Autor Tema: CE.Sabadell - Hospitalet  (Llegit 37521 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

arlequinat_1990

• Visitant
Re: CE.Sabadell - Hospitalet
« Respondre #160 el: 13 de Abril de 2008, 23:45:43 pm »
chapo para todos que habeis criticado el SABADELL

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
« Respondre #161 el: 14 de Abril de 2008, 00:02:13 am »

Comentaris valents com aquest revitalitzen el fourm  :clap2 :clap2

si home si treu pit ara que s'ha guanyat a l'H i a La Grama, en fi que resultarà que hem fet millor campanya que quan el Notingan Forest va guanyar la copa d'Europa venint de 2aDivisió

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #162 el: 14 de Abril de 2008, 00:06:37 am »

si home si treu pit ara que s'ha guanyat a l'H i a La Grama, en fi que resultarà que hem fet millor campanya que quan el Notingan Forest va guanyar la copa d'Europa venint de 2aDivisió

Home, la gent que a estat TOT EL p*** ANY confiant amb aquest equip i aquest entrenador, podem treure pit. I ara t' exposare els motius:

Primer de tot, perque sabem qui som i d' on veniem, de tercera divisió per si alguns no s' enrecorden.

Segon perque sempre, sempre hem confiat en aquest entrenador i aquest equip.

Tercer, perque no només nem al camp a veure guanyar sempre al nostre equip, si no sa saber-hi estar sense crear mal ambient cuan les coses no van bé.

Cuart, perque tot i ser del sabadell, i tenir una gran historia, sabem que som un equip ara mateix de segona B, amb un dels presupostus mes baixos.

Cinqué, perque sabem que jugar a una categoria com la segona B no es gens facil.

Y el més important, perque estimem el sabadell, i no ens oblidem de que fa dos anys estabem jugant a tercera, no ens oblidem de que 3/4 parts d aquest equip s' han deixat la pell pels camps de tercera divisió, perque no ens oblidem de que aquest entrenador ens a fet pujar a tercera en una temporada en la que si no haguesim pujat, haguesim trigat MOLTS ANYS en fer-ho. Tmpoc ens oblidem de que tot i ser del sabadell, hem de ser HUMILS i lluitar cada partit i temporada fins a la mort, sense crear sang. Perque ara mateix els nostres rivals son el vilajoyosa, el denia y el miapuesta, y no el atletic de bilbao ni el barça ni el madrid.

Per tots els de aquet forum que realment estimem aquest equip ( mutio, panso, resistencia, 100% arlekinat, birrero etc etc etc m' en deixo molts ) aquest final de temporada amb emoció i sense patir per la categoria ens el mereixem, tots nosaltres, els que sempre hem estat amb l' equip. La llastima es que si s' aconsegueix algo mes enllà de la salvació ( molt dificil ) tots aquells que a la jornada 28 de campionat deien m**** dels jugadors y entrenador, serán els més feliços del mon i els alabaran.
Es l' unic que em fot de tot aixó.

En fi, a pel gavà i si hi ha sort, a pel play off, si no hi ha, gracies per haber-nos salvat a la jornada 33 del campionat, jugadors i entrenador.
« Darrera modificació: 14 de Abril de 2008, 00:13:00 am per MILITU »

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #163 el: 14 de Abril de 2008, 00:19:09 am »

i si no es guanya a gavà...  encara hi podria haver somni !!

si fins que no era impossible veiem les orelles al llop, ara fins que no sigui 100% impossible, tampoc hem de renunciar-hi.

anirà justet, peró tindrem una sorpreseta...

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #164 el: 14 de Abril de 2008, 10:01:50 am »
Victoria clara i sense patir a la segona part, ja no me'n recordava com es feia aixo.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

• Entrenador
« Respondre #165 el: 14 de Abril de 2008, 16:12:43 pm »

Home, la gent que a estat TOT EL p*** ANY confiant amb aquest equip i aquest entrenador, podem treure pit. I ara t' exposare els motius:

Primer de tot, perque sabem qui som i d' on veniem, de tercera divisió per si alguns no s' enrecorden.

Tercer, perque no només nem al camp a veure guanyar sempre al nostre equip, si no sa saber-hi estar sense crear mal ambient cuan les coses no van bé.

Cuart, perque tot i ser del sabadell, i tenir una gran historia, sabem que som un equip ara mateix de segona B, amb un dels presupostus mes baixos.

Cinqué, perque sabem que jugar a una categoria com la segona B no es gens facil.

Y el més important, perque estimem el sabadell, i no ens oblidem de que fa dos anys estabem jugant a tercera, no ens oblidem de que 3/4 parts d aquest equip s' han deixat la pell pels camps de tercera divisió, perque no ens oblidem de que aquest entrenador ens a fet pujar a tercera en una temporada en la que si no haguesim pujat, haguesim trigat MOLTS ANYS en fer-ho. Tmpoc ens oblidem de que tot i ser del sabadell, hem de ser HUMILS i lluitar cada partit i temporada fins a la mort, sense crear sang. Perque ara mateix els nostres rivals son el vilajoyosa, el denia y el miapuesta, y no el atletic de bilbao ni el barça ni el madrid.

Per tots els de aquet forum que realment estimem aquest equip ( mutio, panso, resistencia, 100% arlekinat, birrero etc etc etc m' en deixo molts ) aquest final de temporada amb emoció i sense patir per la categoria ens el mereixem, tots nosaltres, els que sempre hem estat amb l' equip. La llastima es que si s' aconsegueix algo mes enllà de la salvació ( molt dificil ) tots aquells que a la jornada 28 de campionat deien m**** dels jugadors y entrenador, serán els més feliços del mon i els alabaran.

En fi, a pel gavà i si hi ha sort, a pel play off, si no hi ha, gracies per haber-nos salvat a la jornada 33 del campionat, jugadors i entrenador.

mutio, panso, resistencia, 100% arlekinat, birrero  home si, suposo que te'n deixes a molts o potser a alguns  :paret :paret

Hauries de provar a veure si ens poden fer fora del CES els que no pensem com TU, una mena de cça de bruixes, entens, sobretot si s'aconsegueix l'objectiu aquest que et sabria tant de greu que alguns altres el gaudissim.

De tota manera no crec que el teu sectarisme faci gaire gran al club, perquè si amb els que som encara et molestem els que no pensem com Tu ja em diràs.

Mira a de contactar amb el webteam o així i aconsegueixes que els missatges que no t'agradin els puguin eliminar, però potser això és realment un forum i totes les opinions tenen cabuda i és millor ser més de "1000" no pas els mutio, panso, resistencia, 100% arlekinat, birrero i TU

ah i als companys citats saben per endavant que no tinc res en contra d'ells però he utilitzat el "corte i pega" per respondre

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #166 el: 14 de Abril de 2008, 17:14:40 pm »

mutio, panso, resistencia, 100% arlekinat, birrero  home si, suposo que te'n deixes a molts o potser a alguns  :paret :paret

Hauries de provar a veure si ens poden fer fora del CES els que no pensem com TU, una mena de cça de bruixes, entens, sobretot si s'aconsegueix l'objectiu aquest que et sabria tant de greu que alguns altres el gaudissim.

De tota manera no crec que el teu sectarisme faci gaire gran al club, perquè si amb els que som encara et molestem els que no pensem com Tu ja em diràs.

Mira a de contactar amb el webteam o així i aconsegueixes que els missatges que no t'agradin els puguin eliminar, però potser això és realment un forum i totes les opinions tenen cabuda i és millor ser més de "1000" no pas els mutio, panso, resistencia, 100% arlekinat, birrero i TU

ah i als companys citats saben per endavant que no tinc res en contra d'ells però he utilitzat el "corte i pega" per respondre

Sí, a mi també em "rexina" que es parli de "tots els de aquet forum que realment estimem aquest equip" i es personalitzi en uns quants, tot i que s'afegeixi el "i m'en deixo molts". En aquests casos és molt millor no personalitzar encara que no es vulgui realitzar cap llistat excloent, i tampoc m'agrada, com en algún altre post s'ha fet, que es doni desmesurada importància a aquest foro (i que gracies a aquest foro hem aconseguit la permanencia, que si tal o pasqual) perque hi ha gent que no hi participa i no per això és menys important.
I ull! que sóc dels que penso que entre aquest foro, Radio Sabadell i el programa l'Arlequinat s'està fent una gran difussió del sentiment arlequinat, i que "alguna cosa" s'està movent i s'està fent ben feta, però a fi de comptes són els jugadors qui fiquen la piloteta...
« Darrera modificació: 14 de Abril de 2008, 17:32:51 pm per J.R.G. »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #167 el: 14 de Abril de 2008, 17:49:38 pm »
Justament molts dels que critiken el club ho fan perquè l'estimen i volen que creixi, que pugem de categoria, que juguem millor... no per criticar més s'és menys arlekinat nano... no el trobo gens encertat akest comentari. I et dic una cosa, si no hi hagués crítiques el que aconseguiriem es que la gent que mana s'acomodés i això no tiraria endevant i ens kedariem estancats i sempre veuriem el mateix... les critikes en el fons no son tan dolentes com semblen, sempre que siguin constructives és clar.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #168 el: 14 de Abril de 2008, 18:39:13 pm »
Apa dons que segueixin Les critiques constructivess pel forum i pel camp del tipus " moya cagat ", no vals un duro, moya plega, mercenaris, inutils, desgraciats.

O l' any que ve cuan tornem a perdre 2 partits seguits començem amb els comentaris tipus " vaya m**** d equip, amb aquets no fotrem res, quina colla de mantas, aquest entrenador no sap portar un equip a la segona b "

Jo personalment estic FINS ELS COLLONS d haber d aguantar cada any comentaris com aquets entre la jornada 1y3 del campionat, cada any.

Criticas constructivas si, desfogar-se injustificadament no.

Jo per la meva part plego, esta clarisim que aqui lo que prima es la critica injustificada, i te collons, que la gent que dies enrere ( no fa gaire eh ) llençaven m**** al equip, ara a més a més encara vulguin tenir rao.

En fí, que hi farem, hi ha d' haber de tot.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #169 el: 14 de Abril de 2008, 19:04:37 pm »
Home... jo comprenc una mica al company Militu eh...

Emprenya molt, per dir un exemple, que tenin un dels pressupostos mes baixos del grup es vulgui fer fora l'entrenador tot i no estar en zona de descens... Emprenya molt que surtin 'entrenadors' a cada raco critican les alineacions o la forma de jugar quan en realitat no en tenen N.P.I. Emprenya molt que es critiqui la forma de jugar de l'equip quan tenim els jugadors que tenim...

Cullo... a mi tambe m'agradaria fer un joc al primer toc, fotre 4 gols en cada partit, i fer un futbol de 'champions' a cada partit, jugar sempre a l'atac... el problema es que a vegades s'ha de  tocar de peus a terra i recordar en quin equip estem (acabats de pujar de 3a i amb un dels pressupostos mes baixos del grup).

Militu, company... no t'hi capfiquis... futbol es futbol i sempre trobaras algu mes bo que l'entrenador de l'equip o del golejador de l'equip... en futbol tots som millors que l'entrenador i tots fariem mes gols que els pitxitxis de l'equip... tots fariem i desfariem les alineacions si ens deixessin...

Per si no s'hi ha fixat ningu, jo ja fa temps que intento opinar el minim en temes esportius per no calentar-me la sang i evitar 'piques' amb altres companys/amics... L'any del descens vaig comprovar que amb els 'forofos' no s'hi pot discutir pq sempre volen tenir la rao i qualsevol idea diferent a les seves sempre seran mal rebudes... i amb una mica de sort, encara et titllaran d'egarenc camuflat

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #170 el: 14 de Abril de 2008, 19:12:04 pm »
Jo a vegades al.lucino amb l'espècie humana.

En el club SOM importants TOTS els socis, mentre paguin, mentre parlin del club, mentre de tant en quan es comprin una bandereta o uns xupa-xups, o que porta un dia un amic al camp, TOTS els que col-laborem econòmicament amb el CE Sabadell com a socis.

No em vull oblidar els empresaris que posen una tanca al camp, o aquell director d'oficina de 'La Caixa' que de tant pesat, posen una tanca al camp els seus superiors per a no sentir-lo més, o dels germans que compren un carnet a mitges i no van gairebé mai al camp...

TOTS aquests SOM els que estimem el club, i això és un fòrum on tots opinem (encara que a vegades no estem d'acord amb un altre).

Vinga, que per bé o per malament, estem salvats, i l'any que bé, si enfoquem millor el club, podem ilusionar-nos una miqueta.

