Autor Tema: Merchadising C E Sabadell  (Llegit 70115 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re: Merchadising C E Sabadell
« Respondre #280 el: 28 de Maig de 2009, 22:17:11 pm »
¿Quant costa la bandera?

10 Euros. Jo l'he comprada aquesta tarda i està molt bé!  :bandera
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #281 el: 29 de Maig de 2009, 09:57:06 am »
Reitero mi pregunta, alguien sabe, si una vez comprada la camiseta en serrat, de algún lugar o alguna pisibilidad de imprimir lo de BD Promotors¿?

Esque estaría bien poder comprar la camiseta tal y como es.
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #282 el: 29 de Maig de 2009, 12:24:04 pm »
Reitero mi pregunta, alguien sabe, si una vez comprada la camiseta en serrat, de algún lugar o alguna pisibilidad de imprimir lo de BD Promotors¿?

Esque estaría bien poder comprar la camiseta tal y como es.

Quizás deberías pedírselo expresamente... Él las vende sin publicidad por lo de los nombres, para que ninguno quede tapado. Tal vez si se lo pides te lo pueda estampar :ok

antcarcer

• Visitant
« Respondre #283 el: 21 de Juny de 2009, 13:35:14 pm »
Algú em pot dir, com és que hi ha tant personal en l'Àrea de Marketing .... total, per fer dues bufandes a l'any, i que pràcticament no hi ha cap producte més, és una mica estrany!!! que farà tanto sujeto a les reunions.

Área Marketing
-  Pau Monràs 
-  Carles Grané 
 - Santi Enrich 
-  Albert Burrull 
-  Joan Carles Grau 
-  Josep Mª López 
-  Lluís Figueras 
-  Ramon Gili 

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #284 el: 21 de Juny de 2009, 14:11:30 pm »
Algú em pot dir, com és que hi ha tant personal en l'Àrea de Marketing .... total, per fer dues bufandes a l'any, i que pràcticament no hi ha cap producte més, és una mica estrany!!! que farà tanto sujeto a les reunions.

Área Marketing
-  Pau Monràs 
-  Carles Grané 
 - Santi Enrich 
-  Albert Burrull 
-  Joan Carles Grau 
-  Josep Mª López 
-  Lluís Figueras 
-  Ramon Gili 

chupar del bote! :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #285 el: 21 de Juny de 2009, 22:12:17 pm »

Área Marketing
-  Pau Monràs 
-  Carles Grané 
 - Santi Enrich 
-  Albert Burrull 
-  Joan Carles Grau 
-  Josep Mª López 
-  Lluís Figueras 
-  Ramon Gili 

El màrketing és una cosa, i el merchandising una altra...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #286 el: 21 de Juny de 2009, 22:23:41 pm »

Área Marketing
-  Pau Monràs 
-  Carles Grané 
 - Santi Enrich 
-  Albert Burrull 
-  Joan Carles Grau 
-  Josep Mª López 
-  Lluís Figueras 
-  Ramon Gili 

chupar del bote!

Del gran bote del C.E Sabadell... jajaja... per favor.
The pride of Catalunya

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #287 el: 06 de Juliol de 2009, 23:06:24 pm »
Cuando alquien consiga una gorra,que ponca la tienda. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :scut :bandera

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #288 el: 07 de Juliol de 2009, 01:43:50 am »
Lo que nunca he entendido del Merchandising del CE Sabadell es que solo lo vendan en una tienda de la ronda zamenhoff (en el escaparate hay 2 camietas del CES i 3 del Barça ¬¬) i en la NCA. Hablo en desconocimento de la causa pero ¿No podrian vender la equipación/merchandising del CES en otras tiendas deportivas de la ciudad? Quiero decir, que al subir a la planta de deportes del Corte Inglés DE SABADELL encontrase la camiseta del CE SABADELL. Lógico, ¿No? Las hay del Madrid, del Barcelona, del Espanyol, del Betis, del Valencia... Hasta un dia encontré una del Córdova! Pero ni una miserable bandera del CES, y lo mismo digo del resto de tiendas de la ciudad. ¿Tenemos un contrato de exclusividad con Joan Sports o Sports Serrat (No recuerdo cual es) ?
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #289 el: 07 de Juliol de 2009, 11:21:39 am »
El sábado hablé con el Tori Serrat sobre cuando saldrán las nuevas equipaciones, y me dijo que como muy pronto para la 3ª semana de agosto...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #290 el: 07 de Juliol de 2009, 11:24:10 am »
El sábado hablé con el Tori Serrat sobre cuando saldrán las nuevas equipaciones, y me dijo que como muy pronto para la 3ª semana de agosto...

