Autor Tema: Merchadising C E Sabadell  (Llegit 70557 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Merchadising C E Sabadell
« Respondre #140 el: 28 de Juliol de 2008, 16:54:55 pm »
ja sé que no va aquí però...
 LA FORÇA ARLEKINADA ven adhesius amb l'escut del Sabadell (són més grans que els del Club) per només 1 €uro.  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #141 el: 28 de Juliol de 2008, 16:56:55 pm »
Algú sap si també es posarà a la venda el polo del Sabadell?

:beer2

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #142 el: 30 de Juliol de 2008, 11:16:50 am »
ATENCIÓ!!! CANVI DE BOTIGA DELS PRODUCTES ARLEQUINATS!!!

Ahir vaig passar pel Joan Sports, i em va dir que, a partir d'ara, els productes s'han d'anar a comprar a les oficines de la Nova Creu Alta. També em va comentar que, pel que sembla, per la temporada vinent els productes es posaran a la venda a la botiga Sports Serra, a la Ronda de Zamenhof. Encara no es segur, però té un gran percentatge de probabilitats de que sigui així.

« Darrera modificació: 30 de Juliol de 2008, 15:22:42 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #143 el: 30 de Juliol de 2008, 11:52:06 am »
ATENCIÓ!!! CANVI DE BOTIGA DELS PRODUCTES ARLEQUINATS!!!

Ahir vaig passar pel Joan Sports, i em va dir que, a partir d'ara, els productes s'han d'anar a comprar a les oficines de la Nova Creu Alta. També em va comentar que, pel que sembla, per la temporada vinent els productes es posaran a la venda a la botiga Sports Serra, a la Ronda de Zamenhof. Encara no es segur, però té un gran percentatge de probabilitats de que sigui així.

Sports Serrat diràs :tongue3:

La veritat que es millor que sigui aquella tenda ja que molta gent s'havia queixat que Joan Sports estava tancat i això. També hi ha bon tracte i amb el Serrat sempre et pots emportar un bon descompte ;D
« Darrera modificació: 30 de Juliol de 2008, 15:23:08 pm per WebTeam SBD »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #144 el: 30 de Juliol de 2008, 13:42:39 pm »
Això, Sports Serrat. Perdó pel "lapsus" :tongue3:

Doncs la veritat és que sí, crec que es guanyaria bastant amb aquest canvi, ja que Joan Sports es va caracteritzar per no tenir mai allò que volies, per les mateixes bromes que feia sempre ("ja vens a buscar algo del Terrassa") i pel seu "estrany" horari (tancava quan volia, vaja). De fet, quan vaig passar ahir, a les 19:00h, estava tancat, i a la porta posava que per les tardes tancava a les 20:30! Després, al cap de mitja hora, vaig tornar a passar i estava ell a dins, però la botiga tancada... Llavors em va explicar tot allò ;)

« Darrera modificació: 30 de Juliol de 2008, 13:46:22 pm per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2032
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #145 el: 30 de Juliol de 2008, 13:51:37 pm »
Doncs per a mi també millor.
La botiga d'un exarlequinat. Els cops que he anat a comprar m'han atés molt bé amb bons preus i em petat la xerrada sobre el sabadell i de futbol en general. M'enrecordo el primer dia que hi vaig anar li vaig comentar que tenia un cromo d'ell amb el sabadell a 1ª, i vam començar a xerrar de futbol.

Espero que la cosa vagi molt millor.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #146 el: 03 de Agost de 2008, 08:21:37 am »
Sempre estem igual, quan no hi ha merchadising del CES pq no n'hi ha quan n'hi ha es de baixa qualitat i car. Hi haura algun dia en que podreu fer algo diferent a...criticar? si tenim un rellotge doncs de conya, quants equips de 2a B tenen el que tenim nosaltres...

Esque algunos por ese precio se pensaban que les darian un Viceroy con la firma de la Pataky  :laugh: :laugh:

pues te equivocas compañero,porque si digo es porque precisamente prefiero gastar mucha mas pasta en un reloj de calidad y que dure,que no tirar 15€ a la basura en uno de plastico de los chinos que valen 1€ y duran 2 dias si llega..

