Autor Tema: Gramanet - CE Sabadell FC  (Llegit 38632 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
Re: Gramanet - CE Sabadell FC
« Respondre #100 el: 02 de Abril de 2008, 19:33:27 pm »
ESTO ES VERGONZOSO Y UN ATRACO!!!!!,sinceramente creo que nuestro club tendria que moverse
y intentar llegar a un acuerdo con estos ********,
 y si no quieren llegar a ningun acuerdo pues romper relaciones con esta gente,
sencillamente es una ocasion para que den la cara por nosotros como la damos
nosotros cada domingo por nuestro SABADELL
 :**** :**** :paret :paret

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #101 el: 02 de Abril de 2008, 20:58:27 pm »
Si no voleu pagar 20 euros (que ho entenc), podeu fer com vareu fer a Sant Boi. Veure el partit des del carrer.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #102 el: 02 de Abril de 2008, 21:09:55 pm »
Quan érem a tercera, hi va haver un equip que també va fer pagar una burrada per entrar al camp, oi? qui va ser el potolet?
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #103 el: 02 de Abril de 2008, 21:13:47 pm »
El problema és q allà no es sintonitza ràdio sabadell...
com que no?
yo la sintonitzo a Mataró que está més lluny que Santa Coloma... :boig

I jo a Puig-Reig i a Sant marti sarroca (vilafranca del penedes)... i fins i tot a la sortida de l'autopista de girona nord  ;D ;D (però aqui amb moooltes interferencies, jejeje)
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #104 el: 02 de Abril de 2008, 21:14:32 pm »
Pajarillo,Labtec i Eric d'on treieu aixo de que nomes paguem 20 euros la gent de Sabadell? jo tinc entès que ha de pagar 20 euros TOTHOM que no sigui soci de la Grama, i els socis 5 euros. I això d'esperar que obrin les portes, ja podem esperar sentats, les portes no les obrirant ni flipant xD

Por mi parte vuelvo a repetir que era lo que había leído, y lo que escribí fue en forma de comentario de que si es así sería una injusticia.
Ahora bien dicen por ahí en otros forum que los socios de la Grama pagarán 5€ y los que no lo son, pagarán 20€, confirmando lo que tú has manifestado, por tanto digamos que es una cosa normal, ya que lo que han subido son los 5€ a todo el mundo en general a partir del precio habitual.

Por eso aquello del compañero melo, si quiero ir a ver, animar y apoyar a mi equipo 5€ más de lo normal, no me lo van a impedir.

Exacto, es que yo he leido en varios foros a la propia aficion de la Grama quejandose de esta jornada economica (por eso no entendia eso que deciais) ... yo tengo intencion de ir y pagar los 20 euros, le tengo muchas ganas a este partido y querria estar presente pero si vamos a entrar 4 gatos me quedo en casa, paso de madrugar para quedarme fuera del campo.

No os engañeis, los 20€ son para nosotros, allí ellos van los socios y 5 más, que igual pagan entrada, o igual invitaciones... sinó de que van 500 personas al campo cada domingo?

Lo que esta claro, es que si cedemos a pagar 20€ en este campo, igual luego nos llevamos una sorpresa en todos los campos catalanes de la categoría...
acordaros que después de Santboi, ningún campo más puso la entrada más alta de 12€...

QUE NO SOMOS TONTOS...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #105 el: 02 de Abril de 2008, 21:23:43 pm »
Quan érem a tercera, hi va haver un equip que també va fer pagar una burrada per entrar al camp, oi? qui va ser el potolet?

Per casualitat no sería en el camp dels amiguets de la Rapitenca?  ;D O millor dit Rapimerd...  :****

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #106 el: 02 de Abril de 2008, 22:14:56 pm »
es un escandol pagar 20 euros per un partit de segona b...

jo si son 20 euros no aniré,  si es fa boicot conteu amb mi ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #107 el: 03 de Abril de 2008, 08:30:58 am »

vossaltres mateixos...

si pagueu 20, prepareu-vos a que algun lumbreres en el futur provi fer-vos pagar 25...
el millor que es pot fer és no anar ningú a sta. coloma, així la resta d'equips en pendran nota i diran millor 200 pagant 10, que 5 pagant 20.

ara en tema esportiu seria molt bo guanyar, ja que depenent dels resultats podriem tenir a tiro la classificació per copa del rei el proper any (només a 3 punts). ja se que molts direu que primer la salvació, peró també cal mirar una miqueta a dalt per salvar-se. amb 46 puntets estem salvats segur, i per aixó només cal 2 de 7.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #108 el: 03 de Abril de 2008, 09:00:10 am »
Es podria fer com a Sant Boi, animar l'equip des de fora i que algú des de dintre vagi informant, que els jugadors ens sentin que hi som allà encara que no ens vegin i que els de la Directiva de la Grama també ens sentin encara que no ens vegin, així veurien quanta pasta han perdut

