Autor Tema: NAZIS NO  (Llegit 5267 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
NAZIS NO
« el: 26 de Agost de 2005, 17:44:23 pm »
Estic bastant preocupat perque darrerament els aficionats que anem a la Nova Creu Alta veiem més joves d'estètica nazi que mai. No se que osplins passa pero en comtes de haver-hi menys cada cop hi ha més. No se el que penseu però si deixem que aquesta gent llueixi els simbols que porten en la samarretes anem per mal camí. No vull formar part d'un club on tenen cabuda els nazis.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: NAZIS NO
« Respondre #1 el: 26 de Agost de 2005, 17:58:21 pm »
Els problemes estan clars:

1-Culpa de la polícia, que ja sap que en esectacles d'aquest tipus ha d'impedir aquestes simbologies.

2-Culpa de la directiva, ja que a la seguretat privada els ha de recordar que cal fer en aquests casos.

3-Culpa de TOTA la resta de socis, per no fer-los el buit i xiular-los (per exemple l'any passat contra el Girona).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #2 el: 26 de Agost de 2005, 19:41:34 pm »
Componen la part desagradable entre l'afició arlequinada, però quin remei hi ha sino soportar-los...

Apart de la simbologia nazi, també son una mica molestos per exemple alguna bandera espanyola (de les antigues) amb el toro d'Osborne, que no representa per a res al Sabadell i mai se'n habia vist cap al Sabadell entre aficionats arlequinats, però això últim encara es pot tolerar encara que costa de digerir, però dels simbols nazis, és intolerable. Si sabessin el ridícul que fan...
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #3 el: 26 de Agost de 2005, 20:26:26 pm »
Sobre aquest tema em de ser ben clars TOLERANCIA 0!!!!! Primer la seguretat privada del club haurien de ser els primers en barrarlis el pas a l'entrada ja que esta totalment prohibit exibir aquest tipus de sibologia,pero si pel que fos alguns entresin els que haurien de ferl-los fora del camp hauria de ser la policia que per alguna cosa hi son. Respecte a lo de les banderes per a mi no te cap sentit lluir al camp de futbol cap mes bandera que no segui la notra :bandera. Y estic d'acord amb el birrero.....tots els demes socis els hi hauriem de fer el buit, que sapiguen que estan sols i que no els volem al camp si no es per animar al  :scut i res mes. En aixo em de reconeixer que el senyor Laporta es tot un exemple i la directiva hauria de fer alguna cosa perque no volem que es relacioni al  :scut amb aques tipus de gentussa.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 26 de Agost de 2005, 22:57:28 pm »
Home, no sé però abans jo crec q se'n veien més. Diumenge ja ho veurem però no crec jo q sigui bó estar ja parlant ja d'això si encara no s'ha vist com està el tema akest any...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 26 de Agost de 2005, 22:58:13 pm »
Ahir havia uns quants  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #6 el: 27 de Agost de 2005, 17:00:32 pm »
Doncs no voldria espantau-os pas po akesta temporada Arlekin Korps seràn més independents ke mai d Hooligans Vallés , es a dir , ke tindran més llibertat. Pel ke es veu , estrenaran pancarta , i dubto ke us agradi gaire ....

Igualment , trobo fora d llok comentar akest tema abans d'hora. El ke heu d fer es preocupau-vos d'animar a l'ekip  , i ke la Creu Alta no sigui un cementiri , ke despres d molts "boques" per aki , a la hora d la veritat , animen els d sempre...

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #7 el: 27 de Agost de 2005, 17:06:39 pm »
Els arlekinats corps k son mes radicals k els holligans valles?? no els van fer fora de l'estadi?? algu m'ho pot explikar esk no men recordo :(
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #8 el: 29 de Agost de 2005, 18:43:40 pm »
No es questio d més radicalitat o no  , sinó de politika , kom sempre...Els Hools teniem unes normes ke sempre es respectaven sense problema sobre lo d no exhibir politika al camp per respecte a les diferents ideologies politikes dels membres del grup i pk tothom tingués cabuda.I els Korps son uns 10 skins ke fa uns dos anys ke venen  , i sovint  , no respecten akestes normes exhibint determinades banderes.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #9 el: 29 de Agost de 2005, 18:59:34 pm »
la política es carregrà el futbol, el nostre camp es convertirà en un zoologic amb tant de toro i tant de b***o i els que pagarem el plats bruts serem els aficionats q només volem veure futbol!

per un camp sense política.  :ko  :ko  :ko  :ko  :ko

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 29 de Agost de 2005, 19:09:23 pm »
els hooligans valles son dels k estan tot el partit cridan i animan kom a de ser, els korp nose jo si animen o no pk kom es barrejen la directiva els podria donar 1 ultimatun a tots 2 grups tipu: si veniu veniu a nimar i a passaro be no a enseñar banderes i ideologies ni res d aixo, en fi no venir a donar la nota i ser uns veritables supporters animar a lekip ser els mes radicals (k ia o son) pero respectan a la gent i a les seves ideologies, aixo tmb auria d anar per els red skins d aket kap de setmana...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat xavisil

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #11 el: 29 de Agost de 2005, 20:16:44 pm »
Com la directiva del Sabadell no posi remei a la proliferació de banderes espanyoles(amb el torete) a la Nova Creu Alta, un servidor i la immensa majoria dels amics que tinc, socis també del C.E SABADELL  l´any vinent no tornarem a fer-nos socis. Jo vinc al camp de futbol perquè m ´agrada el futbol, sento els colors del  :scut i perquè és l´equip de la meva ciutat, no per veure com 20 energumens atemoritzen tot l´estadi i criden consignes a favor de ¨Hitler" i només es preocupen de buscar breda. Espero i desitjo que la directiva posi remei a l´assumpte.
Visca el  :bandera!!!

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
« Respondre #12 el: 29 de Agost de 2005, 20:22:03 pm »
Esk els holligans en teoria es una penya mes del sabadell potser mes fullonera pero aixo es iwal mentre no facin mal... i unaltte cosa esk vinguin els cops a ensenyar la bandera espanyola no en tenen prou amb la k hi ha a sobre el marcador?intolerable
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 29 de Agost de 2005, 20:48:45 pm »
Home jo crec que si no es portés cap bandera "política" a l'estadi no hi hauria problemes. Ara, si la gent en porta el que si que no val és dir: akesta si q pot entrar i akesta no, ja sigui espanyola amb torete o sense torete o la catalana estelada o sense estelar. Si són legals que puguin entrar totes, i si no ho son (com pot ser alguna amb la creu gamada) doncs que no entrin. A mi em podria arribar a provocar el mateix una bandera espanyola com una catalana, només s'ha de veure com es comporten els individus q la porten i les coses q diuen. I la culpa no és de les banderes, kina fixació amb les banderes. Les banderes no et peguen, no et donen una pallissa, no t'escupeixen ni t'insulten, la culpa és dels individus que no deixen que t'expressis lliurement. Portin o no portin akestes banderes un està atemorit i sap que algun dia et pot caure una bona. Sabeu què és lo bó de que portin les banderes? Que almenys sabem on localitzar-los i podem diferenciar-los.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 29 de Agost de 2005, 20:53:47 pm »
La bandera espanyola amb el brau és IL-LEGAL.

Per ser legal ha de ser una bandera amb la primera franja vermella, dues franges grogues del mateix tamany que la vermella i una altre franja vermella a baix, completat amb l'escut constitucional al centre.

El demés, és il-legal.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 29 de Agost de 2005, 21:05:36 pm »
La del brau si q es il·legal, al iwal q una de catalana que hi havia al camp l'altre dia ;) Però no era akí on em centrava jo birrero, si només t'has centrat en això de tot el que jo he dit es q no has entès res ;) Però trankil, iwalment et compraré loteria de secció birra  :laugh:

ferni20

• Visitant
« Respondre #16 el: 29 de Agost de 2005, 21:06:38 pm »
k vols que sigui ilegal la bandera amb el brau al mig home, si les regalen a la fira d 4 en 4 en el tir dels palillos o a la tombola.
A mi sincerament m'és igual el tipus de banderes que duguin total tambe hi ha algun cop banderes "il·legals" davant d tribuna i ningú diu res. La única cosa que demano es que independentment de la seva ideologia animin al Sabadell i no es fiquin amb cap aficionat del nostre ni d'altres equips ni tirin escupinades amb crits de "terrorista de m.." com ahir al pobre massatgista d'Osasuna B. imatges totalment lamentables i injustificables. El que han de fer és comportar-se com a persones civilitzades i llavors no em de fer  cas de les banderes que duguin.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 29 de Agost de 2005, 21:07:58 pm »
No, si jo t'entenc, però he volgut fer una puntualització.

I tranquil, que la loteria te la guardo, que tocarà... ja sabeu, el 60212

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #18 el: 29 de Agost de 2005, 21:09:17 pm »
Jajaj, molt bé birrero, en vull un parell eh? I ferni20, jo crec tb q es ilegal. Allà a montmeló a un amic li van venir els mossos desquadra i li van pendre les dades per portar akesta bandera ;)

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
« Respondre #19 el: 29 de Agost de 2005, 21:15:50 pm »
osti birrero ara k jo volia el 60213 ara si k mas fotut... :tongue3: :laugh: ;D

:beer :beer :beer pel birri!!! (ai k despistat encara te l'ai de pagar... :Paletas:)