Autor Tema: Post per a futbolistes (o aficionats)  (Llegit 1565 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Post per a futbolistes (o aficionats)
« el: 05 de Abril de 2008, 23:33:24 pm »
En el post del Ripollet m'ha vingut la idea, de demanar la opinio de tots els que juguen o han jugat a futbol, quins camps us donen bones vibracions? Ja sigui per bons partits que heu jugat allà, per que us son camps comodes per jugar, per ambient, per rival, per terreny de joc... etc... i per que no? Pels aficionats tambe des del seu punt de vista, quins camps us agraden mes?

Jo personalment, com ja he dit, el camp del Barberà vell em dona molt bones vibracions, tot i lo petitó que es per lo acollidor que es, l'ambient de futbol que s'hi respira i perque, curiosament, sempre he tingut bones actuacions alla. Un altre camp semblant seria el del Castellar, pero hi he jugat menys.
Pel cantó negatiu, el camp del Can Parellada on m'hi vaig lesionar bastant seriosament i és un camp força dolent i el del Juan XXIII que, si no l'han canviat, es el pitjor camp en el que he jugat.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Post per a futbolistes (o aficionats)
« Respondre #1 el: 06 de Abril de 2008, 16:56:24 pm »
***** Fum, el campo del Castellar no se parece en nada al del Barberà. Muchos equipos de Catalana o Tercera les gustaría tener este campo..
Estoy contigo el del Can Parellada uno de los peores campos donde he jugado, también me acuerdo del mítico campo viejo del Llano, aquellos vestuarios..que recuerdos  :laugh:  :laugh:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 06 de Abril de 2008, 17:09:13 pm »
Al Llano tot i ser benjamí o aleví havies d'anar amb molt de preocupació perquè et podien anar a pegar ;)

Tot i això on em vaig quedar flipat va ser al camp de l'Escola en un partit Escola Futbol Sabadell-Manresa on es jugaven l'ascens a preferent.
Van saltar gent a pegar a un jugador que era de color,el germa del porter del Manresa quasi es lia a osties amb tot el que estava per allà(inclus al Mendo i a mi) :Paletas:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #3 el: 06 de Abril de 2008, 18:26:14 pm »
Campos que se me han dado bien,el de la Union la Salut que he jugado 2 temporadas y he disfrutado mucho,
el del Comercio y Tibidabo que hacia buenos partidos.
Malos el de Espronceda que me tiraron piedras y el del Cerdanyola que nos liabamos a palos siempre.
Que recuerdos..... ;D :icon_mrgreen:

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 06 de Abril de 2008, 18:48:14 pm »
***** Fum, el campo del Castellar no se parece en nada al del Barberà. Muchos equipos de Catalana o Tercera les gustaría tener este campo..
Estoy contigo el del Can Parellada uno de los peores campos donde he jugado, también me acuerdo del mítico campo viejo del Llano, aquellos vestuarios..que recuerdos  :laugh:  :laugh:

No hombre no, decia parecido por recuerdos... ya se que son campos muy distintos. Me referia que en los dos tengo buenas vibraciones al jugar alli, he hechos buenas actuaciones y siempre se respira ambiente de futbol de verdad...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 06 de Abril de 2008, 22:03:41 pm »

UFFFFF, con las paredes hechas con restos de colchones y chatarra...xD

Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 06 de Abril de 2008, 22:22:16 pm »

UFFFFF, con las paredes hechas con restos de colchones y chatarra...xD

Para vestuarios miticos tambien los antiguos del Tibidabo o los del Badia... nada mal. Y del campo viejo del Llano que decir tambien... que tardes hemos pasado alli xD... ahora nos reimos, pero... Con el nuevo ya fue distinto... yo dos partidos, dos victorias