Autor Tema: ESTE EQUIPO HA DADO TODA UNA LECCION A QUIENES NO CONFIABAN EN ÉL  (Llegit 747 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CAPO

• Aleví
  • Missatges: 60
ESTE EQUIPO HA DADO TODA UNA LECCION A QUIENES NO CONFIABAN EN ÉL
« el: 06 de Abril de 2008, 22:44:51 pm »
FRANCAMENTE ESTE EQUIPO HA DADO UN EJEMPLO A QUIEN DESPUES DEL DIA DEL LEVANTE, RAJÓ CONTRA LA PLANTILLA,...Y YO ME INCLUYO EN ESTE SACO. JUGADORES Y PLANTILLA,...SOLO OS PUEDO DECIR QUE ME SIENTO TREMENDAMENTE ORGULLOSO DE ESTE ESCUDO QUE LLEVAIS...GRACIAS, POR ESTA LECCION DE PROFESIONALIDAD QUE HABEIS DADO.

HASTA LA MUERTE SABADELL...

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Re: ESTE EQUIPO HA DADO TODA UNA LECCION A QUIENES NO CONFIABAN EN ÉL
« Respondre #1 el: 06 de Abril de 2008, 22:47:25 pm »
home, és que ja tocava que juguessin així, tu...! :beer2
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 06 de Abril de 2008, 22:52:14 pm »
FRANCAMENTE ESTE EQUIPO HA DADO UN EJEMPLO A QUIEN DESPUES DEL DIA DEL LEVANTE, RAJÓ CONTRA LA PLANTILLA,...Y YO ME INCLUYO EN ESTE SACO. JUGADORES Y PLANTILLA,...SOLO OS PUEDO DECIR QUE ME SIENTO TREMENDAMENTE ORGULLOSO DE ESTE ESCUDO QUE LLEVAIS...GRACIAS, POR ESTA LECCION DE PROFESIONALIDAD QUE HABEIS DADO.

Hombre, pues yo lo siento pero es que ahora están haciendo lo q tendrían que hacer siempre, salir con 2 coj... al campo. Por qué no demostraron esta profesionalidad que tu dices el día del levante? La lección de profesionalidad tb hay q darla cuando se juega contra el último... Para mi lo que hay ahora es lo q tendría que verse siempre y si estamos diciendo que ahora hay profesionalidad es que antes no acababa de haberla?

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #3 el: 06 de Abril de 2008, 22:55:54 pm »
Aquest equip no ens ha donat cap lliço, però si una gran sorpresa i ALEGRIA, jo no esperava pas més de 2 punts en aquest dos partits.
ara, et diré que era la seva obligació actuar així després dels disgusts que ens ha donat durant la temporada

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 06 de Abril de 2008, 23:16:59 pm »

Jo em vaig queixar molt el dia del Llevant B. Però ni de la qüalitat futbolística ni del mal partit ni res d'això. Del que em vaig queixar jo i la majoria de gent va ser de l'actitud que molts jugadors van demostrar aquell dia. A Girona i Santa Coloma han sortit amb 2 collons.  :clap
Podem perdre o guanyar però sempre donant-ho TOT.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #5 el: 06 de Abril de 2008, 23:43:21 pm »
Y aun le keda por dar ... en los próximos partidos. Veremos si sigue esta buena dinámica o se vuelve a una empatitis k ya kedó olvidada ...

Vamos Sabadell a seguir asi de bien  :anims
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #6 el: 06 de Abril de 2008, 23:45:36 pm »

Jo em vaig queixar molt el dia del Llevant B. Però ni de la qüalitat futbolística ni del mal partit ni res d'això. Del que em vaig queixar jo i la majoria de gent va ser de l'actitud que molts jugadors van demostrar aquell dia. A Girona i Santa Coloma han sortit amb 2 collons.  :clap
Podem perdre o guanyar però sempre donant-ho TOT.

crec que de vegades el problema només és un:  creure-t'ho !!