Autor Tema: a por ellos!!!  (Llegit 1091 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
a por ellos!!!
« el: 27 de Agost de 2005, 20:58:13 pm »
prou de discutir i de criticar! jo i penso k tots tenim ganes de veure un partit de futbol d lliga ia! k an sigut 2 mesos sense kasi res...jo dik k dema tots a lestadi animar kom mai i komenza la lliga alkostat de lekip tal i kom ens an demanat i no na kritikan si encara no a komenzat!
jo akavo darrivar de les vacances i porto un monu de futbol k flipes! porto semanes esperan el partit de dema i si el club ens a dit am lekip nosaltres em de ser am lekip no kontra lekip! o ara o mai desde el principi am lekip k segurament dunaran la kara kullons!
centre d'esports sabadell o mort! :scut :bandera :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: a por ellos!!!
« Respondre #1 el: 28 de Agost de 2005, 01:31:55 am »
Demà tots junts a animar al nostre  :scut.

Jugadors, entrenador, ajudants, massatgista... fins el president ha de notar els nostres crits i la nostra il-lusió :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #2 el: 28 de Agost de 2005, 13:13:54 pm »
a veure si es veritat, i demostrem k som la millor afició de Catalunya, d'Espanya, d'Europa, del mon, de l'univers....

TOTS AL CAMP A ANIMAR EL NOSTRE EKIP. :scut

salu2 ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 28 de Agost de 2005, 13:55:22 pm »
a vere si no ens plou avui que dona la  sensació que i pot haber una bona entrada, no com l'últim partit de la passada temporada pero que unes 3000-4000 persones i poden ser.