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #147 el: 03 de Agost de 2008, 12:05:19 pm »
esas cosas las hacen mas que nada para que la gente las guarde,yo no lo voy a comprar pero si lo comprara lo guardaria de recuerdo,o haria antcarcer una pequeña reforma jeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #148 el: 03 de Agost de 2008, 12:21:27 pm »
esas cosas las hacen mas que nada para que la gente las guarde,yo no lo voy a comprar pero si lo comprara lo guardaria de recuerdo,o haria antcarcer una pequeña reforma jeje  :beer2 :beer2

Eso va al gusto del cunsumidor, coger la opción que más te guste, o lo guardas en el cajón para que no le entre polvo y te dure una eternidad, o le haces unas reformillas y le sacas provecho :yes:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #149 el: 03 de Agost de 2008, 14:00:32 pm »
Avui he passat per la tenda del Joan Sports del carrer Tres creus i estava tancada i tota buida

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #150 el: 03 de Agost de 2008, 14:18:36 pm »
Avui he passat per la tenda del Joan Sports del carrer Tres creus i estava tancada i tota buida

Xato, si mires una pàgina enrere trobaràs l'explicació... :ejem Aaaaaaaiiiiiiiiixxx xxxx, que ens hem de fixar millor :geek

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #151 el: 03 de Agost de 2008, 16:32:20 pm »

Xato, si mires una pàgina enrere trobaràs l'explicació... :ejem Aaaaaaaiiiiiiiiixxx xxxx, que ens hem de fixar millor :geek

Xato, mes avall nomes especifica que no es vendran productes del Sabadell, el que dic jo que estava TOTA LA BOTIGA BUIDA , Aaaaaaaiiiiiiiiixxx xxxx, que ens hem de fixar millor :geek

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4311
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #152 el: 04 de Agost de 2008, 17:43:07 pm »
Tema rellotge: Axí de fàcil, si a algú no li agrade, que no se'l compre. Jo acostume a portar rellotges bons (bonísims i carísims), però el del Sabadell, me lo vaig comprar per a que faça companyia als rellotges que tinc al calaix, a mode de colecció.
Ajudes al club i de pas tens un récord durader.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #153 el: 04 de Agost de 2008, 17:45:08 pm »
Tema rellotge: Axí de fàcil, si a algú no li agrade, que no se'l compre. Jo acostume a portar rellotges bons (bonísims i carísims), però el del Sabadell, me lo vaig comprar per a que faça companyia als rellotges que tinc al calaix, a mode de colecció.
Ajudes al club i de pas tens un récord durader.
no es muy bueno, pero tampoco es tan feo, simplemente sta bien! :yes: ;D
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4311
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #154 el: 04 de Agost de 2008, 17:57:44 pm »
no es muy bueno, pero tampoco es tan feo, simplemente sta bien! :yes: ;D

Por 15 € que más quieren algunos, un Rolex? Un Potens? Si hay gente que se queja por costumbre.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #155 el: 05 de Agost de 2008, 00:00:42 am »
Hombre a mi me pareció un poco cutrilla o infantil o decirlo como querais. Se podría haber hecho un modelo algo mas trabajado aunk en vez de 15 euros costara 30 o 40. Pero q bueno q quién se lo quiera comprar q se lo compre, todo sea por una buena causa  :ok

jo no sóc de rellotges de cap tipus, no m'agrada dur res a mi ni al coll ni a la mà. De fet sóc més de la idea que es podria haver fet un despertador del Sabadell, jo n'hi treuria més utilitat.

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #156 el: 21 de Agost de 2008, 16:37:44 pm »
Avui al migdia he passat per davant de la tenda Joan Sports i he vist que hi ha penjat un cartell on posa ES LLOGA. Per tant, faltarà saber de forma oficial on podem trobar a partir d'ara els nostres productes arlequinats.
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2204
  • Dimoniet !
« Respondre #157 el: 21 de Agost de 2008, 16:44:44 pm »

Per
Avui al migdia he passat per davant de la tenda Joan Sports i he vist que hi ha penjat un cartell on posa ES LLOGA. Per tant, faltarà saber de forma oficial on podem trobar a partir d'ara els nostres productes arlequinats.

El Joan Sports de quin carrer. ???

C/ Sant Antoni
          C/ Tres Creus
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #158 el: 21 de Agost de 2008, 17:21:09 pm »

Per

El Joan Sports de quin carrer. ???

C/ Sant Antoni
          C/ Tres Creus

El Joan Sports del carrer Tres Creus (la que fins ara era la botiga oficial del C.E.Sabadell).
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #159 el: 21 de Agost de 2008, 17:29:54 pm »
Se decia que la nova botiga d'"esports arlequinada" seria el Sports Serrat de la Ronda Zamenhof... Pero falta eso, CONFIRMACIÓN OFICIAL
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma