitaciones gratis, pues regalarlas a la afición.... El restante, se hacen numeros y se divide...

Ejemplo:

10 directivos + 16 jugadores + 4 cuerpo tecnico=   30 invitaciones
150 aficionados (150-30)=120x 20 euros/150 =   16 euros!

Y si no, nos quedamos fuera!!!

hombre el Olles puede sacarnos mas invitaciones .... por eso de ser ex-grama   :ejem   ¿no?  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #97 el: 02 de Abril de 2008, 16:45:48 pm »
Pajarillo,Labtec i Eric d'on treieu aixo de que nomes paguem 20 euros la gent de Sabadell? jo tinc entès que ha de pagar 20 euros TOTHOM que no sigui soci de la Grama, i els socis 5 euros. I això d'esperar que obrin les portes, ja podem esperar sentats, les portes no les obrirant ni flipant xD

Por mi parte vuelvo a repetir que era lo que había leído, y lo que escribí fue en forma de comentario de que si es así sería una injusticia.
Ahora bien dicen por ahí en otros forum que los socios de la Grama pagarán 5€ y los que no lo son, pagarán 20€, confirmando lo que tú has manifestado, por tanto digamos que es una cosa normal, ya que lo que han subido son los 5€ a todo el mundo en general a partir del precio habitual.

Por eso aquello del compañero melo, si quiero ir a ver, animar y apoyar a mi equipo 5€ más de lo normal, no me lo van a impedir.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #98 el: 02 de Abril de 2008, 16:55:27 pm »

Por mi parte vuelvo a repetir que era lo que había leído, y lo que escribí fue en forma de comentario de que si es así sería una injusticia.
Ahora bien dicen por ahí en otros forum que los socios de la Grama pagarán 5€ y los que no lo son, pagarán 20€, confirmando lo que tú has manifestado, por tanto digamos que es una cosa normal, ya que lo que han subido son los 5€ a todo el mundo en general a partir del precio habitual.

Por eso aquello del compañero melo, si quiero ir a ver, animar y apoyar a mi equipo 5€ más de lo normal, no me lo van a impedir.

Exacto, es que yo he leido en varios foros a la propia aficion de la Grama quejandose de esta jornada economica (por eso no entendia eso que deciais) ... yo tengo intencion de ir y pagar los 20 euros, le tengo muchas ganas a este partido y querria estar presente pero si vamos a entrar 4 gatos me quedo en casa, paso de madrugar para quedarme fuera del campo.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #99 el: 02 de Abril de 2008, 17:21:12 pm »
Mi pensamiento es que de querer ir no importa el número de asistentes, ya que iría a animar y apoyar a mi equipo aunque fuera solo, es un encuentro donde hay alguna deuda pendiente y sería bueno empezar a pasar la factura de cobro, empezando por sacar un resultado positivo.
                                                             :beer2