Autor Tema: SENSE CAP pressió en aquest tram final i una dada per l'optimisme  (Llegit 4676 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: SENSE CAP pressió en aquest tram final i una dada per l'optimisme
« Respondre #20 el: 15 de Abril de 2008, 07:58:46 am »
Siusplau, no ens marquem ara com a objectiu vital aconseguir el play-off. Ni pressió al camp ni tampoc a la grada. Fa res estavem parlant d'un possible descens a 3a. SENY!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #21 el: 15 de Abril de 2008, 12:36:44 pm »

La veritat és que el play off està complicat, que no impossible. Els jugadors un cop han obtingut el principal objectiu de la temporada, que no ens enganyem era la permanència, es troben que faltant 5 jornades l'equip està a 2 punts del play off.

Estic convençut que no hi haurà relaxació i que anirant a per totes mentre hi hagi opcions reals. Diferent seria si en aquests moments ens trobessim a 7-8 punts... però en la situació actual qui de vosaltres, si fos jugador en qualsevol equip, es relaxaria tenint l'oportunitat de lluitar per arribar a 2ª A quan fa tot just un any s'estava pensant en el play off de 3ª a 2ªB? Jo al menys ni m'ho plantejaria.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #22 el: 15 de Abril de 2008, 21:32:13 pm »

La veritat és que el play off està complicat, que no impossible. Els jugadors un cop han obtingut el principal objectiu de la temporada, que no ens enganyem era la permanència, es troben que faltant 5 jornades l'equip està a 2 punts del play off.

Estic convençut que no hi haurà relaxació i que anirant a per totes mentre hi hagi opcions reals. Diferent seria si en aquests moments ens trobessim a 7-8 punts... però en la situació actual qui de vosaltres, si fos jugador en qualsevol equip, es relaxaria tenint l'oportunitat de lluitar per arribar a 2ª A quan fa tot just un any s'estava pensant en el play off de 3ª a 2ªB? Jo al menys ni m'ho plantejaria.
Estoy totalmente de acuerdo contigo amigo Raul  :beer2

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #23 el: 16 de Abril de 2008, 16:32:39 pm »
Com bé diuen alguns, crec que ens podem deixar emportar pels somnis, el nostre objectiu ja està complert, i ara només ens queda sommiar, i veure fins on podem arribar, q no ho aconseguim? doncs a fer un millor equip per l'any que vé,  que ho fem? a sommiar fins on arribem.

A Gavà hem d'anar a gaudir, sense pressió, la pressió la tenen els Oriola,Lleida,Benidorm o Badalona...

Va q potser fem la campanada!!!

Salut gent.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #24 el: 16 de Abril de 2008, 18:44:18 pm »
Yo creo k la presión la tienen los equipos sobretodo en los partidos k juegan en su casa ahi no pueden fallar ante su afición ... y aunke hayan equipos fuertes en casa si pierden puntos ahi será clave pq a fuera la mayoría suelen bajar mucho su rendimiento.

El Sabadell no debe tener presión por ganar, el día del Levante B creo k había presión por ganar, solo por el hecho k se jugaba contra el último, por eso fallemos ahi y no se ganó en cambio últimamente a fuera nos salen mejores resultados ... y en casa no se puede fallar, si combinamos buenos resultados en casa con buenos a fuera optaremos a los playoffs, espero k la racha de empates se haya olvidado y se pase a una racha victoriosa como se lleva ahora mismo con 3 victorias seguidas.

El fútbol va por rachas ... y bueno ahora el tramo final de liga k mejor k acabar con 8 victorias seguidas ... y soñar ... y ascender , pq estamos metidos en la pomada y k nadie nos kite nuestro sueño, hemos logrado lo principal k era la permanencia, ahora con un poko de suerte nos metemos 4º y ya luego si subimos o no será otra historia, kien sabe si con este equipo de 3ª nos lleva a la 2ª A, vamos k podemos si juegan a tope y al 100%  :anims

Igualmente independientemente de como acabemos la temporada a partir de ahora, la temporada puede calificarse como notable por asegurar la salvación antes de hora (todos creíamos k padeceríamos hasta el final y nadie podría pensar k estaríamos ahora en esta zona tan trankila) y sobretodo por hacernos soñar ... por un puesto al playoff si  :beer2
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #25 el: 16 de Abril de 2008, 19:57:24 pm »
molt bé somniem, però ens ho podem permetre somniar?
tenim el CES, com a societat, tots els dutes cancelats per poder disputar, si es dona cas, la propera temporada el campionat de La Lliga BBVA?
Ès una pregunta que hauria de tenir una resposta clara. Perquè la desil.lusió llavors seria enorme, si és que hi ha uns deutes i no es poguessin aixugar. Algú te la resposta?

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #26 el: 16 de Abril de 2008, 20:40:28 pm »
molt bé somniem, però ens ho podem permetre somniar?
tenim el CES, com a societat, tots els dutes cancelats per poder disputar, si es dona cas, la propera temporada el campionat de La Lliga BBVA?
Ès una pregunta que hauria de tenir una resposta clara. Perquè la desil.lusió llavors seria enorme, si és que hi ha uns deutes i no es poguessin aixugar. Algú te la resposta?

Vic, jo vaig anar a una reunio de Penyes amb el Presi i aquest va ser un dels temes que van sortir.

Segons paraules del propi Sr. Soteras, totes les deutes o s'han pagat o s'han renegociat i que si es demanes un certificat a hisenda sortiria que estem 'al dia y cumpliendo los plazos'.

Amic... ja tens una excusa menys per no pasar-te al bandol dels 'optimistes'  :laugh:

:beer2
« Darrera modificació: 16 de Abril de 2008, 20:51:45 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

• Entrenador
« Respondre #27 el: 16 de Abril de 2008, 20:46:35 pm »
je je, que bo això del bàndol del optimistes.
mira que ho sóc, i si no fixa't amb tot els esforços que faig pel CES.
Però això és un forum i sempre exposarè una altra versiò de les coses, PERQUÈ ES PUGUI DEBATRE, no pas per crear conflictes. el que passa és que elguns s'empunteguen i creuen que el que val és el pensament únic, o sigui el seu

res que n'anirem parlant  :xin-xin

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #28 el: 16 de Abril de 2008, 21:50:54 pm »
Yo no se si jugaremos el playoff o ganaremos en la bovila pero lo bien que estoy esta semana no me lo quita nadie...........(jugando horrible gano una eurocopa Grecia)......me veo el año que viene en la Romareda je je je :visca
Millor Seguidor

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #29 el: 16 de Abril de 2008, 21:53:04 pm »
Yo no se si jugaremos el playoff o ganaremos en la bovila pero lo bien que estoy esta semana no me lo quita nadie...........(jugando horrible gano una eurocopa Grecia)......me veo el año que viene en la Romareda je je je :visca

Che che che che.... te ves el año que viene en Ipurúa! La Romareda dejala tranquila en Primera.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #30 el: 16 de Abril de 2008, 22:09:47 pm »

Che che che che.... te ves el año que viene en Ipurúa! La Romareda dejala tranquila en Primera.

La Romareda se keda en 1ª keda dicho :laugh:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #31 el: 17 de Abril de 2008, 01:21:35 am »
si guanyem a gava y alicant,estic segur que farem al play off,pero sera molt dificil,penseu que som nosaltres,y 7 equips mes lluitan per una plaça!!jo ara mateix firmo jugar la copa del rey l'any que vinent!! :beer2
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #32 el: 20 de Abril de 2008, 22:08:08 pm »
Una vegada gairebé descartada l'idea de play-off per pujar a 2a. A el que em fa una mica de por és la possible relaxació al veuren's en terra de ningú i en plena mitja taula. A 5 punts dels de dalt i a 5 punts de la promoció de permanencia.

I parlo de "por" veient que tenim partits davant dels 2 equips que ara mateix ocupen amb 41 punts la promoció de permanencia.
La veritat que no m'agradaria arribar a que passés el que fa unes temporades que quan només teniem que sumar 1 victoria per salvar-nos de tot, va ser De la Fuente qui a Mataró va fer una gran aturada per a que almenys poguéssim salvar-nos davant el Penya Sport en la promoció de permanencia.

Jo sempre he parlat dels 47 punts que donarien la salvació segura i espero que sumem una victoria davant l'Alacant per estar tranquils del tot.

Digueu-me patidor......  :xupet
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #33 el: 20 de Abril de 2008, 22:10:56 pm »
Una vegada gairebé descartada l'idea de play-off per pujar a 2a. A el que em fa una mica de por és la possible relaxació al veuren's en terra de ningú i en plena mitja taula. A 5 punts dels de dalt i a 5 punts de la promoció de permanencia.

I parlo de "por" veient que tenim partits davant dels 2 equips que ara mateix ocupen amb 41 punts la promoció de permanencia.
La veritat que no m'agradaria arribar a que passés el que fa unes temporades que quan només teniem que sumar 1 victoria per salvar-nos de tot, va ser De la Fuente qui a Mataró va fer una gran aturada per a que almenys poguéssim salvar-nos davant el Penya Sport en la promoció de permanencia.

Jo sempre he parlat dels 47 punts que donarien la salvació segura i espero que sumem una victoria davant l'Alacant per estar tranquils del tot.

Digueu-me patidor......  :xupet

Mutio, abans de nosaltres hi ha la vilajoios, la gramanet, el terrassa i el vila-real-b...
molta mala sort sería fer nosaltres la promoció...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #34 el: 20 de Abril de 2008, 22:12:41 pm »
de lo0s 4 que quedan creo que ganaremos 1 empataremos 2 i perderemos 1 :yes: :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #35 el: 20 de Abril de 2008, 22:28:56 pm »
Estadisticamente, parece que este año va a ser el año donde mas cara va a estar la permanencia y sobretodo la promocion de permanencia... Normalmente se descendia con 42-43 y se promocionaba con 44-45... Este año hará falta mas!   
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #36 el: 20 de Abril de 2008, 22:34:41 pm »
 Fa falta encara 1 punt més, per estar fóra de tot perill.

Es molt difícil promocionar amb 46 punts, però una vegada va passar. Va ser a la temporada 2003-2004.   Endevineu de quin equip es tracta?.

Jo tracta crec que en guanyarem 1 (Vilajoiosa), empatarem 2 (Alacant i Lleida) i en perdrem 1 (Dènia).
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• Entrenador
« Respondre #37 el: 20 de Abril de 2008, 22:54:58 pm »
Jo crec que diumenge perderem, no per els que s'ha vist avui ehhh. Crec que a Dènia no podem perdre de cap de les maneres, són ells que tenen la soga al coll i el Moya ho ha de saber jugar bé. Amb la Vila  s'haurien de quedar els 3 punts a la NCA  i a LLeida perquè no fotre'ls-hi el susto i a veure si són ells que han de jugar la promoció, perquè tota la temporada de gallitos i han fotut més pena!