Bon dia Sr Andreu:
Per fi comença aquesta temporada i que tantes il.lusions ens esta despertant, a part de felicitar-vos pel treball realitzat aquest estiu mentres molts estavem a la platja us vull donar les gracies per la segmentació de preus que heu fet aquest any, no és que ho trobes molt car altres anys, però ara ho trobu més just.
Soc membre de la penya 4 gats i desde la directiva de l'Arroyos ja reclamavem un preu més "arreglat" pels joves, jo sempre em fare soci, al preu que sigui, i viatjare amb l'equip sempre que pugui però sabem que altre gent no, per exemlpe els meus dos cosins petits, que per 30 euros podran venir tot l'any.
Tot i aixi el preu de l'entrada el seguixo troban car, ja que per 10 euros al partit es molt dificil motivar a la gent, l'Albert Tomas em va dir que els cubatas valen aixo i no et duren mitja hora, és veritat, però molta gent jove no ho creu aixi. Hi ha gent de 18 a 25 anys que nomès vindria 7 o 8 vegades a l'estadi, però que a 10 euros no vindra, jo faria també una segmentacio de preus pels preus de les entrades.
Moltes vegades s'ha dit que si l'entrada és barata la gent no es fa soci, jo crec que els fidels del sabadell, uns 1600 sempre estarem allà i que perquè la gent vingui de quan en quan a la segona B s'ha la d'estimular una mica més amb el preu.
Per acabar esperem que aquest any no acabem posant l'entrada a un euro, perquè desprès si que seria una politica completem erronea.
Moltes gracies i fins al diumenge!