Enquesta

Boicot als Jocs Olimpics?

SI
23 (71.9%)
NO
7 (21.9%)
NS/NC
2 (6.3%)

Total de vots: 31

Autor Tema: Boicot als Jocs Olimpics?  (Llegit 3166 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Boicot als Jocs Olimpics?
« el: 31 de de 2008, 16:18:25 pm »
S'en parla a tota la premsa internacional... i aquest forum no podia ser menys...

Creus que s'ha de fer un boicot als Jocs Olimpics de Pekin arran de la situacio al Tibet i tambe per la situacio dels drets humans al pais xines?

Que en penses?

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Boicot als Jocs Olimpics?
« Respondre #1 el: 31 de de 2008, 17:45:14 pm »
Crec que uns jocs no se poden jugar en una dictadura com és el cas de la Xina.
SI a Boikot!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #2 el: 31 de de 2008, 19:25:25 pm »
No tenia que haberse elegido China de acuerdo,pero esto es deporte
y hay atletas preparandose muy duramente durante 4 largos años,
es una decision complicada :mmmm

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #3 el: 31 de de 2008, 20:22:47 pm »

Eurovision tiene un plan B para hacerse en Finlandia o por ahi si hay conflicto en Serbia... asi que empiecen a buscar un plan B de emergencia y boicot a los Juegos!

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #4 el: 31 de de 2008, 21:13:58 pm »

Eurovision tiene un plan B para hacerse en Finlandia o por ahi si hay conflicto en Serbia... asi que empiecen a buscar un plan B de emergencia y boicot a los Juegos!
No estaria mal un plan B pero ahora es tarde,no es lo mismo cambiar eurovision de sitio,que unos juegos olimpicos piensalo,partiendo de la base que nunca se tenia que haber elegido China,a estas alturas yo boicotaria la inaguracion de los juegos no la olimpiada,seria una muestra de repulsa a lo sucedido.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 31 de de 2008, 21:17:24 pm »

una solució seria que els païssos sí boicotejesin i els atletes participéssin individualment sota el pavelló olímpic.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 31 de de 2008, 21:19:31 pm »

No estaria mal un plan B pero ahora es tarde,no es lo mismo cambiar eurovision de sitio,que unos juegos olimpicos piensalo,partiendo de la base que nunca se tenia que haber elegido China,a estas alturas yo boicotaria la inaguracion de los juegos no la olimpiada,seria una muestra de repulsa a lo sucedido.

Ahi estoy de acuerdo, esto se debio preveer, pero es q el error esta en la eleccion. Lo que pasa, que se elije a muchos años vista, y no estaria de mas tener un plan B. Asi las cosas, mejor boicotear la ceremonia de inauguracion que los juegos en si, pq para los deportistas es un gran evento y para muchos una oportunidad unica y con eso no se puede jugar...

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #7 el: 31 de de 2008, 21:23:25 pm »
jo apoyo l boicot i si em convoquen en algun esport no hi aniré XDD
No ara en serio jo faria boicot i no hi aniria
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #8 el: 02 de Abril de 2008, 12:35:33 pm »
Yo voto por sí, por hacer un boicot  :yes:

Creo k es vergonzoso lo del tema del aire contaminado ahi no se puede correr igual de bien  :no:, eso decían que podría ser hasta peligroso para la salud. Y luego las infrastructuras se están llevando mal, a toda prisa y por mucha seguridad que haya tiene su peligro.

Y para telón de fondo el problema con el Tibet, yo por mi dejaría al Tibet para los monjes tibetanos y para el Dalai Lama, k sean independientes k ahi daño no harán y estarán + seguros ... lo k pasa es k el Tibet tiene rikezas importantes k se van para la China ...
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #9 el: 02 de Abril de 2008, 21:02:03 pm »
Yo voto por sí, por hacer un boicot :yes:

Creo k es vergonzoso lo del tema del aire contaminado ahi no se puede correr igual de bien :no:, eso decían que podría ser hasta peligroso para la salud. Y luego las infrastructuras se están llevando mal, a toda prisa y por mucha seguridad que haya tiene su peligro.

Y para telón de fondo el problema con el Tibet, yo por mi dejaría al Tibet para los monjes tibetanos y para el Dalai Lama, k sean independientes k ahi daño no harán y estarán + seguros ... lo k pasa es k el Tibet tiene rikezas importantes k se van para la China ...

ia pero imaginatecomo s la gente q para darse kuenta d la injusticia dl tibet ha echo falta una revuelta y centenares de muertos
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 05 de Abril de 2008, 12:28:46 pm »
Jo soc partidari de fer un boicot a la inauguració i a la clausura. Que no hi vagi ningú.

Per altre part, crec que hi han esportistes que s'han preparat 4 anys per anar allà, i no en tenen cap culpa. La culpa és del COI per escollir un país inmers en una sagnant dictadura, i per estar més pendent dels seus compromisos comercials (dures negociacions per a la publicitat a les olimpíades), que no pas per els drets dels éssers humans.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...