jo fa 15 dies ho pregonava, peró molts deien encara que si el descens...
aquest any no hem tingut sort (ex. eivissa, etc...) en uns partits i, a més, els arbitratges ens han tret uns 4 puntets. comentava que tard o d'hora aquesta situació havia de canviar i que quan ho fes, hi hauria un salt qualitatiu a la classificació.
ALTRES TEMPORADES era ben diferent, normalment en possicions de descens o a 1-2 punts de l'abisme. amb partits que haviem guanyat de potra, amb d'altres que veiem impossible marcar per simplement empatar, amb molts partits perduts... era diferent !
c-o.n-y !! peró si només hem perdut set partits.
crec que serà un final de lliga com aquell que vam remontar tot un hércules a casa 3-1 (aquest any serà l'alacant), on vam patir al camp del valència b 3-3 (aquest any serà dènia) i on el burgos ens va fer baixr de la parra. peró algo em diu que aquest any serà diferent i a la darrera jornada omplirem el camp d'esports amb... els mateixos que vam anar a novelda ara fa uns anyets !!
recordeu novelda ??
quans hi van anar ? 2000?? 3000??
donc sapigueu que lleida és 400 kms. més aprop.
el VIC em diu que no enganyi a la gent, que és complicat. donc ho és i molt. peró igual que ho feiem amb el descens, ara igual. mentre hi hagi opcions, a lluitar !! i avui és possible.
per cert, espero que el sabadell NO FACI JORNADA ECONÒMICA. I ES QUE ENS FARAN FALTA ELS CALERS per anar a gavà, a dènia, a lleida i qui sap a on més.
força sabadell !!