Autor Tema: no tenemos educacion?????  (Llegit 3548 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
Re: no tenemos educacion?????
« Respondre #20 el: 14 de Abril de 2008, 22:18:31 pm »
Doncs si van ser molts no ho trobo be. Ara, a Santaco si que ho trobo be eh?
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #21 el: 18 de Abril de 2008, 10:22:41 am »
Visi;
Vagi per endavant que jo ahir no vaig cridar en contra de l'Hospi, però no per res especial, més igual si baixen o no, potser m'agradaria que es quedessin pel tema que jo nomès vaig als partits de Catalunya i a més aquest és un desplaçament a prop...dit això... el que no trobu bé és que diguis que si fos un altre equip et deixeries la gola, perquè potser aquest equip un altre aficionat del Sabadell si que li sabria greu que baixes i per tan ell pensaria que no feia falta que et deixessis la gola. Per tan, com que nosaltres som del Sabadell i anem al camp a veure el Sabadell, doncs animem al Sabadell, encara que per dintre, jo personalment, estigui content de veure el Terrassa a 5 punts i de que el Recre li marqui un gol al Bar$a sense que la pilota entres...Això si, visca la llibertat d'expressió però desprès cadascú que agafi la seva responabilitat, que la vida és molt llarga i el món dona moltes voltes

Per això mateix, perquè el món dona voltes, ens hem hagut de refotre amb equips com el Figueres, la Grama, l'Espanyol B, de totes maneres,  encara no ha arribat la primera vegada que jo li canti res a cap equip, però n'estic fart, i amb aquests equips no me'n estaré en el futur, i mira que en el tema dels càntics, no he inclòs el Terrassa en aquests tres equips tot i que li tinc el mateix "carinyo" que tu li puguis tenir.   :beer2
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #22 el: 18 de Abril de 2008, 11:35:53 am »
Visi, és que dins la meva irracionalitat arlequinada sempre tinc un **** egara a punt per cridar!!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #23 el: 18 de Abril de 2008, 14:06:21 pm »
Visi, és que dins la meva irracionalitat arlequinada sempre tinc un **** egara a punt per cridar!!

Tot bon arlequinat algun cop diu **** egara en la seua vida.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #24 el: 18 de Abril de 2008, 16:38:57 pm »
Jo ho trobo de ser un impresentable cantar a tercera a tercera, si guanya el teu equip fenomenal, si perd mala sort, pero contra el rival res a dir, en la gran majoria de casos clar. Recordo que pel que esta passant l'Hospi fa molt poquet que ho varem passar nosaltres. Tan de bo es salvin!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #25 el: 19 de Abril de 2008, 20:10:23 pm »
A Gramanet sí que calia tornar-lis el càntic perquè sàpiguen que tenim memória futbolística.
Birri, el teu comentari dels 20 euros no té cap sentit perquè els de Gramanet van posar els preus molt abans de dedicar-lis el "A TERCERA, A TERCERA", com és lògic.
Honor al Sabadell