Autor Tema: CD DENIA - CE SABADELL FC  (Llegit 21733 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: CD DENIA - CE SABADELL FC
« Respondre #160 el: 04 de Maig de 2008, 21:13:45 pm »
No m'agradaria sonar malament, però l'Ontinyent ha guanyat a l'Oriola, com jo havia predit, si haguessim guanyat ens haguessim posat vuitens en plena lluita per la Copa del Rei, i qui sap si de rebot pels play-off. De totes formes, crec que estem salvats de sobres i que encara podrem riure a finals de temporada a costa dels veïns... Què hem de fer la setmana que ve? Recordo un partit contra el Novelda a finals de temporada on al minut 20 perdiem 0-3 ja i l'afició nostra cantant d'alegria...  :ejem

yo estaba en ese partido y no me alegre ni mucho menosy como yo habia varias personas que no lo hicieron el domingo si supieramos antes de el partido que el terrassa a perdio aun pero si sion horarios unificados hay ke salir a ganar y ya esta  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #161 el: 04 de Maig de 2008, 22:05:34 pm »
Crec que el que hem de fer és oblidar aquest partit de forma inmediata ja que no ens portaria a res.

Mala imatge i molt mal joc, però és el que hi ha.

Molts haguéssim firmat arribar com estem ara fa 2 mesos. Jo el 1r.

Per tan estiguem "contents" per dependre de nosaltres mateixos en els 2 últims partits.

Quan s'hagi acabat la temporada ja es parlarà del que s'hagi de parlar, però ara intentem fer els deures ja definitius la setmana vinent.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #162 el: 04 de Maig de 2008, 22:10:11 pm »
En serio, jo flipo amb alguns comentaris. Despres volem que els jugadors siguin profesionals, i ara estem suplicant que el vilajoyosa ens goleji per poder enfonsar els veins. Realment es increible.

No se a molts de vosaltres, pero a mi no m' agrada perdre ni al parxis. I si això pasa m' emprenyo. Tinc clarisim que vui que els jugadors surtin a mort y GUANYIN al vilajoyosa perque es EL MEU EQUIP y perque tinc dignitiat y estimo el futbol. Jo en  la meva vida me deixat guanyar un partit, ni tan sols jugant amb amics.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #163 el: 04 de Maig de 2008, 22:19:05 pm »
En serio, jo flipo amb alguns comentaris. Despres volem que els jugadors siguin profesionals, i ara estem suplicant que el vilajoyosa ens goleji per poder enfonsar els veins. Realment es increible.

No se a molts de vosaltres, pero a mi no m' agrada perdre ni al parxis. I si això pasa m' emprenyo. Tinc clarisim que vui que els jugadors surtin a mort y GUANYIN al vilajoyosa perque es EL MEU EQUIP y perque tinc dignitiat y estimo el futbol. Jo en  la meva vida me deixat guanyar un partit, ni tan sols jugant amb amics.

Has de pensar, en totes les ocasions que ens han cantat a tercera, has de pensar de com es caxondejaven de nosaltres quan vem baixar, has de pensar en la pancarta que ens van deixar quan varem fer la marxa arlequinada etc etc etc quan tot aixo bulli al teu cap voldras perdre diumenge  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #164 el: 04 de Maig de 2008, 22:23:27 pm »
Intentaré ser clar i gràfic.

Jo no vull perdre MAI... jo surto a GUANYAR sempre. Pero estarem d'acord que si sortim a guanyar diumenge que ve i perdem... no serà una derrota tan amarga...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #165 el: 04 de Maig de 2008, 22:24:00 pm »

Has de pensar, en totes les ocasions que ens han cantat a tercera, has de pensar de com es caxondejaven de nosaltres quan vem baixar, has de pensar en la pancarta que ens van deixar quan varem fer la marxa arlequinada etc etc etc quan tot aixo bulli al teu cap voldras perdre diumenge  ;D

y si le sumas a todo esto, esta temporada que nos decian que volveriamos a 3a...pues...igual te sale un JODEROS! Y A 3a!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3615
  • You will never walk alone
« Respondre #166 el: 04 de Maig de 2008, 22:54:48 pm »
partit per oblidar
ara aconseguir 3 pts i acabar la lliga amb el cap ben alt.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #167 el: 04 de Maig de 2008, 23:20:18 pm »
Que partido más desastroso madre mia...creo que no hemos chutado ninguna vez a porteria. Pero bueno que le vamos a hacer...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #168 el: 05 de Maig de 2008, 00:46:55 am »
no vull allargar-me massa parlant d'aquest partit ja q s'entén q ja tenim els deures fets fa 3 jornades i el resultat indirectament perjudica els interessos dels nostres veins pero que em sembla lamentable el partit q hem fet avui.
Vale q ja haguem salvat la temporada pero q està passant el q em temia i no volia q passés, i és q un cop aconseguit l'objectiu d la permanencia, ara juguem per a jugar i sense cap tipus d'orgull propi.
Una mica d'ambició perfavor!! no demanava una 5ª ni 6ª posició, no demanava guanyar al Alacant, simplement demanava una mica de dignitat i acabar la temporada en una  possició de mitja taula, ja q teníem opció d'aconseguir-ho.
Sóm dotzens i aquest pas acabarem la lliga 14sens o 15sens, massa justet la veritat.

Molt malament la veritat, així mai aconseguirem res.
Q hauria passat si aconseguim la permanencia a la jornada 28? q hauríem empatat o perdut els 10 últims partits? Tot el privilegi aconseguit amb les victories a Girona i Sta Coloma s'han anat a norris, sóm equip justet d 2ª B....  :ko
Ara a  empatar o perdre aquests dos partits......
Espero q si perdem sigui contra la Vilajoyosa i llavors a Lleida almenys empatem...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #169 el: 05 de Maig de 2008, 08:36:55 am »
bueno molts comentaris els veig massa en contra dels jugadors i la veritat aixo passa per fer-se massa il.lusions ... fa uns partits la gent es va il.lusionar molt per que veia una posiblitat (sempre a sigut minima) de play off i de cop en 3 partits s´han baixat dels nuvols de cop, aquest equip es el que es, senyors.
portem tota la temporada igual, si el equip no surt al 100% (cosa mitg normal per tenir casi la permanencia asegurada) i li sumem que de tant en tant ens surt aquest tipus de partit dons.... esta tot dit, encara aixi al equip la majoria de jugadors (per no dir tots) no els hi agrada aquesta imatge que van donar ahir, estic segur que intentaran donar-nos una gran alegria el proxim diumenge guanyant i oferint la victoria al soci i simpatitzant.  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #170 el: 05 de Maig de 2008, 10:34:40 am »
Crec que ahir no van sortir a jugar a la primera part, fins i tot canviant el sistema a la segona part.
Jo crec que no s'havien que els estavem mirant a través del canal valencìa (per internet en el meu cas)
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #171 el: 05 de Maig de 2008, 10:54:21 am »
Crec que ahir no van sortir a jugar a la primera part, fins i tot canviant el sistema a la segona part.
Jo crec que no s'havien que els estavem mirant a través del canal valencìa (per internet en el meu cas)

jo tb els estava veient x internet... com juguem aixi els 2 partits ke keden... farem promocio

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #172 el: 05 de Maig de 2008, 11:58:29 am »
Hay que pasar hoja cuanto antes, pero me gustaría hacer un pequeño análisis de este encuentro y de cara a la próxima temporada que sin duda la jugaremos en 2ªB. Se ha notado muxo la falta de Jose Mari en el centro, pero también era un partido para Antúnez que aunque no sea muy rápido ni saque jugado el balón por arriba es infranqueable y si se tiene que partir la cara con paios de más de 1,90 se la parte. Y es que este campo era para eso, juego directo y a luchar.
Otra clave la ha dado Moya, no se ha presionado arriba y eso les permitía poner el balón rapidamente en campo arlekinado.
Y por último comentar que los cambios ultimamente no están siendo revulsivos, Morales no acaba de coger la forma y Carrillo...

Venga, a ganar este domingo y a empezar a pensar en la próxima temporada.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #173 el: 05 de Maig de 2008, 13:30:27 pm »
Te recuerdo que Antunez esta lesionado y se perdera lo que resta de temporada compañero  :xin-xin

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=14110.0
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #174 el: 05 de Maig de 2008, 16:50:25 pm »
Hay que pasar hoja cuanto antes, pero me gustaría hacer un pequeño análisis de este encuentro y de cara a la próxima temporada que sin duda la jugaremos en 2ªB. Se ha notado muxo la falta de Jose Mari en el centro, pero también era un partido para Antúnez que aunque no sea muy rápido ni saque jugado el balón por arriba es infranqueable y si se tiene que partir la cara con paios de más de 1,90 se la parte. Y es que este campo era para eso, juego directo y a luchar.
Otra clave la ha dado Moya, no se ha presionado arriba y eso les permitía poner el balón rapidamente en campo arlekinado.
Y por último comentar que los cambios ultimamente no están siendo revulsivos, Morales no acaba de coger la forma y Carrillo...

Venga, a ganar este domingo y a empezar a pensar en la próxima temporada.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #175 el: 05 de Maig de 2008, 23:14:58 pm »
Partido de pena pena....
Para jugar así que se queden en casa y al menos no gastamos presupuesto en el autocar y no hacemos el ridículo para que se rían de nosotros.
Yo si fuera jugador estaría avergonzado.
Pero claro, para eso hay que tener vergüenza.
Para mí los únicos que se salvan (Jose Mari y De Navas)
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....