Autor Tema: Merchadising C E Sabadell  (Llegit 68392 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: Merchadising C E Sabadell
« Respondre #300 el: 19 de Agost de 2009, 14:24:27 pm »
Ja la tinc és guapissima em vaig quedar la ultima

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #301 el: 26 de Agost de 2009, 12:09:26 pm »
Ningú ha dit res de les noves samarretes .. això es que encara no estan a la venta no? sabeu algo al respecte?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #302 el: 26 de Agost de 2009, 12:25:41 pm »
Ningú ha dit res de les noves samarretes .. això es que encara no estan a la venta no? sabeu algo al respecte?

Jo vaig parlar amb el Tori fa un temps, i segons el que em va dir ell, les previsions eren que les samarretes estiguessin o bé per aquest setmana o bé per la següent...  :mmmm Que s'acompleixi això ja és una altra cosa :Paletas:

:beer2

Xandri

• Visitant
« Respondre #303 el: 26 de Agost de 2009, 12:37:01 pm »

Jo vaig parlar amb el Tori fa un temps, i segons el que em va dir ell, les previsions eren que les samarretes estiguessin o bé per aquest setmana o bé per la següent...  :mmmm Que s'acompleixi això ja és una altra cosa :Paletas:

A un company meu li van dir per la setmana del Lleida :beer2

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #304 el: 26 de Agost de 2009, 12:42:19 pm »

O sigui, per la setmana vinent :ok :beer2

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #305 el: 02 de Setembre de 2009, 14:21:37 pm »
Aquest estiu donant voltes per la platja em van anant venint coses que es podrien fer per vendre. Ja fa un temps vaig comentar el tema de les tovalloles de platja, però ara vaig pensar en els protectors aquells que es posen als parabrises dels cotxes per evitar l'escalfor. Amb un gran escut seria la os**a.
Una altra cosa que vaig pensar estaria bé, i com que no he vist cap post titulat idees per la directiva, doncs ho poso aquí:

Estadi de la Nova Creu Alta amb zona wifi.

No sé si n'hi ha, però aquest estiu vaig anar com boig buscant llocs amb accessibilitat lliure a internet i vaig pensar que podria estar bé tindre l'oportunitat de poder conectar-te gratis. Seria un punt a favor del soci o qui vingui al camp. Un es fa un carnet per passió, però si pot treure algun benefici, ni que sigui petit, sempre s'hi apuntarà més gent.
Ara si, o et portes el portatil o et compres un mobil d'ultima generació (això potser ja es el més complicat).

Ja direu que us sembla.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Xandri

• Visitant
« Respondre #306 el: 02 de Setembre de 2009, 14:40:10 pm »
Aquest estiu donant voltes per la platja em van anant venint coses que es podrien fer per vendre. Ja fa un temps vaig comentar el tema de les tovalloles de platja, però ara vaig pensar en els protectors aquells que es posen als parabrises dels cotxes per evitar l'escalfor. Amb un gran escut seria la os**a.
Una altra cosa que vaig pensar estaria bé, i com que no he vist cap post titulat idees per la directiva, doncs ho poso aquí:

No sé si n'hi ha, però aquest estiu vaig anar com boig buscant llocs amb accessibilitat lliure a internet i vaig pensar que podria estar bé tindre l'oportunitat de poder conectar-te gratis. Seria un punt a favor del soci o qui vingui al camp. Un es fa un carnet per passió, però si pot treure algun benefici, ni que sigui petit, sempre s'hi apuntarà més gent.
Ara si, o et portes el portatil o et compres un mobil d'ultima generació (això potser ja es el més complicat).

Ja direu que us sembla.
Osti, la idea de la Nova Creu Alta amb wi-fi estaria bé, tothom connectats al fòrum al camp :happy2:

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #307 el: 02 de Setembre de 2009, 14:42:05 pm »
pues yo la verdad esq no creo que me conectara a internet en un campo de futbol mientras estoy presenciando un partido, ni siquiera en la media parte.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #308 el: 02 de Setembre de 2009, 15:05:54 pm »
que hi hagi la opció de poder-te conectar no vol dir que estiguis obligat a conectar-te, si vols et conectes i sinó no. Però seria un plus afegit al tema de tenir el carnet.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #309 el: 02 de Setembre de 2009, 15:37:40 pm »

Ja direu que us sembla.
Osti, la idea de la Nova Creu Alta amb wi-fi estaria bé, tothom connectats al fòrum al camp :happy2:

juas,

q voleu? q li agafi un infart a més d'un...?
Millor Moderadora Forera Novell

Xandri

• Visitant
« Respondre #310 el: 02 de Setembre de 2009, 15:45:43 pm »

Ja direu que us sembla.

juas,

q voleu? q li agafi un infart a més d'un...?
Ho deia perquè així podriem jugar als jocs del fòrum :laugh2:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #311 el: 02 de Setembre de 2009, 18:38:48 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Ara que tothom está espantada amb lo de la grip A, es podrien fer mascaretes però en contes de ser blaques que fosin arlequinades, tos amb la mascareta al camp  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #312 el: 03 de Setembre de 2009, 10:51:40 am »

Ahir vaig passar-me pel Serrat, i encara no tenia les equipacions... :no:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #313 el: 04 de Setembre de 2009, 00:29:17 am »

Ahir vaig passar-me pel Serrat, i encara no tenia les equipacions... :no:

Doy fe que es cierto.... eran las 19:30 H pasadas cuando este hombre estaba en el Sports Serrat con su camiseta del Sabadell y su parienta hablando con el dueño de esta tienda deportiva ( te controlo a distancia arrrrrrrrrrlekinat, ten mucho cuidado   >:D )

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #314 el: 04 de Setembre de 2009, 00:35:33 am »
ferni: el ojo q todo lo ve...... :beer2

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #315 el: 04 de Setembre de 2009, 00:37:25 am »

Si vols et dic la roba q portaves aquest matí Umbria.... :ok

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #316 el: 04 de Setembre de 2009, 00:44:54 am »
jo he estat aquest matí i m'ha dit que no li han arribat i que no sap quan li arribaran, m'ha dit també que es vendrá la 3a equipació, i que espera obtenir moltes ventes perquè la 3a equipació ha agradat molt :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #317 el: 04 de Setembre de 2009, 00:46:16 am »
jo he estat aquest matí i m'ha dit que no li han arribat i que no sap quan li arribaran, m'ha dit també que es vendrá la 3a equipació, i que espera obtenir moltes ventes perquè la 3a equipació ha agradat molt :beer2
La vendran a 50 euros, quan la mateixa samarreta sense l'escut deu costar 20 euros...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #318 el: 04 de Setembre de 2009, 00:50:48 am »

si encertes et convido a una birra

Xandri

• Visitant
« Respondre #319 el: 04 de Setembre de 2009, 01:00:19 am »

si encertes et convido a una birra

Jo si vols, et dic la roba que duies ahir al partit, però amb una coca-cola em conformo :P