Autor Tema: SALVATS... s'han fet els deures !! us imagineu un 'novelda' a lleida?  (Llegit 7444 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí

torno amb els meus rotllos estadístics, peró es pot dir que avui hem assolit la salvació !!

ESTEM 99% SALVATS

a només 6 partits de la fi del campionat, tenim a 8 punts el descens directe i a 6 la promoció. dubto molt que aquests equips puguin retallar tota aquesta avantatge en només 6 jornades. ÉS MÉS, dubto que l'equip amb més punts que baixi de categoria (el 17è) arribi a fer 43 punts, just els que tenim ara.

i es que no ens enganyem, per estadístiques la promoció de descens estarà en 44...  com a molt !  ja que hi han masses equips i sempre un d'ells punxa de manera catastròfica. serà el terrassa, la grama?  a saber, peró el cert és que estem avui molt ben possicionats per començar a planificar la propera temporada.

peró també per somniar...   tenim un calendari que no està gens malament. a casa l'hospi (li toca perdre), alacant (potser amb els deures fets i relaxant-se pels play-off's i vilajoiosa (segurament amb molta pressió per eludir descens) mentre que visitarem gavà (deures mig fets), el dènia (jugant-se la vida i nerviós) i... lleida !!

US IMAGINEU UN PARTIT A LLEIDA ON PUGUEM SOMNIAR ??

realment són hores per plantejar-s'ho. si, si, ja se que cal assegurar categoria peró toca somniar. som a només 3 puntets de poder jugar la propera edició de la copa del rei I SEGURAMENT A 3 DELS PLAY-OFF, ja que crec que l'ontinyent afluixarà aquest tram i no serà entre els 4 escollits. dada important.

CLASSIFICACIÓ DE RATXES...:

darreres 7 jornades

15: ALACANT
14: SABADELL
14: GAVÀ
14: ONTINYENT

13: EIVISSA
13: HOSPITALET
12: VILLARREAL B
10: LLEIDA
10: BENIDORM
10: BADALONA
09: GIRONA
08: ALCOIÀ
08: VILA JOIOS
08: MIAPUESTA
07: ORIOLA
06: GRAMENET

05: DENIA
04: ESPANYOL B
03: LLEVANT B
02: TERRASSA

aquesta classificació ens dona a entendre que difícilment farem menys de 6 punts. veient trajectòries, també es preveu que els playóffs costaran uns 54-55 puntets, un punt menys per copa rei. a més, el sabadell jugarà amb menys pressió, cosa que altres equips que porten tota la temporada lluitant a dant la tindran afegida.

ara, imagineu aixó que no és tan disparatat...:

girona - grama     1
sabadell - hospi    1
llevant b - gavà    2
villarreal b - alicante    X
espanyol b - denia    2
oriola - vila joiosa    X
benidorm - lleida    1
alcoià - miapuesta    1
badalona - ontinyent    1
eivissa - terrassa    X

la cosa quedaria així...:

64: girona
56: gavà
55: alicante
48: benidorm

48: ontinyent
47: eivissa
46: SABADELL
46: badalona
46: lleida
45: alcoià
44: oriola
44: villarreal b
41: terrassa
40: denia
39: vila joiosa

39: gramenet

35: miapuesta
33: hospi
32: espanyol b
21: llevant b

realment, encara veig opcions per lluitar per coses que fins fa poc eren utòpiques. i arribem amb bones condicions !!

el meu pronòstic per és el següent:

sbd - hospi     1
gavà - sbd    1- X
sbd - alicante  1 - X
denia - sbd    X - 2
sbd - vilajoiosa   1 - X
lleida - sbd     X

farem entre 7 i 14 puntets !!  (acabarem entre 50 i 57)

per tant...: SALVATS, AMB ALGUNA OPCIÓ A...

us imagineu un 'novelda' a lleida ??

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: SALVATS... s'han fet els deures !! us imagineu un 'novelda' a lleida?
« Respondre #1 el: 06 de Abril de 2008, 23:53:20 pm »
 :yes: :bandera

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #2 el: 06 de Abril de 2008, 23:55:48 pm »
encara no ens hem salvat.... com perdem contra el hospi i cia.... ja veurem ja....

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 06 de Abril de 2008, 23:59:02 pm »
Si guanyem contra L'Hospi començaré a somiar en tot aixo que dius, crec que aquest partit si el guanyem ja podrem jugar mes tranquils i tot pot passar. La salvació esta feta no fotem, una cosa es ser realista i tocar de peus a terra i l'altre creure en que ens faran budu per perdre els 6 partits que queden  :laugh:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 07 de Abril de 2008, 00:00:55 am »
Jo primer sumaria els 47 punts i després parlaria d'altres coses.

Amb 43 punts baixariem a final de lliga. Digueu-me caute, però jo de moment no em fio de res.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #5 el: 07 de Abril de 2008, 00:04:07 am »

Amb 43 punts baixariem a final de lliga. Digueu-me "precavido", però jo de moment no em fio de res.

que t'hi jugues que amb 43 no baixes directament ??  una birra ??
i amb 45 ni la promoció segurament.

tu creus que perdrem els 6 partits ?

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 07 de Abril de 2008, 00:04:24 am »

Amb 43 punts baixariem a final de lliga. Digueu-me "precavido", però jo de moment no em fio de res.

yo estoy con MUTIO, dejemonos de tonterias y ganemos esta semana al Hospi, y estaría al 99,9% de salvación, el 0,1% seria ese punto (47), los que nos darías la salvación "matemática"...

Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 07 de Abril de 2008, 00:06:25 am »

que t'hi jugues que amb 43 no baixes directament ??  una birra ??
i amb 45 ni la promoció segurament.

tu creus que perdrem els 6 partits ?

Doncs el que dius pot ser veritat, però com que no som "Rappel" i no sabem -de moment- quina serà la puntuació que dongui la salvació, millor mirem estadistiques i veurem que amb 47 punts estas salvat de tot.

La resta de moment no ens serveix de gaire perque encara no em acabat de fer els deures -que en el nostre cas serien aquests 47 punts-. Si d'aquí dues jornades tenim 47 o 49 punts, llavors jo m'apunto a somiar. De moment no.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #8 el: 07 de Abril de 2008, 00:13:32 am »
Si guanyem contra L'Hospi començaré a somiar en tot aixo que dius, crec que aquest partit si el guanyem ja podrem jugar mes tranquils i tot pot passar. La salvació esta feta no fotem, una cosa es ser realista i tocar de peus a terra i l'altre creure en que ens faran budu per perdre els 6 partits que queden  :laugh:

Yo se de alguien k hizo budu para k el Terrassa bajara este año y ya veis como van las cosas, alguien le puso 2 velas negras para k no gane ni un partido mas ya vereis, seguro k no sería uno del sabadell  :ejem :laugh:

Aun asi ya os lo dije, ya están saliendo posts triunfalistas, aunke en este caso es de ser " adivino de futuro " para k nos toke luego ver las cosas de otro modo ... a ver si va a pasar como en Terrassa y sumar 1 punto de los 18 k kedan ... ojito con pillar una racha de estas malas ... ahora no se puede fallar.

Estas serían las premisas de + REALISTAS a ASPIRAR A +:

Asi k lo 1º ser realista con la situación del equipo, nada esta hecho aun ... evitar el descenso y la promción de permanencia antes k nada.
2º asegurar la permanencia 100%
3º aspirar a la zona media trankila de la tabla ...
4º ver más fitas ... como la copa del rey
5º ver más alto ... como playoff de ascenso
y por último el ascenso la máxima utopia ...

Siendo realistas lograremos yo creo hasta la 3ª ... luego ya se verá si vamos a mas o menos pero con estar en una zona trankila despues de esta temporada durilla y de regreso a la 2ª B creo k es para estar contentos, todo lo k venga de más ya será como un regalo  :yes:

Yo soy optimista si, siempre lo he sido y nunca voy a descartar meterme en la 4ª plaza mientras las matemáticas no digan lo contrario ... el Hospi por evitar el descenso se lo ha creído y está sacando los puntos adelante ... si hacemos como ellos podemos aspirar a algo de arriba si pero siempre con humildad y cuando se sepa k estamos salvados, entonces a jugar sin presión y seguir la lucha a muerte ...
« Darrera modificació: 07 de Abril de 2008, 00:19:00 am per pajarillo »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #9 el: 07 de Abril de 2008, 00:19:34 am »
hola de nou a tots, em d'anar partit a partit a partit i no pensar que estem salvats i lluitar cada partit a mort  :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #10 el: 07 de Abril de 2008, 00:23:14 am »
Yo solo digo que si ganamos al Hospi tenemos 2 opciones, pasar de lo que queda de liga o intentar soñar en acabar lo mas alto posible, para un año que no vamos a sufrir en las ultimas jornadas ( como reza la frase de mi avatar desde agosto xD ) dejarnos intentar creer en milagros. y repito HAY QUE GANAR AL HOSPI !! sino habra que sufrir un poquitin mas y ya pasar de mirar hacia arriba.  :xin-xin

saludos Mark  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #11 el: 07 de Abril de 2008, 00:23:39 am »
home, si us poseu així, FINS EL 5è ENCARA POT BAIXA...  NO FOTEM...!

que farem 4 puntets crec que puc posar la ma al foc. es més, com he comentat només empatant amb hospi i vilajoiosa i perdent els altres 4 ho tenim fet.

crec que l'ontinyent punxarà, per tant estariem a només 3 del somni.

tantes ganes de fer-vos patir teniu ??

jo, personalment, veig moltes més possibilitats de repetir un 'novelda' a lleida que d'eludir el descens. i vosaltres ?

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #12 el: 07 de Abril de 2008, 00:29:29 am »
hola de nou a tots, em d'anar partit a partit a partit i no pensar que estem salvats i lluitar cada partit a mort  :beer2

FELICITATS!!