Forero Més Catxondo

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #109 el: 03 de Abril de 2008, 11:23:45 am »
A Sant Boi es podia veure el partit des de fora, a Gramanet no.
Aixo que dieu que si ara paguem 20, la semana que ve pagarem 25 ja ho veuriem. De totes maneres aquest any a tots els camps s'han portat prou bé, i jo diria que s'han portat millor que nosaltres i tot! perquè que jo recordi de forma ràpida a Cataluna hem anat a Castefa, Espanyol B, Hospi, Girona, Badalona, Terrassa,
A mi 20€ no em frenaran, encara que si m'agradaria que la nostra directiva fes un gest per nosaltres, però ser que serà complicat
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #110 el: 03 de Abril de 2008, 11:26:34 am »
enrrecordeu-vos que a nosaltres en queda una jornada economica  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #111 el: 03 de Abril de 2008, 11:33:44 am »
seguro que sera contra alicante en casa :yes: :Hecho_polvo:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #112 el: 03 de Abril de 2008, 14:05:48 pm »

crec que si son llestos, no la faran.

ara, el millor és acabar la temporada el millor possible i fer alguna iniciativa que porti gent al camp.

i si el propera temporada es vol fer un bon equip, portes lliures i animar a la gent per que es faci sòcia d'un equip competitiu.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #113 el: 03 de Abril de 2008, 17:05:04 pm »
Pels pocs desplaçaments que queden fem l'esforç i anem al camp, demostrem que som la millor afició de segona B que inclus posant-nos les entrades a 20 euros l'equip local jugara de visitant !!  :anims  :bandera

PD Estic llegint com varius socis de la Grama no aniran al camp en senyal de protesta per aquesta jornada economica.
« Darrera modificació: 03 de Abril de 2008, 17:42:09 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #114 el: 03 de Abril de 2008, 18:45:29 pm »
Pels pocs desplaçaments que queden fem l'esforç i anem al camp, demostrem que som la millor afició de segona B que inclus posant-nos les entrades a 20 euros l'equip local jugara de visitant !!  :anims  :bandera

PD Estic llegint com varius socis de la Grama no aniran al camp en senyal de protesta per aquesta jornada economica.

eso queria saber yo.... alguien tiene información de como se lo han tomado en santako? que dice su gente? como les ha sentado la jornada economica al borde del descenso?  ???
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #115 el: 03 de Abril de 2008, 18:46:41 pm »

Correcte, i proposaria una idea a la nostra directiva per tal d'incentivar als seguidors dubtosos -pel preu- que s'estiguin pensant si anar o no a Santa Coloma a animar a l'equip en un partit MOLT i MOLT important.

Partint de la base que no té CAP culpa la nostra directiva que la de la Grama hagi posat aquests preus.

El que podria servir per incentivar als indecisos seria que tots aquells que paguin els 20 euros del camp de la Grama, guardant-se l'entrada del partit, podrien bescanviar-la a les oficines per una entrada pel partit que la nostra directiva decreti com a 2a jornada econòmica, que imagino que seria el dia de l'Alacant.

Això tot pensant que la nostra directiva tingués pensat fer una 2a jornada econòmica, crec que seria un petit premi per aquells qui faran l'esforç d'anar aquest diumenge.

Ja sé que d'aquesta manera es podria pensar que en comptes de pagar els 5 euros al Sabadell els estariem donant a la Grama, però tampoc seria així. Simplement es tractaria de premiar, i sobretot incentivar a fer un desplaçament proper, però car per jugar davant un rival DIRECTE.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #116 el: 03 de Abril de 2008, 19:50:34 pm »
Jo NO pagaré els 20€. No deixaré que em robin, en un partit que si bé és important, no ens juguem les garrofes. Que m'ho diguin en un play-off... els pagaria sense pensar, però ja em van prendre el pel i els quartos LA DIRECTIVA de la Grama un cop, com per ara tornar-hi.

Aniré al camp, i si veig que no em puc colar (perquè ho intentaré), me n'aniré a veure el Sant Andreu-Premià i escoltaré el partit per la ràdio.

Per cert, al camp de la Gramenet, Ràdio Sabadell se sent justeta, depèn de la ubicació en la que estiguis.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #117 el: 03 de Abril de 2008, 20:00:53 pm »
Alguno sabe el precio de la entrada para mujeres?????

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #118 el: 03 de Abril de 2008, 22:40:43 pm »
Alguno sabe el precio de la entrada para mujeres?????

Segons la web http://www.udagramenet.cat/ , jubilats, joves i senyores, pagaran 15€.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #119 el: 03 de Abril de 2008, 22:51:57 pm »
ens preparem millor per un desplaçament a Gavà, perque a Santa Coloma, no anirà gaire gent...
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord