Autor Tema: no tenemos educacion?????  (Llegit 3552 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
no tenemos educacion?????
« el: 13 de Abril de 2008, 20:22:45 pm »
Esta tarde ademas de pasarmelo muy bien con la victoria de mi equipo me he acordado de los amigos colomenses que nos criticaban y decian que no teniamos educacion por cantar eso de !!!!A TERCERA A TERCERA!!!! en su campo y que si tal y que si pascual....
yo les diria que el partido de la semana pasada gritamos esas frases por que lo teniamos marcado a fuego en el corazon por culpa de ellos, la aficion del sabadell es tan lista y educada que hoy a jugado contra un equipo en descenso directo, se les ha marcado 3 goles y se les ha dominado todo el partido y no se ha excuchado ni una sola vez esa frase maldita ¿POR QUE? pues por que nosotros sabemos a quien gritarle eso... y hay equipos que se merecen esos gritos y peores, asi que  colomenses pensad bien las consecuencias de vuestros actos la proxima vez que hagais canticos de esos  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re: no tenemos educacion?????
« Respondre #1 el: 13 de Abril de 2008, 20:25:32 pm »
Estoy contigo, si no nos gusta que nos lo hagan, para que **** lo hacemos nosotros?
« Darrera modificació: 13 de Abril de 2008, 20:37:12 pm per WebTeam SBD »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 13 de Abril de 2008, 20:26:57 pm »

Ha sido la 3ª cosa que más me ha gustado de este partido, después del resultado y el juego desarrollado.  Si en un campo se nos trata bien es en la Feixa Llarga.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

friend

• Visitant
« Respondre #3 el: 13 de Abril de 2008, 20:36:04 pm »
q se lo pregunten algun aficionado q se as puesto detras de la porteria de eduardo en la primera parte si an cantao el a tercera a tercera i asta insultos... creo q a sio una situacion lamentable. los aficionados del hospi no se merecian eso, porq ellos solo acian q animar.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #4 el: 13 de Abril de 2008, 20:49:37 pm »
q se lo pregunten algun aficionado q se as puesto detras de la porteria de eduardo en la primera parte si an cantao el a tercera a tercera i asta insultos... creo q a sio una situacion lamentable. los aficionados del hospi no se merecian eso, porq ellos solo acian q animar.

Exacto, el grupo de "aficionado" de la porterio del marcador han estado toda la primera parte inultado al Hospitalet...  :-\
Pero bueno... como en todo, siempre hay minorias k dan la nota...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #5 el: 13 de Abril de 2008, 20:56:08 pm »
Es cert que uns quants aficionats han cantat a tercera, a tercera, han estat molt pocs, però no feia falta cantar això al Hospi, si hagués estat la Gramanet, el Figueres o l'Espanyol B jo hagués estat el primer.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 13 de Abril de 2008, 21:10:16 pm »
Uns quants no, després del primer o segon gol (ara no ho recordo bé) s'ha sentit un gran numero d'aficionats que ho cridava i m'ha fet molta pena... no podem anar creant akests mals rollos amb els ekips catalans si no volem que cada vegada q anem al seu camp ens posin 20 euros d'entrada... ens ho hem de fer mirar una mica eh...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #7 el: 13 de Abril de 2008, 21:24:45 pm »
Desde el lateral jo no he sentit cap crit en contra de l'Hospi.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #8 el: 13 de Abril de 2008, 21:30:31 pm »
Si que se'n sentien si, però em ratifico en que depen de quin equip fos jo m'hi deixeria la gola.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #9 el: 13 de Abril de 2008, 21:34:29 pm »
Yo estaba al lado de los aficionados del Hospi, y si que he sentido varios inusltos...
Es mas, a la media parte 4 aficionados del Hospi han ido detras de la poreria del marcador, pero han venido los de seguridad al momento...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #10 el: 13 de Abril de 2008, 21:38:35 pm »
el hospi es un equipo que me cae bien, de los pocos que se salvan en catalunya, OJALÁ SE SALVEN!!!  Mucha suerte y a ver si para comenzar le ganais este finde a la Grama!!!       :anims
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #11 el: 14 de Abril de 2008, 10:03:07 am »
Visi;
Vagi per endavant que jo ahir no vaig cridar en contra de l'Hospi, però no per res especial, més igual si baixen o no, potser m'agradaria que es quedessin pel tema que jo nomès vaig als partits de Catalunya i a més aquest és un desplaçament a prop...dit això... el que no trobu bé és que diguis que si fos un altre equip et deixeries la gola, perquè potser aquest equip un altre aficionat del Sabadell si que li sabria greu que baixes i per tan ell pensaria que no feia falta que et deixessis la gola. Per tan, com que nosaltres som del Sabadell i anem al camp a veure el Sabadell, doncs animem al Sabadell, encara que per dintre, jo personalment, estigui content de veure el Terrassa a 5 punts i de que el Recre li marqui un gol al Bar$a sense que la pilota entres...Això si, visca la llibertat d'expressió però desprès cadascú que agafi la seva responabilitat, que la vida és molt llarga i el món dona moltes voltes

Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 14 de Abril de 2008, 10:59:18 am »
Ha sigut un grup reduit del gol que ha increpat als aficionats de l'hospi i en un moment del partit han cridat a tercera... En aquest moment s'han afegit alguns aficionats, però ni molt menys una majoria. Una llastima perque els de l'hospi ahir es mereixien un 10  :clap
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #13 el: 14 de Abril de 2008, 13:30:21 pm »
sincerament, i com deien els romans, espero aixó per l'HOSPI:

:ko

el dit 'a baix' volia dir que el gladiador mereixia quedar-se a la terra i l'hospi ha de quedar-se a 2aB. ja hi han altres equips que es mereixen el descens, sobretot el Miapuesta per la b****a del sr. flix o el gramenet i espanyol b, pel que tots sabem.
« Darrera modificació: 14 de Abril de 2008, 19:18:43 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #14 el: 14 de Abril de 2008, 16:36:46 pm »
Jo des de general no vaig sentir en cap moment crits de 'a tercera, a tercera'  :no:

Ara be... si realment s'ha cridat aixo durant el partit, doncs tampoc em fotare a plorar la veritat... Ja fa temps que penso que no debem res a ningu i que ningu ens va ajudar en moments de necessitat i que si que, en canvi, molts se'n van alegrar quan vem baixar...

Aixi doncs, si han de baixar que baixin (i tan se'm en fot si son o no catalans!)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #15 el: 14 de Abril de 2008, 16:39:12 pm »
vaig trobar de molt mal gust el grupet de 5 impresentables de darrera la porteria del Gol Nord ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat shantuan

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #16 el: 14 de Abril de 2008, 20:00:20 pm »
Bé, no sabria per on començar, ja que han sortit diveros punts en aquet post.

Sobre el partit, claríssima victòria, molt il.lustrativa de la situació classificatòria d'ambdos equips. Si assoliu el play-off, tant de bo el gaudiu.

Sobre el càntics "A Tercera, a Tercera". Sí que han existit, sobretot per part del grupet sota el marcador (els HV no, els altres). Però vaja, no els hi fet cap cas, ja que em fa més mal la pròpia derrota o el descens, que 2 sabadellencs (en aquest cas) em diguin res.

Sobre el comportament de la nostra afició. Jo crec que ha estat molt correcte. Hem estat animant tot el partit, fins i tot passant'ho molt bé. Sí que es cert que un dels nostres ha caigut en la provocació i pot ser és el que més s'ha alterat. Això sí, quatre han anat a la mitja part a la zona d'aquells, però sempre per intervenir positivament en qualsevol alderull que provoquèssin els alterarts d'ambdues bandes.

Crec que queda tot dit. Que cadascun dels equips rebi a la jornada 38 el que es mereix. Salut!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 14 de Abril de 2008, 20:08:31 pm »
Que cadascun dels equips rebi a la jornada 38 el que es mereix. Salut!

Espero que els dos equips acabem molt més a dalt del que ara estem. Un 10 als de la vostra afició, que perdent 3-0, van seguir cantant i animant.

La veritat, és que fins el 1-0, tant els HH.VV. com vosaltres, ens heu regalat els ulls i oïdes de com s'anima en un camp de futbol.  :clap
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #18 el: 14 de Abril de 2008, 22:03:02 pm »
Sempre hi han grupets de 5-10 persones que surten de la norma. Però el que volia dir el Panso es que a Santa coloma el crit era general, en canvi a la NCA contra l´hospi eren 5 persones. I això es perque qui comença la guerra te que saber encaixar el cop quan li tornen. Els de Santa Coloma es pensen que ells tenen dret a cridar a tercera, però quan ells es veuen amb el aigua al coll no els hi senta be. Doncs que s´apanyin.
« Darrera modificació: 14 de Abril de 2008, 22:17:37 pm per xavier »
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #19 el: 14 de Abril de 2008, 22:04:26 pm »
Això de 5 res eh? Al gol nord es van sentir i força...