COMUNICAT PER A TOTS ELS MEMBRES DE LA FORÇA ARLEKINADA
Apreciats companys d'equip,
Un any més tornarem a estar presents en el torneig Interpenyes del CE Sabadell i per això voldria demanar a tots els jugadors i tècnics ( jo m'incloc) a partir d'ara mateix el màxim de compromís, esforç i col·laboració per tal de poder ser igual o més competitius del que vam ser l'any passat.
Amb això el que vull demanar és que entre tots poguem realitzar un període inicial de preparació per al torneig sempre mirant de possar-nos d'acord amb el dia,horari i lloc de la preparació.
Aquest any tan el Fum,Fum com jo per desgracia no dispossem de gaire temps lliure per a aquesta preparació. No obstant, assolim la responsabilitat i compromís que significa dirigir a un equip jove com la Força, i sabedors de la ilussió que la majoria de jugadors tenen dipositada en aquest torneig.
Així doncs, la nostra intenció és durant aquest mes que queda per a jugar-se el torneig poguem realitzar 6-7 sessions preparatories dividides de la següent manera:
- 1-2 entrenos-partidet entre els membres de l'equip,
- 2 partidets de preparació contra algun equip (no participador del torneig)
- 2 amistosos contra equips que disputin el torneig (mirarem de parlar amb els SOCIS NO PENYISTES i amb @.com per a poder concretar una data pocs dies abans de jugar-se el torneig).
- Finalment una sessió teòrica i pràctica per a la plantilla.
Les dates d'aquests entrenos em de mirar de coordinarles amb tot l'equip.
La intenció seria poder realitzar 3-4 entrenaments (1 en cap de setmana i 2 entre setmana) abans del dia 14 de juny. La setmana del 16 al 22 poder realitzar els 2 amistosos contra NO PENYISTES I @.COM (sempre confiant en que els hi vagi bé a ells també) i finalment el dia 26 o 27 mirar de fer una última sessió preparatoria del torneig.
Jo crec que aquest sistema seria l'adequat per a arrivar al torneig una mica ben preparats.
També m'agradaria aclarar que tenint una llarga plantilla com tenim aquest any, els entrenos no es fessin amb menys de 8-9 jugadors per entreno, els entrenos amb 4-5 jugadors només serveixen per a agotar-se físicament per a res.
Crec que per la meva part ja estaria tot dit.
S'accepten tot tipus de propostes de tècnics,jugadors i simpatitzants de la Força Arlekinada.
També dir que degut a alguna possible baixa inesperada que tenim, la plantilla segueix oberta i que tothom que sigui soci del Sabadell i vulgui participar en el torneig es pot adreçar a nosaltres, que de ben segur que tindrà lloc dins l'equip.
SALUTACIONS
JFG