Autor Tema: axel torres  (Llegit 10609 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: axel torres
« Respondre #20 el: 05 de Gener de 2007, 09:34:32 am »
Tornant a l'Àxel, que veig que us agrada deixar-lo de banda en un post obert per parlar d'ell :ejem, us adjunto un enllaç on podreu trobar un 'Cara a Cara' de Víctor Colomer amb ell, que també trobareu a l'apartat d'entrevistes de la web oficial.

http://www.drac.com/cac/200406/20040630.html

Per la meva part, coneixent-lo personalment com el conec, us puc dic que ell ha vist aquest post i li va fer moltíssima il·lusió que aquí parléssim d'ell i se li reconegués la seva feina. :)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

joseph

• Visitant
« Respondre #21 el: 12 de Gener de 2007, 16:45:01 pm »
En Axel us puc assegurar que es un arlequinat de cor, tant ell com el seu pare, jo era delegat del LEPANTO  fa uns anys i ell va jugar un parell de temporades , on jugaba de porter i era un gran jugador i molt bon company, i m'agrada sentir-lo per la radio i comentarista a L'arlequinat, i desitjo que tot li vagi molt bé.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
fitxeu a axel torres
« Respondre #22 el: 17 de Gener de 2007, 17:48:35 pm »
 :anims axel torres tindria que formar part part de l'organigrama tecnic del sabadell es el millor!es sap tos els noms de futbolistes del mon i els coneix i sap com juguen fitxeu-lo
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #23 el: 18 de Gener de 2007, 21:32:09 pm »
I és molt bon noi ...
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #24 el: 19 de Gener de 2007, 17:38:44 pm »
fins fa un any mes o menys a radio marca xerraba de futbol internacional un tal victor orta,ara es secretari tecnic del real valladolid que aquest any segurament tornara a primera divisio,es podria si mes no aprofitar el coneixements per aconsellars joves talents amb futur

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #25 el: 19 de Gener de 2007, 17:56:47 pm »
Pues yo tenía entendido que Víctor Horta trabajaba para el Sevilla, haciendo una especie de "dupla" con Monchi...

Por cierto, y hablando de Axel. Yo siempre que puedo le escucho en Radio Marca, ya que es una emisora que aqui en el trabajo suelo tener puesta. Y, a parte de su programa habitual de los viernes, de futbol internacional, pues casi siempre suele estar por las mañanas y algunas tardes en las tertulias. Y en esas tertulias, pues le dejan que los oyentes le pregunten cosas por sms o email, y el otro dia curiosamente, aunque le suelen preguntar claro por futbol int. , pues un oyente le preguntó: "Axel, soy un seguidor de un equipo de 2aB, y necesitariamos que nos recomendaras un central, a quien nos aconsejas?"  Y a lo que esto, el bueno de Axel le dijo "Yo te recomendaría uno, pero es que juega en mi equipo, que es el Sabadell, de 3ª, y lógicamente no te voy a decir cual, para que no os lo lleveis"  Una simple anécdota, pero no deja de ser curioso y hay que agradecer que siempre se acuerde de nosotros en programas de tirada nacional.

Un   :ok  para ti Axel, y a ver si un dia te "manifiestas" por aquí. Que me dice un pajarito que entras a menudo a leer, y puede que te camufles en un nick para escribir. Si es así... Pues nada, que eres un crack y sigue así. Y no des pista de nuestros jugadores a los rivales, eh. jeje

;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #26 el: 19 de Gener de 2007, 19:19:13 pm »
bien amigo murciano...tienes razon estoy yo desactualizado buscando en google acabo de ver que victor orta que si era secretario tecnico del real valladolid,ficho este verano por 3 años por el sevilla

http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/sevilla/es/desarrollo/666002.html

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 20 de Gener de 2007, 12:38:49 pm »
La veritat, és que últimament escolto força Radio Marca. He de dir que cada cop m'agrada més.
També dir que mai havia escoltat el programa de l'Axel fins ahir divendres -tampoc sabia quin dia el feien- i em va agradar molt. Per exemple, una entrevista a un jugador argentí que juga a Anglaterra i crec que es deia Sergio Tejero. Era una història curiosa.
Només puc dir que m'agrada molt com ho fa,  i com diu el Murciano, .... no recomanis jugadors nostres als rivals  :tongue3:

:clap  :ok  :beer2
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #28 el: 20 de Gener de 2007, 13:30:22 pm »
Si jo a vegade tambe l'escolto i es molt bo i m'agrada molt ;D :yes:
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #29 el: 20 de Gener de 2007, 18:39:51 pm »
Jo el cònec de la meva escola i ja quan només teniem 10 anyets ja haviem fundat una penya que estava situada a general al costat de la penya sabadell.. ens deiem crit arlequinat i us aseguru que de ben petit ja es sabia tots els noms, clasificacions i estadístiques de totes les categories.
The pride of Catalunya

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #30 el: 20 de Gener de 2007, 18:49:44 pm »
Si? quin orgull  :yes:  :)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #31 el: 23 de Febrer de 2007, 18:15:56 pm »
Avui un altre toc arlequinat al seu programa de radio marca... parlant del Rimini han fet un comentari al axel dientli k vesteix arlequinat com el seu equip po en vermell i blanc :)

Desconnectat arlekinat_18

• Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
« Respondre #32 el: 25 de Febrer de 2007, 15:15:43 pm »
Aprofito que heu obert aquest debat per donar la meva opinió sobre aquests fenomen. Jo sóc un amant de ràdio marca i sempre que puc la escolto. En Axel sempre està parlant dels resultats de la lligues internacionals i contenstant missatges que li envien. Sempre que pot parla del CE Sabadell, donant bona imatge d'aquest club. Per això, li hem de donal les gràcies per portar el nom del CE Sabadell a la resta d'Espanya.
Moltes gràcies Axel i continua així.

• Entrenador
e conseguit que parlessin del sabadell a radio marca
« Respondre #33 el: 07 de de 2007, 21:54:16 pm »
fa uns moments estava escoltant radio marca, i e enviat un sms sobre un comentari de la nova creu alta, i tots els comentaristes an parlat del sabadell inclus roberto "Del rondo" a dit que cuan era petit tenia una camiseta del sabadell!! amunt sabadell! ;)

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #34 el: 07 de de 2007, 21:54:20 pm »
Axel al final farà que el Sabadell sigui més famós que el propi Madrit i el Bar$a, jeje

Ara mateix a Ràdio Marca, en meitat d'una retransmisió entre Bayern i Madrid, acaben de parlar de la Nova Creu Alta, que un dels locutors la primera samarreta de futbol que va tenir de petit era del Sabadell, que era un lloc magnífic per les festes i etc etc etc... Tot arran del SMS d'un arlequinat que ho comentava, i acabava dient AMUNT SABADELL

Ràdio Marca Arlequinada  :bandera :icon_mrgreen:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: e conseguit que parlessin del sabadell a radio marca
« Respondre #35 el: 07 de de 2007, 21:58:19 pm »
ho acabo de possar al post AXEL TORRES, jajajajaa ;)

• Entrenador
Re: e conseguit que parlessin del sabadell a radio marca
« Respondre #36 el: 07 de de 2007, 22:00:16 pm »
amb l 'axel torres i el carles escolan amic meu del cole , m'agrada escoltar aquesta emisora sempre diuen alguna cosa salutacions adry :xin-xin

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #37 el: 08 de de 2007, 02:11:14 am »
Axel es un crack, sempre que pot nombra el nostre estimat equip  :bandera :scut :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #38 el: 08 de de 2007, 20:58:54 pm »
La veritat, és que últimament escolto força Radio Marca. He de dir que cada cop m'agrada més.
També dir que mai havia escoltat el programa de l'Axel fins ahir divendres -tampoc sabia quin dia el feien- i em va agradar molt. Per exemple, una entrevista a un jugador argentí que juga a Anglaterra i crec que es deia Sergio Tejero. Era una història curiosa.
Només puc dir que m'agrada molt com ho fa,  i com diu el Murciano, .... no recomanis jugadors nostres als rivals  :tongue3:

:clap  :ok  :beer2
Aquest Tejero si no tenia mal entes el chelsea el va fitxar dels juvenils de l'Espanyol si no estic equivocat i es Catala

• Entrenador
« Respondre #39 el: 08 de de 2007, 21:14:21 pm »
exacte no vas errat noi