Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: Xandri en 12 de Septembre de 2008, 15:16:50 pmL'escut de l'ajuntament, segons l'Albert, només estarà en les samarretes que lluexin els jugadors. I també ha dit que aquesta tarda (crec) que ja estaran a la venda als esports Serrat i valdrà 48 euros.Correcte. L'escut de l'ajuntament només serà a la samarreta en partits oficials, a les 14.00 hores han arribat les primeres samarretes per a la venda (amb l'escut inclòs i sense publicitat, per a que es vegin bé els noms), i a la tarda han d'estar a la venda ja, a preu de 48 €. Per cert per ara, em sembla que només hi han talles L i XL.
L'escut de l'ajuntament, segons l'Albert, només estarà en les samarretes que lluexin els jugadors. I també ha dit que aquesta tarda (crec) que ja estaran a la venda als esports Serrat i valdrà 48 euros.
O sigui que la publicitat no la posaran a las samarretes que estiguin a la venta?
Jo també la tinc ! 6 vegades surt el nom de cadascu, esta xula
Cita de: PIPO en 13 de Septembre de 2008, 04:05:30 amJo també la tinc ! 6 vegades surt el nom de cadascu, esta xula Avui m he comprat la dessuadora d entrenament de l equip per 29 euros a les oficines del club. Esta be i, a mes, porta l escut, cosa que em sembla que la temporada passada no era aixi.
ayer en el programa L'Arlequinat vi como regalaban por las llamadas..... UNA TOALLA !?!? Era una toalla del ?? Existe? Está a la venta? No me creeria que saliera a la venta en otoño..
un amic meu n te una des de fa 2 anys
Cita de: felix en 17 de Septembre de 2008, 07:42:26 amun amic meu n te una des de fa 2 anysy sabes como son felix? lleva el escudo o algo, estaria wapa que pusieran una a la venta con el escudo en grande dibujado como esas que hay del barça o del madrid
Sabeu si actualment segueixen quedant samarretes -les dels noms- a la tenda ?? Si és que si, sabeu quines talles són les que hi ha ??