Salutacions ens veiem l'any que ve!!!
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #13 el: 07 de Abril de 2008, 01:16:58 am »
home, si us poseu així, FINS EL 5è ENCARA POT BAIXA...  NO FOTEM...!

que farem 4 puntets crec que puc posar la ma al foc. es més, com he comentat només empatant amb hospi i vilajoiosa i perdent els altres 4 ho tenim fet.

crec que l'ontinyent punxarà, per tant estariem a només 3 del somni.

tantes ganes de fer-vos patir teniu ??

jo, personalment, veig moltes més possibilitats de repetir un 'novelda' a lleida que d'eludir el descens. i vosaltres ?

Yo kiero padecer por el ascenso y meternos en la última jornada 4º dando toda una gran sorpresa :laugh:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #14 el: 07 de Abril de 2008, 01:27:02 am »
jo estic amb el KIta!!! val q l'ascens és una utopia, peró si la stmana q vé guanyem, ens podem donar el "gustazo" de sommiar, fins que les matemàtiques ens diguin el contrari, tenim a favor que ningú s'esperava a 6 jornades pel final está com estem, si la stmana q vé guanyem, donem-nos el "gustazo" de deixar-nos emportar per una il.lusió que tots sabem per altre banda q dificilment assolirem, peró per sommiar, no fan pagar!!!

P.D: els de Terrassa s'acabaran salvant, peró la grama baixa. KITUZ* DIXIT.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #15 el: 07 de Abril de 2008, 08:23:07 am »
Se puede soñar si ganamos primero al Hospi, luego al Gava, después al..., etc. Ganar al Hospi no será nada fácil y menos si vamos pensando que será un paseo militar. Recordemos que hace tan solo dos semanas fuimos incapaces de ganar al Levante B, un equipo ya descendido. La única consigna que se puede seguir es ir partido a partido DANDO LO MÁXIMO, esperar a ganar al Hospi y luego ver si la fortuna se alía con nosotros en partidos como el del Gavá o Alicante, hoy por hoy, superiores. Pero superior también lo era el Girona y se ganó. Lo dicho, PARTIDO A PARTIDO DANDO LO MÁXIMO.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #16 el: 07 de Abril de 2008, 08:44:27 am »
digueume axafaguitarras pero jo no las tinc totes per guanyar al hospi aquest diumenge  :no:  espero que l´equip no es cregui que ho tenim tot fet i surti a mort a per la victoria per que l´hospi es juga la vida i ells vindran a fer el seu partidet i emportar-se els 3 puntets cap a casa amb un golet i prou, estan en bona racha i una moral molt alta.
intentem acabar be el que hem començat i a partir del dilluns que be parlem de tot el que volgueu pero ara per ara hem de sortir a guanyar com si estiguessim al descens per que el nostre equip nomes fa els deures si esta a tope tot el partit.  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #17 el: 07 de Abril de 2008, 10:09:38 am »
no m'he llegit el post ... només el titol i crec q ja començem a tirar campanes al vol.
Veig q tenim gran part del camí fet però ens queda una miketa per assegurar i despres somiar.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #18 el: 07 de Abril de 2008, 11:55:12 am »

en un post

US VAIG DIR...

el sabadell acabarà anant a dalt per aquestes qüestions:

arbitratges: fins ara, ens han tret més que ens han donat
sort: de moment n'hem tinguda de menys

us vaig dir que només que aquests dos factors tendeixin a l'equilibri, sense equilibrarse al 100%, acabariem d'estirar el cap.

si que hem tingut sorteta alguna vegada, peró n'hem tinguda més de  dolenta. que hagués passat només si no ens haguessin empatat els dos partits de l'eivissa ??

i si els àrbitratges haguéssin estat 100% justets ??

o que hagués passat si els arbitratges haguéssin estat favorables ??

o imagineu-vos que ens piten be i tenim sorteta.

fins ara, ni l'un ni l'altra. són factors que condicionen i ara, per circunstàncies, poden estar més del nostre favor.

RECORDEU:

tenim punts que l'oriola, que ens dobla pressupost.

tenim similars punts que equips supersubvencionats.

no som tan dolents !!   es més, la propera temporada els fitxatges seran un 30% més barats per crisi imobiliaria. NOMÉS que mantinguem aquest equip (la base i el que ens interessa), mantinguem entrenador i fem algun fitxatge 100% contrastat...   tindrem un equip amb la il·lusió d'aquest any i molt ben reforçat.

i es que no estem tan malament...

només falta aquella miqueta de més...

crisi immobiliaria: la patiran tots, excepte aquells equips de ciutats on els pisos sempre s'acaben de vendre (ciutats per viure com sabadell). aquelles ciutats valencianes que tan ens donaven pel sac patiran molt. i es que són més necessaris i vendibles els pisos de sabadell (bd promotors) que els de denia o vila joiosa.

AMUNT !!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #19 el: 07 de Abril de 2008, 12:07:51 pm »
segueixo dient que amb 43 punts, es BAIXA practicament segur....

i aixo de que no es perden 7 partits seguits.... no cridem al mal temps, pero no seria el primer cop que ens passa....

estem tocant la costa, pero encara no hem fet peu a terra....