Para asegurarme el tanto, me pasaré entre la última de septiembre y la primera de octubre... ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2031
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #291 el: 07 de Juliol de 2009, 18:24:06 pm »
A veure, una cosa que he trobat a faltar ara que arriba a l'estiu, per tant s'hauria de fer de cara a l'any que ve doncs ara no hi ha temps, es el fet de fer TOVALLOLES PER LA PLATJA. Una bona tovallola de color blau amb l'escut en gran al mig seria una passada per anar a la platja i fer Sabadell. Després la penges al balcó perquè s'assequi amb l'escut que es vegi desde el carrer.

Que us semblaria??
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #292 el: 07 de Juliol de 2009, 18:30:38 pm »
A veure, una cosa que he trobat a faltar ara que arriba a l'estiu, per tant s'hauria de fer de cara a l'any que ve doncs ara no hi ha temps, es el fet de fer TOVALLOLES PER LA PLATJA. Una bona tovallola de color blau amb l'escut en gran al mig seria una passada per anar a la platja i fer Sabadell. Després la penges al balcó perquè s'assequi amb l'escut que es vegi desde el carrer.

Que us semblaria??

estaria molt be, jo si hi fos me la compraria

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #293 el: 07 de Juliol de 2009, 18:52:19 pm »

Que us semblaria??

Si només fos això... el problem a és que falta per fer gairebé tot. Tovalloles de platja, les gorres desaparegudes, ventalls per a vendre al camp, tatuatges per a nens dels que s'esborren, paraigues, escuts per bordar... No sé si són els de màrqueting o merchandising, però no costa tant vendre productes! La prova la tenen en que a l'unica cosa feta en tot l'any (la bufanda nova) ha sigut un èxit de vendes massives.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #294 el: 28 de Juliol de 2009, 13:59:32 pm »
no se si ho he sommiat ho és veritat
algú em podria respondre?
es veu que d'aquesta samarreta "baracaldo" el que menys en vol dues unitats, una màniga llarga i una màniga curta, les comandes supen de llarg el nombre de socis que xifrat a dia dahir uns 2.724?  posem 5.300 comandes per dues samarretes o més a un preu de 40€ amb un marge de benefeci pel club penso que alt ha de donar uns bons beneficis :paret
......... però em sembla que aixó ho he somniat i la realitat és que estèticament vam fotre la nostra pena i podria ser que vestits així en cas de guanyar el partit ens prenguessin els punts per ser massa Kitx i ens enviin directament al campionat del taxi

Mi no entender :sad2:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #295 el: 28 de Juliol de 2009, 23:42:53 pm »
SaC_DruMMeR, en resum, vic creu que no en vendran ni una.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #296 el: 16 de Agost de 2009, 11:13:17 am »
Per si algú l'interessa, em vaig comprar aquesta samarreta al Cortinglés la setmana passada per 9'95€ en rebaixes

http://www.subirimagenes.com/otros-samarretasabadell-3049804.html

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #297 el: 16 de Agost de 2009, 11:18:06 am »
Quina marca es? I a quina planta la vas trovar?
Gracies

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #298 el: 16 de Agost de 2009, 11:32:43 am »
Quina marca es? I a quina planta la vas trovar?
Gracies

És de les marques del Corte Inglés, aquesta és EASY WEAR i la vaig trobar a la planta Jove, la 4ª, on a més vaig trobar un munt de gangues en samarretes i polos, si rebusques bé.

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #299 el: 16 de Agost de 2009, 12:13:58 pm »
es wapa, un amigo mio se `pillo hace ya años una parecida, pero llevaba los cuadros solo en la parte de delante  :beer2 :beer2
visca el sabadell