Autor Tema: Robson da souza  (Llegit 1123 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Robson da souza
« el: 26 de Agost de 2005, 20:03:25 pm »
Per a molts el nom de Robson da Souza no els i dirá res i potser no saben ni de qui es pero si dic que aquest es el vertader nom de Robinho molts mes el coneixaran.
Robinho aquest nanu de 21 anyets tot prim ell poketa cosa i am un riure ample sempre a la boka, aquest nanu que la costat al madrid prop de 25 millions d'euros, aquest nanu que le vist coses a fer que nose ni quin nom els i poden donar, aquest nanu que a fet la bicicleta mes llarga vista mai en un camp de futbol. AQUEST NANU YA ESTA AQUI!!! Avui han fet la presentació amb mes gent al Bernabeu que l'asistencia máxima de al temporada pasada a la NCA per veure un partit!!! Y yo em pregunto com pot ser que surtin aquests fores de serie a Brasil, Argentina y no surti cap d'aquests aqui a Sabadell?? :S:S Si en surtis un d'aquests que gairabe éll sol 10 mes k son una banda (es salvaben Diego y Ricardinho) fan doble campió de lliga al seu equip, com pot ser que no surtin aqui aquests fores de serie???  Sigui com sigui aquest any disfrutarem d'un duel Ronaldinho-Messi vs Ronaldo-Robinho... yo aposto pels Ro-Ro :D:D:D nose si será pels meus colors blancs o xq no puk veure els blaugranes pero stik segur k donaran mes tarde de alegria aquests Ro-Ro que el Ro-Me.... Pero encara que no fos axi si el meu SBD me les dona seran bones les tardes :D:D:D!!!

Per a mi un bon cap de setmana de futbol a de cumpir 4 premises, 1 Guanyi el equip del meu germà (Benjamí de C.E.) 2 Guany el C.E, 3. Guanyi el Madrid y 4 Perdi el Terrassa.... Desgraciadament l'any pasat nomes es va cumplir en 2 caps de setmana.... xq la premisa mes dificil de cumplir era la 2º..... xq la 1º kasi sempre es cumplia la 3º es cumplia suvint y la 4º mai fallaba :D:D:D!!! Espero disfrutar de molts caps de setmana axi akest any!!!

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: Robson da souza
« Respondre #1 el: 26 de Agost de 2005, 20:21:59 pm »
jaja jo aixo tambe ho miro pero amb el sabadell-terrassa i lleida-nastic prefereixo k wanyi el lleida!! (i no es per el juanma cruz)
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Robson da souza
« Respondre #2 el: 26 de Agost de 2005, 22:53:19 pm »
Tots akells nens surten allà pq allà son pobres, no van a l'escola i es passen tot el dia jugant al carrer. Akí està clar que això no pot passar ;)