Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Veo goleada de escandalo 7-1
7/1? niño peazo flotada te has pegado amigo
Cita de: gata de arlekinat en 15 de Abril de 2008, 19:28:57 pm 7/1? niño peazo flotada te has pegado amigoLe tengo tanto asco que incluso me quedo corto
Cita de: birrero en 14 de Abril de 2008, 19:54:05 pmUns que estan empanats i altres que s'han oblidat de jugar al futbol.Qui es qui? perque les 2 explicacions valen pels 2 equips
Uns que estan empanats i altres que s'han oblidat de jugar al futbol.
Cita de: niño en 15 de Abril de 2008, 19:33:46 pmCita de: gata de arlekinat en 15 de Abril de 2008, 19:28:57 pm 7/1? niño peazo flotada te has pegado amigoLe tengo tanto asco que incluso me quedo cortoya te vale asco? en fin.....
Cita de: PIPO en 15 de Abril de 2008, 01:09:43 amCita de: birrero en 14 de Abril de 2008, 19:54:05 pmUns que estan empanats i altres que s'han oblidat de jugar al futbol.Qui es qui? perque les 2 explicacions valen pels 2 equips No, si jo generalitzo. La veritat, em cauen tant malament els dos equips, que m'agradaria que hi hagués una inundació, es suspengués el partit i es quedessin aïllats tots els jugadors i espectadors en el camp un parell de dies, a veure si es deixen de culerismes i plumerismes.
0-0 sera un partit aburrit
0-0 clar.
Imagineu que atractiu que era el partit, que aquesta tarda m'han ofert 2 carnets per anar a veure el derbi de la capital en tribuna, al final no hi he anat.Millor veure al Almería guanyar 1-4 per la tele, menjant unes crispetes.
Ha estado bueno el Almería con ocasiones y goles y penales fallados y el Barça espectá**** de 0-0 asi se creen k ganarán al Manchester United y los eliminarán
1/2 a 1/2 el primero a por las ligas, me refiero a las de los zapatos son las únicas que pueden conseguir, los otros pues también nada de nada.