P.D.: Excloc els que no son socis, entren al camp gratuïtament, mai ajuden al club i van fardant d'arlequinadisme entre nosaltres.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #171 el: 14 de Abril de 2008, 19:29:16 pm »
Hombre, yo pago mis 7 euros cuando voy al campo, mas lo ke gasto en pipas :beer2 jaja

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #172 el: 14 de Abril de 2008, 19:42:03 pm »
Hombre, yo pago mis 7 euros cuando voy al campo, mas lo ke gasto en pipas :beer2 jaja

Hombre hay gente k no es socia pq no puede ir a todos los partidos y no va gratis a la nova creu alta esos tambien cuentan claro todos somos importantes ...  :yes:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #173 el: 14 de Abril de 2008, 19:46:49 pm »
Els que veniu de tant en tant i compreu una entrada també SOU el CE Sabadell. Jo em refereixo als que critiquen sempre i no ajuden mai.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #174 el: 14 de Abril de 2008, 19:57:54 pm »
Apa dons que segueixin Les critiques constructivess pel forum i pel camp del tipus " moya cagat ", no vals un duro, moya plega, mercenaris, inutils, desgraciats.

Personalment penso que s'han malinterpretat algunes coses que es diuen en aquests posts.

Penso que com diu el Birrero TOTS els arlequinats son IGUAL d'importants. Imagino que el company Militu no intentava personalitzar, sinó posar un exemple d'alguns però que en comptes d'haber acabat amb punt i a part hagués sigut millor amb MOLTS punts suspensius.

Jo m'estimo molt al C.E.S. i reconec que foto molta canya pel forum i si li tinc que dir el penso a qui sigui també ho faig. No per tocar els ous, sinó per intentar millorar. Tothom té la seva opinió i és igual de vàlida sempre i quan es fagi amb ganes de millorar i no pas amb ganes de destruir només.

Els crits que descrius al post que t'he citat són habituals per una minoria que simplement crec que no fan un bé. Es pot no estar d'acord, però no es pot criticar al minut 10 de la 2a jornada de lliga i menys veient com els jugadors han lluitat en la MAJORIA de partits. Quan no ho han fet jo ho he dit.
PEr cert, aquests crits fa dies que no se senten......

Es tracta de remar tots junts i intentar que el Sabadell torni on es mereix.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• Entrenador
« Respondre #175 el: 14 de Abril de 2008, 20:01:32 pm »
Els que veniu de tant en tant i compreu una entrada també SOU el CE Sabadell. Jo em refereixo als que critiquen sempre i no ajuden mai.

al final quedarà ben explicat  :ostres
o potser es distreuen amb l'avatar?   :laugh:

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #176 el: 14 de Abril de 2008, 20:52:14 pm »
jo crec que un cop arribat a aquest punt queda nomes disfrutar, queden 5 partits pero intentenar fer un plus, hem complert y hem complert amb una nota de 8-9 per mi. Diriem honestament que la nota deu ser un 8, el 9 es completaria amb una copa del gey i el 10 amb una 4º posició. Pero que quedi clar, la nota de la temporada es d'un Notable- Notable Alt, era el que es demanava al equip, salvar-se. Tots sabem que la base del equip es la que va pujar de 3º divisió.. i per tant l'objectiu era assegurar la categoria encara que mai podem oblidar que el futbol es circular i ara hem de aprofitar que estem aprop de la crest a de l'onada i igual que el gava i el girona podem arribar alla adalt pero amb força... tot aixo seria la reostia i disfrutarariem un colló i mig... pero si perdem els 5 partits que queden y acabem la lliga en 14º posició no vui sentir parlar de k l'hem cagat  o coses per l'estil... el sabadell ha compert, no signabeu tots la 1º jornada de lliga que aquest equip a falta de 5 jornades estigues salvat??? Queden 5 partits, ens jugarem estar a la zona mitja-alta i per tant a disfrutar...

Ara faig una refelxió, si no arriba a funcionar a Girona el 5-4-1 del Moya y perdem 3 partits amb aquesta tactica les critiques haguesin sigut terribles... y segurament per respecte a la opinió de l'afició no va posar abans aquesta tactica xq pot ser impopular jugar amb 5 al radera.... pero bueno.. diumenge La bobila arlequinada, oi? :) y si treiem 3 o 1 punt d'alla la setmana que ve lluitant per algo la NCA es podria omplir! si mes no garantizar una entrada d'entre 5.000 y 7.000 espectadors!